1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad niet de beste foto van haar.

    Maar deze foto's zien er wel beter uit.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op deze foto's ziet ze er toch stukke beter uit. Maar dit is geen ingame graphics, die foto's zijn gewoon bewerkt met fotoshop.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Och maak je niet zo druk man :cool:
     
  4. Remco

    Remco Guest

    best een lekker ding, ze heeft iets weg van Tatjana Simic uit dr Flodder-tijd
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ze ziet er zeer zeker niet verkeerd uit hoor! Die eerste foto was gewoon lelijk.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Best een leuke meid. Ware het niet dat ik die cutscrenes bij Need For Speed toch altijd direct skip.
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screenshots
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Jasper, ik heb de startpost geupdate :)
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Overdag, wat een opluchting zeg...

    Maar ik moet het nog maar zien met Pro Street. Sowieso vond ik Most Wanted best vermakelijk, alleen hebben ze het volledig verneukt met Carbon. Als ik deze screens dan weer bekijk is het al een stap in de goede richting, even afwachten dus.
     
  10. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat dit ingame is, aangezien alle screenshots er tot nu toe zo uitzagen. :9 En ja, Most Wanted was vet :D
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Of dit ingame is laat ik voorlopig even in het midden, want ik kan me nog herinneren dat EA ook al met misleidende screens kwam van Most Wanted.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nieuwe screenshots zien er weer goed uit.
    Krijg steeds meer zin in deze game. Hoop dat er op den duur een demo van vrijkomt.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De screens zien er aardig goed uit! Vooral het eerste plaatje met die muscle... :D :D
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd ziet er wel vet uit maar 't verhaal en de gameplay vind ik wel een belangrijk punt maar als de game lekker racet ga ik em wel halen
     
  15. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat ze de politie eruit hebben gehaald. Snap dat het niet in deze versie past maar zou toch vet zijn als ze gewoon een extra optie erin maken dat je met je auto gewoon een paar verschillende politieachtervolgingen kan doen puur voor de actie.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee... gooien ze er maar weer een paar tieten tegenaan? ok ok, dat is wat overdreven, maar toch.

    Slechte zaak, goedkoop ook.. nou dacht ik juist net dat het puberale gedoe van carbon eruit was gehaald en dat de serie wat serieuser zou worden.. doen ze dit... meh.
     
  17. Remco

    Remco Guest

    dat is toch standaard, bij die films zoals 'the fast and the furious' is dat toch ook zo, en als je daar niet tegen kan, dan klik je het toch gewoon door..
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die filmpjes tussendoor vind ik altijd wel gaaf, dus kijk ze ook altijd gewoon af.

    Maar is er nog meer informatie gereleased?
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed:thumbs:

    De tweede dame in NFS Pro Street is Sayoko Ohashi een dame uit Japan.

    [​IMG]

    Interview met Mark Little gehad, de producent van Need for Speed Pro Street. In de video
    http://www.gamevideos.com/swf/gamev...L?id=12159&ordinal=1181329289109&adPlay=false

    Hier zie je hoe de geluiden van de auto's worden opgenomen om gebruikt te worden in Need for Speed Pro Street.
    http://www.gamevideos.com/video/id/12107

    EA zal ook met NFS Pro Street op de E3 gaan staan, dus tussen 11 en 13 juli zal er meer media te vinden zijn over deze game.


    Ik hoop trouwens dat het verhaal goed in elkaar zit, en dat de game ook veel langer is dan Carbon, want Carbon was erg kort.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben benieuwd wat de nieuwe media over een maandje zal gaan worden!
     

Deel Deze Pagina