Roland Garros 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Prev, 27 mei 2007.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    En ze heeft dik verloren. Maar Safina boeit me niet zo. Ik zat vorig jaar nog aan dezelfde tafel als haar, maar ik vond het niet de moeite om een handtekening te vragen. Ben helemaal geen handtekeningenjager, maar ik kon het toch niet laten om er 1 te vragen van Ivanovic, Dementieva en Kirilenko.
     
  2. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Kirilenko \o/8): En das niet alleen vanwege t tennis :p
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het laatste jaar tennist ze niet meer zo goed. Qua ranking hield ze gelijke tred met Ana Ivanovic, daar dubbelt ze ook vaak mee. Maar Ivanovic zet duidelijk stappen voorwaarts, nu al nummer 7 van de wereld. Kirilenko zakt het laatste jaar alleen maar, van 20 naar 44. Maar ze heeft wel het talent om een vaste top 20 speelster te worden. Met Rosmalen 2004 heb ik al 2 potjes van haar gezien, vanwege haar talent maar ik zal niet ontkennen dat haar uiterlijk pluspunten oplevert. Ze ziet er echt waanzinnig uit. Maar goed, ik ga nu Nalbandian tegen Davydenko kijken. Dat belooft een mooie pot tennis te worden
     
  4. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    God, wat een mooie wedstrijd Sharapova - Snyder, hoop eigenlijk zelf dat Snyder een keer ver kan komen n een GS.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, niet gelukt dan. Ik volgde 2 partijen, beide met een slechte afloop. Ik hoopte dat Nalbandian en Schnyder zouden winnen, allebei verloren. Schnyder heeft 3 keer voor de partij geserveerd, 2 match points gehad, en toch verloren.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net Davidenko tegen Nalbandian gekeken... Was een lekkere pot hoor, leuke rally's en een terechte winnaar...
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu op Nederland 1, Eurosport of te kijken via internet:

    Hewitt tegen Nadal

    Vorig jaar was dit één van de mooiste partijen van Roland Garros 2006, dus het beloofd weer wat...:thumbs:
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Voorlopig niets aan.

    6-3 en 4-1 al voor Nadal.
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    [​IMG]

    That's all i can say :emo:
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer van de eerste 2 sets ja... Maar de derde is zeer de moeite waard nu... :)
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hewitt is kut op gravel.
     
  12. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gun het m zo!

    edit * hoopt op tiebreak

    edit * LEKKER DAN!

    Maar hij gaat vast naar Nadal..

    Ja dus
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Wat maakte Hewitt bij de 5-5 in de tiebreak een dure misser zeg :{ Dan had ie zo goed als zeker de 3e set te pakken en was het nog een wedstrijd. Maar goed dat feestje ging niet door...
     
  14. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    En die 2 lopjes.. Ook niet slim. Maar bij de 2de lop kwam de bal erg laag dus is een lop keuze snel gemaakt. Dan is het moeilijk om hem dan nog over het net heen te spinnen.
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    True true, ik had echt het gevoel dat Hewitt er nog een 4/5 setter uit ging slepen op dat moment. En ja dan had je een echte wedstrijd gezien aangezien dan zijn enorme vechtlust boven water komt...
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jammer jah, in Hamburg was hun ontmoeting een stuk spannender
    Het toernooi verloopt lekker voorspelbaar, ik hoop dat Canas nog voor een stunt kan zorgen
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die heeft zich geweldig teruggevochten zeg :)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel jammer dat Hewitt er geen 4e set uit kon slepen. Hij maakte dit jaar namelijk veel indruk op gravel:)! Ook was de partij vorig jaar een stuk aantrekkelijker, al was dit jaar de 3e set wel van een hoog niveau! Mooi tennis:thumbs:
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Wat staat er vanmiddag op het programma? :)
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    federer - robredo!

    Blijft jammer dat Roddick er al uit ligt : (
     

Deel Deze Pagina