M'n link is gewoon beetje humor thug life- neemt m'n respect niet af voor jullie clan.. Ja het lagde voor mij ook af en toe.. En ik ben het zo gewoon om te weaponsliden.. tjah jullie zullen in het vervolg niet meer zo'n easy kills op me krijgen hehe
Is geen probleem Mauperd
Project Seal (Lawrence)
- 23 years old
- Werk deeltijds bij m'n vader (bureau , voornamelijk computerwerk) - in afwachting om m'n opleiding te volgen bij de federale politie
- Heeft Nederlandse vriendin
- Griekse afkomst (hoor liever pG Hellas Mauperd )
Favourite weapons = Allround player Nooit discussïeren over wie de nades moet pakken.. Want ben de smerigste tagger van allen hahaha
Zelf clan opgericht , wegens m'n kritische blik (Er is niet enkel skill maar ook mentaliteit..) had ik maar 1 iemand gerecruteerd - Heb tijdens al die maanden van Gears vele claninvites en try outs gekregen..maar weigerde alles en iedereen Volg de Gears clanscene op de voet.. Toevallig player matchke zien staan van pG Rem NL.. De matchen waren zeer aangenaam en relax - en bleef maar terugkomen naar Rem z'n host - Knappe kills werden gefeliciteerd langs beide kanten.. spelers waren sportief ingesteld
Na een week of 2.. Kreeg ik commentaren van Mauperd , Rem om pG te joinen.. - En ben pG gejoined - Diezelfde avond begon ik te twijfelen of ik wel de juiste beslissing heb genomen.. En wou toch nog m'n opties open houden.. Maar een 2tal uurtjes later speelde ik weer tesamen met de bende op Gears - en waren alle twijfels weg.. Dit is een team waar ik energie en tijd in zal steken.. Het klikt énorm goed met J.Con en MajinFrieza.. We worden een vast team en met wat oefening zullen we een ijzersterke groep naar voor kunnen brengen..
Mauperd over MajinFrieza ga ik geen commentaar geven.. Kan alleen maar zeggen dat ik hem een zeer goede speler vind..
Regards to all
pG Project Seal
pG MajinFrieza
Laatst bewerkt: 1 jun 2007