Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    yup


    Maar even wat anders, niets met krassende CD"s maar wel een Xbox die volgens mij kapot aan het gaan is..
    De laatste tijd loopt hij steeds vaker 'vast'.
    Gewoon echt vast. Punt.
    Ik zat net weer gwoon GoW te spelen, was host.. Druk op start om hem weer op te starten en dan bevriest ie.
    Ik heb het idee dat de game opzich wel doorgaat, alleen het beeld niet..
    Bij worms was het namelijk zo dat ik op de achtergrond (hier liep hij vast terwijl ik bij de Guide bezig was) gewoon de game verder zag gaan.

    Verder hoorde ik net bij GoW nog wel de muziek, maar de special effects van de menuutjes en het spel zelf zijn weg.. Ook hoorde ik niemand meer praten.

    Wat moet ik hiermee doen? Dit is toch niet normaal of wel, dat je Xbox zomaar vastloopt?? Tis niet zo dat ik rode lichtjes krijg ofzo..
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    @ red devil : eerdere xbox consoles liepen bij mij niet vast voordat ik de 3 rode leds krijgt...maar mijn laatse xbox die vorige week de geest gaf, liep sinds de lente-update steeds vaker vast, beeld vast, maakt niet uit wat ik aan het doen was, xboxguide, friendslist, spel vanaf de harde schijf (demo) od spel vanaf dvd schijf....af en toe ook wat rare witte stippellijnen of blokjes inbeeld met zo'n freeze....na ongeveer 3 weken regelmatig vastlopen......yes de 3 rode leds.....alle kabels eruit en weer erin, maar helaas nog steeds de 3 rode leds...echt dood !:mad:
     
  3. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Reddevil.....ik zal het gewoon even aankijken en als er echt ook rode lichtjes bij komen kijken dan is die inderdaad kapot...maar ja vastlopers is nog niet zo gigantisch erg...
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor is volkomen normaal}:]
     
  6. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier, sinds deze week, vastlopen en 3 :mad::mad::mad: LEDS
    Gebeld met support lijn, zeer netje geholpen trouwens.
    Hij wordt door UPS opgehaald en binnen 15 werkdagen gemaakt, gelukkig nog garantie.
     
  7. Haze NL

    Haze NL wtf

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn derde vandaag ophaald hoop dat ik er nu een krijg die het langer dan 6 maanden doet ben het nu zat
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties! Nja ben wel blij dat ik iig weet wat het is.
    Stiekum hoop ik nu wel een beetje op de rode led's, dan kan ik gelijk vragen om de goede DVD drive.. ;)
    Je kunt toch (als je langer, 2 week ofzo) wacht je eigen Xbox gewoon terug krijgen?

    Ik heb het eerst ook nooit gehad, sinds de Spring Update heb ik het gevoel dat de gehele Xbox wat trager is. Misschien omdat hij meer tegelijk moet (MSN staat altijd aan, op de PC vreet dat flink wat CPU)..
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, bij deze maakt m'n november '06 X360 ook krassen (Samsung drive). Gisteren TDU opgestart, en ben tussen wat auto's aan 't scrollen totdat 't plotseling drie minuten duurt voordat een auto is geladen. Kort daarna komt er een takke herrie uit de 360, dus ik snel terug naar 't dashboard en haal 't schijfje eruit. Drie diepe krasjes van zo'n 9mm breed, en een paar lichte cirkelvormige krassen. :x
     
  10. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels is mijn 3e xbox aan zijn lijdensweg begonnen. Bij het spelen van een spel loopt de 360 regelmatig vast en maakt de dvd drive daarbij een raar knallend geluid. Het probleem lijkt zich vooral voor te doen wanneer de dvd speler "langzamer" gaat draaien/ minder zoomen.
    De dvd speler begint af en toe na de knal ook weer opnieuw met lezen waardoor ik het spel weer verder kan spelen.

    Is er iemand die een soortgelijk probleem heeft? Ik word nu namelijk erg moe van het apparaat. Binnenkort krijg M$ hem weer terug.
     
  11. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, weet iemand een link waar ik nou de status kan vinden van het repair centre...Ik kan het gewoon niet vinden op google, paar dagen geleden had ik hem maar heb em nie opgeslagen

    bedankt,
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  13. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar dat heb ik al gedaan en hijs aangekomen, op de site van het repair centre ofzo kun je zien wat er nu gebeurt en of ie al gerepareerd is...
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb gister de Xbox360 service lijn gebeld. En die man vertelde me dat ze geen 2ehandse xboxen meer terug sturen omdat de mensen er over klagen. Nu word schijnbaar ook echt je EIGEN(!!) xbox360 bij hun gerepareerd en krijg je je eigen xbox terug. Wat weten jullie hiervan?
     
  15. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, ik dacht dat dat zowiezo al gedaan werd? das tog het repair centre? Ze repareren je xbox en die krijg je dan ook terug of niet?
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, meestal sturen ze een andere terug om de snelheid er in te houden. En eerlijk gezegd denk ik dat ze dat ook blijven doen (zeker omdat de stroom kapotte xboxen maar door blijft gaan).

    Efficiency en gestroomlijnde bedrijfsvoering krijg je dan wanneer er een xbox binnen komt, jij de error checkt. Daarna stuur je een andere terug (die gerepareerd is) en ga je de net binnen gekomen xbox daarna repareren voor de volgende.

    Maar goed, we zien het snel genoeg. Mijn xbox staat nu in Duitsland als het goed is, dus kunnen we het wel checken (heb het serienummer ook opgeschreven).
     
  17. METALFEAR

    METALFEAR Guest

  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij valt dit mee.
    Hoe het werkt: Jij hebt een kapotte Xbox.
    Die wordt opgestuurd, en gerepareerd.
    Deze krijg jij niet teruggestuurd, maar jij krijgt een andere Xbox (die ook gerepareerd is) terug. Zo hoef je niet zo lang te wachten (ik zou liever langer wachten, en mn eigen terugkrijgen.. maar toch.
    Maar jij krijgt dus een Xbox thuisgestuurd die al een keer kapot was!
    Zoals altijd met reparaties:Die worden NIET of SLECHT uitgevoerd. De kans bestaat dus dat jij iemand anders kapotte Xbox krijgt, die nog steeds kapot is.
    Hierdoor hoor je ook van mensen die al hun 3e of 4e Xbox hebben, aangezien ze telkens een (niet goed!) gerepareerde terugkrijgen.

    En ik denk dat daar het probleem ook ligt. Je kunt het beste terug gaan naar de winkel waar je hem kocht, en hem daar omruilen..
    Alleen denk ik niet dat winkels een garantie van een jaar op dit soort apparaten hebben, die garantie krijg je van Microsoft.
    Alsnog mag je volgens mij EISEN dat jij een nieuw apparaat krijgt, wanneer jij gewoon garantie hebt en je apparaat gaat (door een fabrieksfout) kapot.

    Weet niet of iemand dit ooit gedaan heeft, want ik denk dat je gewoon een nieuwe zou moeten krijgen, misschien door wat langer te wachten.. Maar dan is ie wel nieuw!
     
  19. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt allemaal misschien een beetje dom, maar kan iemand mij ff helpen wat er nou allemaal in de doos moet, enz. Niet qua Xbox accesoires maar wat er nou allemaal op/in de doos moet komen voor UPS.

    Alvast bedankt!!

    Edit: Ik heb trouwens van die gozer bij M$ ook gehoord dat ik echt me eigen terugkrijg. Maarja we zullen zien.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een doos, bij de supermarkt ofzo halen, zonder labels of andere dingen erop...Dan moet je gewoon het label wat je is toegestuurd erop plakken(niet over naden heen zodat ie heel kan blijven). Dan moet je de doos dichtplakken met tape. Andere papier wat je is toegestuurd laten tekenen door de chauffeur en klaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina