Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Wat is dit weer genieten hier!
     
  2. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, die knul is echt vet gay. En heeft die ook nog dezelfde naam als mij...
     
  3. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik word een beetje moe van al die ronde tijden die hier worden gepost.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag best een keer een race tegen mij doen in de full game, als we 10 rondes doen, garandeer ik je dat ik minimaal een 1.02.8 heb staan.
     
  5. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al moe, ...............................................




    ....................................................................... van het wachten en wachten en nog maar es wachten op forza 2 , echt geen zin om tot vrijdag te wachten, hoe zit t met de releaseupdates iemand nog nieuws ?:cool:
     
  6. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    @SVS
    Ik geloof je best dat je snelle ronden neer zet. Maar moet dat allemaal gemeld worden op het forum.

    PS: Ik rij niet van die goeie tijden. Ik ben al blij als ik onder de 1.06.00 zit.
     
  7. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hier net de FRS, Eplaza, Intertoys en Dixons gebeld en allemaal zeggen ze vrijdag. Media Markt ook, heb ik van iemand anders gehoord.
     
  8. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, als je snelle tijden neerzet moet je wel een fototje posten ja :p
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Laten we alsjeblieft verder gaan over de competitie in het subforum :).
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En ik wordt moe van mensen die in Geert Wilders geloven :9 nee, das flauw, ieder heeft recht op zn mening :)

    Maar over die rondetijd, het is wel triest natuurlijk dat je daarover gaat liegen. Ik ben zelf niet supergoed in Forza dat ik zonder STM en ABS zo'n mooie tijd rijd, maar met die dingen aan vind ik het wel een heel leuk spel, en ik krijg het idee dat sommigen mensen zich nogal arrogant gedragen omdat zei zonder STM en ABS etc dit spel spelen en goede rondetijden halen. Het leuke van dit spel is nou juist dat je verschillende opties aan en uit kan zetten zodat het spel voor iedereen leuk is. Ik ben meer een arcaderacer, maar vind Forza zo geweldig om de racesfeer, de vele auto's, de coole carrieremode en zo nog een zooi dingen, dus vind ik het toch een vette game. Maar sommigen vinden zichzelf geweldig omdat zei deze game met STM en ABS uit doen, maar dan hoef je anderen nog niet de grond in te stampen.
     
  11. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    Mooi gezegt :thumbs:
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Er zitten hier 2 groepen mensen op het forum: Mensen die met racespellen mee kunnen gaan met de wereldtop en dus weten waar de limieten liggen, en mensen die wél goed met photoshop om kunnen gaan. En beide groepen waren jou te slim af :b:

    Als je even de moeite had genomen een paar topics te lezen over Forza Motorsport 2 was je misschien te weten gekomen dat STM je auto een klap langzamer maakt. Daarnaast was het oerstom om te zeggen dat je eerst een 1.07 had staan, aangezien het onmenselijk is 5 seconden van je tijd af te rijden in slechts een dag. Daar nog naast was een tijd van 1.02.780 een stuk geloofwaardiger uitgekomen dan een tijd die sneller is dan het wereldrecord, en daar weer naast heb je gezegd een 0.51.2 te rijden in de R2 klasse, wat ook nog eens erg sloom is. Dat vervolgens je trieste gedrag resulteerd in een amateuristische photoshop die al na 2 post doorzien werd is helemaal dom.

    Deze 'Kevin_17' mag van mij wel een IP-ban krijgen. Mensen die in XBazaar andere mensen belazeren krijgen ook een ban aan hun broek. Bij mij valt dit onder dezelfde omstandigheden, aangezien hij de LE van Forza van iemand anders probeerde te 'stelen'.

    En succes nog in de Media Markt! Zal je vast nodig hebben met je 1.07 :thumbs:

    Ik denk dat je dat verkeerd opvat. We gaven het alleen aan als feit dat je met STM geen 1.02.2 kan rijden. Waarschijnlijk niet eens een 1.03.2. En ABS gebruiken we vrijwel allemaal, ook de 'toppers'.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Liegen om rondetijden is wel zielig.


    Trouwen STM uitzetten kan je makkelijk leren hoor. Ik begon de demo met STM uit dus ik weet niet beter.
     
  14. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik rij met alle hulpmiddelen aan want anders wordt het helemaal niks met mij. Dan lig ik elke bocht in de grindbak te kijken.
     
  15. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik alleen de ABS, anders is het niet zo spannend met al die hulp middelen aan.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet dat je met STM langzamer bent, maar ik kan het spel beter met die opties aan, en er zitten hier mensen tussen die zich nogal goed vinden en zich daarom boven anderen vinden staan en dat irriteert me. Dat je aan Kevin uitlegt, nadat hij liegt over zijn rondetijden om zo een spel te winnen en dan ook nog eens met een verhaal komt dat niet klopt, dat je met STM wss niet eens de rondetijd waarmee hij op de proppen kwam kan rijden, vind ik prima en logisch.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  17. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn diepe excuses :'-(, heb het zo niet bedoeld , klinkt mss raar maar bied wel mijn excuses aan als je dat niet kan accepteren vind ik dat niet raar want dat kan ik begrijpen. Nogmaals mijn fout en mijn excuses.:{
     
  18. Note to Amy

    Note to Amy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt alleen maar spijt omdat je gesnapt bent.
    Heb wel echt zin in dit spel. Zal vanavond in de demo eens kijken tot wat voor tijd ik kom.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  19. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ,omdat het mijn eigen domme fout is .
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hihi. best wel laag als je gaat photoshoppen, als je niet kan tippen aan de tijden van SVS, enz, Mij lukt het ook niet kwam volgens mij op 1.04.xxx maar boeit me niets.
    BTW: Halve forum zit vol met Pro photoshopperts. :+

    WOW ik vloog letterlijk over de baan net :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina