1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Total Obliteration _O_ Jullie hebben het nog beter gedaan dan wij o_O
     
  2. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n link is gewoon beetje humor thug life- neemt m'n respect niet af voor jullie clan.. ;) Ja het lagde voor mij ook af en toe.. En ik ben het zo gewoon om te weaponsliden.. tjah jullie zullen in het vervolg niet meer zo'n easy kills op me krijgen hehe

    Is geen probleem Mauperd

    Project Seal (Lawrence)
    - 23 years old
    - Werk deeltijds bij m'n vader (bureau , voornamelijk computerwerk) - in afwachting om m'n opleiding te volgen bij de federale politie
    - Heeft Nederlandse vriendin
    - Griekse afkomst (hoor liever pG Hellas Mauperd ;) )

    Favourite weapons = Allround player Nooit discussïeren over wie de nades moet pakken.. Want ben de smerigste tagger van allen hahaha

    Zelf clan opgericht , wegens m'n kritische blik (Er is niet enkel skill maar ook mentaliteit..) had ik maar 1 iemand gerecruteerd - Heb tijdens al die maanden van Gears vele claninvites en try outs gekregen..maar weigerde alles en iedereen Volg de Gears clanscene op de voet.. Toevallig player matchke zien staan van pG Rem NL.. De matchen waren zeer aangenaam en relax - en bleef maar terugkomen naar Rem z'n host - Knappe kills werden gefeliciteerd langs beide kanten.. spelers waren sportief ingesteld

    Na een week of 2.. Kreeg ik commentaren van Mauperd , Rem om pG te joinen.. - En ben pG gejoined - Diezelfde avond begon ik te twijfelen of ik wel de juiste beslissing heb genomen.. En wou toch nog m'n opties open houden.. Maar een 2tal uurtjes later speelde ik weer tesamen met de bende op Gears - en waren alle twijfels weg.. Dit is een team waar ik energie en tijd in zal steken.. Het klikt énorm goed met J.Con en MajinFrieza.. We worden een vast team en met wat oefening zullen we een ijzersterke groep naar voor kunnen brengen..

    Mauperd over MajinFrieza ga ik geen commentaar geven.. Kan alleen maar zeggen dat ik hem een zeer goede speler vind..

    Regards to all

    pG Project Seal
    pG MajinFrieza
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een paar dagen terug zo iets van: 'pG Project Seal?? Wie is dat dan weer..?'
    Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veel in andere lobby's speel. Ik kom je hoogstwaarschijnlijk nog vaak zat tegen!
     
  4. pG Rem NL

    pG Rem NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel ik kan niet anders zeggen dan dat je een zeer gewardeerde speler bent voor ons Alfa team. Je hebt een hoog Vo0Do0 gehalte, teamt lekker en bent absoluut een sterke speler.

    Over de eerste indruk van vriezer kan ik presies het zelfde zeggen.

    Man welcome 2 the club!

    (gvd kzie nu pas hoe kaal ik word op die foto's)
     
  5. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Seal is inderdaad een aardige goede gamer. wel een aanwinst.
     
  6. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    thx rem en 3kings

    12eaper Wij speelden enkele maanden geleden tegen elkaar hé man - halve finale van X-Power tornooi

    Intussen tijd ben ik wel een andere speler geworden.. De Seal waar jij toen tegenspeelde zou niet in aanmerking gekomen zijn voor pG ;)
     
  7. Hey Seal ben jij die ene wG I Seal ofzoiets, die ik blind fire headshots gaf :lol:

    Als je hem bent, ben je een goede speler en een aardige gast man :thumbs: Welkom.
     
  8. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    die montana is goed jongen die moeten we halen naar pG zieke skills beter betalen we hem wat ofzo :D:D
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  9. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    MajinFrieza?? Wat heeft iedereen met draken bal z?
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Beste Tekenfilm ooit:D:D
     
  11. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat is mooi :) veel succes
     
  12. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine kinderen :p

    + uberlelijke tags XD
     
  13. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, en dat komt met iemand die een naam heeft die als clannaam + 100000x als naam wordt gebruikt.

    Ja begin niet over 12eaper want ik ben uniek Mensen hebben meer Reaper. R34p3R of iets anders dan 12eaper.

    <3
     
  14. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nog geen enkele andere darkraver tegengekomen......

    en als er 1 is is die vast na mij gemaakt ik heb deze tag sinds de tijd dat darkraver nog een beetje goede muziek draaide das zo'n 2/2 en half jaar geleden man.

    12eaper begrijp ik nog wel 12 lijk op R. heb ook iemand in me lijst genaamd 12ockstal aka Rockstal.

    maar random cijfers in een naam = lelijk.
     
  15. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Mening Geaccepteerd. Darkraver, maakt nu ook nog chille muziek BeiTehWhay
     
  16. @Reaper

    Er is een amerikaanse GoW speler die 12 e a p e r heet, heb 'm in een montage gezien :9
     
  17. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn muziek is alles behalve chill hoor :)
     
  18. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    indeed in mn friendlist
     
  19. Helemaal niet in je friendlist want hij heet eigenlijk x12 e a p e r :lol:
     
  20. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    lol

    HEATSHOT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina