Er zitten hier 2 groepen mensen op het forum: Mensen die met racespellen mee kunnen gaan met de wereldtop en dus weten waar de limieten liggen, en mensen die wél goed met photoshop om kunnen gaan. En beide groepen waren jou te slim af :b:
Als je even de moeite had genomen een paar topics te lezen over Forza Motorsport 2 was je misschien te weten gekomen dat STM je auto een klap langzamer maakt. Daarnaast was het oerstom om te zeggen dat je eerst een 1.07 had staan, aangezien het onmenselijk is 5 seconden van je tijd af te rijden in slechts een dag. Daar nog naast was een tijd van 1.02.780 een stuk geloofwaardiger uitgekomen dan een tijd die sneller is dan het wereldrecord, en daar weer naast heb je gezegd een 0.51.2 te rijden in de R2 klasse, wat ook nog eens erg sloom is. Dat vervolgens je trieste gedrag resulteerd in een amateuristische photoshop die al na 2 post doorzien werd is helemaal dom.
Deze 'Kevin_17' mag van mij wel een IP-ban krijgen. Mensen die in XBazaar andere mensen belazeren krijgen ook een ban aan hun broek. Bij mij valt dit onder dezelfde omstandigheden, aangezien hij de LE van Forza van iemand anders probeerde te 'stelen'.
En succes nog in de Media Markt! Zal je vast nodig hebben met je 1.07
Ik denk dat je dat verkeerd opvat. We gaven het alleen aan als feit dat je met STM geen 1.02.2 kan rijden. Waarschijnlijk niet eens een 1.03.2. En ABS gebruiken we vrijwel allemaal, ook de 'toppers'.
Klik om te vergroten...