De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Henk ten Cate is mijn ogen de beste trainer sinds Louis van Gaal. Co vond ik gewoonweg slecht. Kon helemaal niet omgaan met vedettes als Aron Winter en Richard Witschge.

Perez heeft veel gebracht dit seizoen, maar als je over een middenveld beschikt met Gabri, Sneijder en Davids, dan maak je natuurlijk weinig kans. Perez is zeker geen bankzitter, daarvoor heeft hij de kwaliteiten in overvloed, maar je legt het gewoon af tegen zo'n middenveld.

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zonde dat ajax hem niet meer heeft benut, ik had hem liever nog voor AZ willen zien spelen. ik denk dat hij zeker van pas had kunnen komen op de linkerflank of ergens op het middenveld. ik snap ook niet waarom Ajax hem niet wil laten gaan, want Ten Cate zegt dat hij niet past in het plaatje.

Over ADO, ik vind het een club die in de eredivisie thuishoort, qua grootte en stad enzo. Als ze in de eredivisie hadden kunnen blijven, dan had ik ze nog wel een stijgende lijn zien inzetten.

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *Agrees :thumbs:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Babel brengt wel pit in een wedstrijd.. Daarnaast viel Perez mij gewoon tegen, zeker in de 2e helft van het seizoen..

5. Cybercon

Cybercon Guest

Dat was toen ja, maar ik zie hem nu als de #1 opvolger van Ten Cate. Van Geel en Co = gouden duo :thumbs:

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou ik hoef hem niet meer in Amsterdam te zien_0/

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.. Adriaanse is écht een arrogante kwast in mijn ogen..

8. Cybercon

Cybercon Guest

Wat blieft? :emo:

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb massa's respect voor Van Gaal.. Die heeft Ajax de laatste CL gebracht.. Hij is ook arrogant, maar toch heeft Van Gaal in mijn Ajaxhart een plekje..

10. Cybercon

Cybercon Guest

Tuurlijk volledig mee eens, maar je opmerking dat Adriaanse 'écht' arrogant is vond ik wat overdreven. Als we het over een arrogante coach hebben dan zeg je Van Gaal, maar het blijft natuurlijk een 1e klas topcoach :)

11. Cybercon

Cybercon Guest

Zojuist een interview met Sneijder op Ned. 1, maar wat ik toch wel erg merkwaardig vond is dat hij nog niet op de hoogte was van de afketsing :confused:

Overigens gaat Makaay naar alle waarschijnlijkheid naar Feyenoord :emo: :{

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    bron? :p

13. Cybercon

Cybercon Guest

18.50 uur aflevering van Studio Sport. Maar ik geloof er geen kut van :emo:

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt beetje raar inderdaad :D, maar over het algemeen is de NOS redelijk goed met nieuws, ze gaan niet zomaar iets rondvertellen.

Maar als het waar blijkt te zijn ben ik redelijk blij, eindelijk een goeie spits :D

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    heb liever een wedstrijd met doelpunten dan babel die 6 keer steinsson naar Heiloo stuurt en vervolgens mist.....

16. Cybercon

Cybercon Guest

Waarom zou een speler van het kaliber Makaay nou in godsnaam voor Feyenooit kiezen :{ Ze hebben geen CL voorronde weten te halen en ze spelen niet eens in de Uefa Cup :emo: Makaay kennende zou hij het liefst nog Europees voetballen :confused:

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt te maken te hebben met de eventuele komst van van Marwijk. De NOS is een redelijk betrouwbare bron, maar ik ben de laatste tijd zovaak teleurgesteld met trainers en spelers die zouden komen dat ik niks meer geloof totdat hij daadwerkelijk een contract getekent heeft.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Nou dan nog had ik voor PSV of Ajax gekozen...

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar jij ben Roy Makaay niet :), wie weet wat zijn redenen zijn, en wie weet is het helemaal niet waar. Misschien krijgt ie wel veel geld geboden, of andere dingen waardoor hij graag naar Feyenoord komt, of misschien dat het legioen hem aantrekt :)

Who knows!

20. Cybercon

Cybercon Guest

Hier ontgaat me iets, Feyenoord en geld? :emo: :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina