Maar op deze foto's ziet ze er toch stukke beter uit. Maar dit is geen ingame graphics, die foto's zijn gewoon bewerkt met fotoshop.
Overdag, wat een opluchting zeg... Maar ik moet het nog maar zien met Pro Street. Sowieso vond ik Most Wanted best vermakelijk, alleen hebben ze het volledig verneukt met Carbon. Als ik deze screens dan weer bekijk is het al een stap in de goede richting, even afwachten dus.
Ik denk wel dat dit ingame is, aangezien alle screenshots er tot nu toe zo uitzagen. En ja, Most Wanted was vet
Of dit ingame is laat ik voorlopig even in het midden, want ik kan me nog herinneren dat EA ook al met misleidende screens kwam van Most Wanted.
Nieuwe screenshots zien er weer goed uit. Krijg steeds meer zin in deze game. Hoop dat er op den duur een demo van vrijkomt.
ben benieuwd ziet er wel vet uit maar 't verhaal en de gameplay vind ik wel een belangrijk punt maar als de game lekker racet ga ik em wel halen
Jammer dat ze de politie eruit hebben gehaald. Snap dat het niet in deze versie past maar zou toch vet zijn als ze gewoon een extra optie erin maken dat je met je auto gewoon een paar verschillende politieachtervolgingen kan doen puur voor de actie.
Oh nee... gooien ze er maar weer een paar tieten tegenaan? ok ok, dat is wat overdreven, maar toch. Slechte zaak, goedkoop ook.. nou dacht ik juist net dat het puberale gedoe van carbon eruit was gehaald en dat de serie wat serieuser zou worden.. doen ze dit... meh.
dat is toch standaard, bij die films zoals 'the fast and the furious' is dat toch ook zo, en als je daar niet tegen kan, dan klik je het toch gewoon door..
Die filmpjes tussendoor vind ik altijd wel gaaf, dus kijk ze ook altijd gewoon af. Maar is er nog meer informatie gereleased?
is goed De tweede dame in NFS Pro Street is Sayoko Ohashi een dame uit Japan. Interview met Mark Little gehad, de producent van Need for Speed Pro Street. In de video http://www.gamevideos.com/swf/gamev...L?id=12159&ordinal=1181329289109&adPlay=false Hier zie je hoe de geluiden van de auto's worden opgenomen om gebruikt te worden in Need for Speed Pro Street. http://www.gamevideos.com/video/id/12107 EA zal ook met NFS Pro Street op de E3 gaan staan, dus tussen 11 en 13 juli zal er meer media te vinden zijn over deze game. Ik hoop trouwens dat het verhaal goed in elkaar zit, en dat de game ook veel langer is dan Carbon, want Carbon was erg kort.