De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    klopt, nigel hasselbaink. zat in de b1 van ajax maar moest weg door gebrek aan discipline. is btw neefje van jimmy...

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ben met stekelenburg niet mee eens, het is echt wel een goede keeper, niveau van van der sar haalt ie natuurlijk niet.. maar hij is zeker van toegevogde waarde

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt vast wel weer een andere club.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Van Geel is goed bezig :)

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja daarom is hij nu nog potentiëel. Van der Sar is natuurlijk een van de beste keepers van de wereld. Daarom kan je moeilijk zeggen dat de Steek nu al echt een toegevoegde waarde. Dat is hij pas als Sar ermee kapt.

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Rik Platvoet naar Go Ahead Eagles komt! Hij komt over van VVV - Venlo en tekent een 1jarig contract in Deventer. Hij gaat als punchhitter fungeren achter de 1e spits, Sjoerd Ars!

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat VVV leegloopt op deze manier. Hopelijk halen ze goede vervangers om volgend seizoen in de Eredivisie te blijfen.

8. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja ik hoop het ook! VVV is een mooie club, met een fanatieke achterban.

Jammer dat ze een aantal goede spelers zoals Willem Janssen, Achmed Ammi en Frank van Kouwen al hadden verkocht aan eredivisieclubs.. Mja toen was nog niet bekend dat ze zelf gingen promoveren!

Maar GAE lijkt veel op VVV, of andersom ;) Over een aantal jaar kon het met ons wel is dezelfde kant op gaan als met VVV :thumbs:

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft hij ook niet nog een tijdje bij emmen gevoetbald?

Het is idd jammer dat VVV leegloopt ja. Ik zou het jammer vinden als het ze straks net zo vergaat als ADO dit seizoen, en amper weten te winnen.

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja hij heeft ook bij Emmen gevoetbald.

Maar ook bij o.a. MVV en Heracles.. en nog een rijtje!

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meters Meters Buitenspel:+

12. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Werd in Deventer altijd gezongen: Jaja ja meters buitenspel!\o/

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het van ADO iig niet erg dat ze weg zijn uit de Eredivisie. Helemaal niet erg. Eerder geweldig.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    ADO heeft misschien niet de sympathiekste uitstraling maar ik vind wel dat ze gewoon in de Eredivisie horen. Qua grootte van club en stad, en historisch gezien horen ze er ook gewoon in. Missen zal ik ze niet, maar vind het toch wel 'n beetje zonde.

15. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook met dat nieuwe stadion waar zo'n 20.000 man ik kunnen zie ik ze nog niet in de JL spelen. Zou een aanwinst voor de eredivisie zijn zouden ze volgend jaar weer promoveren. Moeten ze alleen die apenpraktijken achter zich laten..

16. Cybercon

Cybercon Guest

Lekker bezig hoor Ten Cate :{ Volgend seizoen nog en dan mag je van mij oprotten :thumbs: Co welcome back :thumbs:

En please laat Sneijder nou gewoon gaan, want ik heb geen zin in een speler die voordoet dat hij volgend seizoen nog 'beter' gaat spelen indien hij nog bij Ajax blijft. Hij wil vertrekken en snel.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ten Cate is heel goed bezig gap.. Perez heeft nou niet bepaald gebracht wat hij moest brengen.. En wat sneijder betreft, Ajax wil geld vangen voor hem, en d'r komt echt nog wel een club..

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zeg niet dat ik het erg vindt dat ADO uit de eredivisie is, want dat zie ik juist wel graag. Het was meer dat ik ADO als voorbeeld nam, als club die bijna nooit wint. Ik vind dat nooit leuk, heb liever dat er 4 of 5 ploegen strijden tegen rechtstreekse degradatie, dan dat het al eigenlijk het hele seizoen bekend is.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat snap ik, vandaar ook dat ik het formuleerde zoals ik dat deed. :)

Wat betreft Sneijder, de tijd voor transfers deze zomer duurt nog wel ff. En Perez zal dan wel naar PSV gaan, zou denk ik wel een goede ploeg zijn voor hem.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    perez heeft meer doelpunten en assist per wedstrijd dan babel gap.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina