[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen,
    ik heb soms problemen met GoW om te connecten met vrienden. Dat heeft dan te maken met de host. Als ik mijn network status chek, staat er bij NAT 'strict'. Nu heb ik hier gekeken: http://support.microsoft.com/kb/908880/nl-nl?sd=xbox#appliesto , maar moet ik nou een heel nieuwe apparaat kopen of wat? Ik heb er echt geen verstand van dus ik dacht ik vraag het even hier. Verder heb ik geen problemen met live.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb bij Rainbow six: vegas als ik een game join er last van dat ik voice lag krijg in de private chat. Ik heb in sommige games er ook last van dat als er iemand joined of als de game net gestart is dat ik ineens lag krijg. Ook merk ik dat ik altijd bullet lag heb. Is dit een bekend probleem net zoals in GoW met de hit detection (aangezien het in dezelfde engine draait) of lig dit aan mij?
     
  3. KiLLa Real

    KiLLa Real Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod hier mag niet over gesproken worden op dit forum. Zie de [faq]faq[/faq].
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zie de startpost :) en geef me zo veel mogelijk info anders kan ik je niet helpen adviseren
     
  5. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu mss zooo lange bericht maken over wat ik wil

    ik heb de starterspost gelezen en ik kan alleen zeggen
    - Directe connecties: wordt onmogelijk voor hier aangezien de modem ethernetkabel ofzo te klein is voor de X360
    - ICS delen: ik denk dat ik dit mogelijkheid gaat doen
    - router gebruiken: hier hebben wij maar 1 modem dus niks voor me

    dus beste optie lijkt me ICS gebruiken maar volgende probleem de X360 leest niet automatisch de IP adres van de computer als ik de PC en X360 verbindt met de bijgevoegde Xbox ethernet kabel (bij de premium)

    wat heb ik allemaal?
    - PC (pentium 4 AMD athlon 1.6Ghz)
    - best oude modem (Alcatel 330 speedtouch) dus met de USB aansluiter
    - Belgacom ADSL Go abbonement

    dit dingen heb ik al jaren gebruikt en nog nooit problemen ermee, dus geen zin om een nieuwe modem te kopen vonden mijn ouders alleen weet ik niet echt of dit modem geschikt is of niet

    en wat zijn allemaal de problemen:
    - de X360 leest niet automatisch de IP adres en telkens als ik Xbox live wilt verbinden gaat bij de IP adres altijd mislopen op foutmelding dat het niet gevonden kan worden ofzoiets

    is het niet volledig om geholpen te worden? zeg maar wat jij wilt weten zodat jij me kan helpen

    en nee ik heb geen Xbox live Gold en nee ik wil geen online gamen, juist om de contents te downloaden voor de Test Drive Unlimited

    en hoe werkt die MS points? binnenkort zou ik die ontvangen, hoe zet ik die op mijn account?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit moet je doen (check even of je pc een ethernet aansluiting hebt) ... je kan gewoon de microsoft kabel gebruiken en deze in je pc doen :) want de xbox 360 is autosensing.

    Internet delen (ICS) gebruiken

    [​IMG]
    Internet delen (ICS) is de op 1 na goedkoopste oplossing, maar het vereist wel wat kennis om dit te installeren en goed draaiende te krijgen. Je kiets voor een ICS verbindig als jeXbox 360 en de PC (waar de modem op aangesloten is) relatief dicht bij elkaar staan of dat je een USB modem hebt. Persoonlijk is dit niet de beste oplossing. Je PC moet namelijk aan staan als je gaat gamen en ICS geeft relatief de meeste problemen.

    Wat heb je nodig?
    • UTP modem / USB Modem
    • Xbox 360
    • UTP Kabel
    • Breedbandverbinding
    • PC met1 netwerk kaarten

    Wat moet je doen?

    Windows XP Als je de internetverbinding wilt delen met Internet-verbinding delen, moet op de host-computer een netwerkadapter zijn geconfigureerd voor een verbinding met het interne netwerk, en moet een netwerkadapter of modem zijn geconfigureerd voor verbinding met internet.
    1. Meld je aan op de pc als Administrator (beheerder) of als Owner (eigenaar).
    2. Bij Windows XP wordt Internet-verbinding delen automatisch geladen tijdens de installatie.
    3. Klik op Start in de taakbalk, klik met de rechtermuisknop op Mijn netwerklocaties en klik op Eigenschappen.
    4. Klik met de rechtermuisknop opLAN-verbinding. Klik op Eigenschappen in het snelmenu en klik op de tab Geavanceerd.
    5. Schakel onder Internet-verbinding delen het selectievakje Andere netwerkgebruikers mogen via de Internet-verbinding van deze computer verbinding maken in.
    6. Klik op OK.
    7. De internetverbinding wordt gedeeld met je Xbox.
    Als je je internet verbinding gedeeld hebt kan je je xbox 360 aansluiten. Als jhet goed is ben je gelijk verbonden aan Xbox Live en kan je gamen.

    Zijn er problemen?

    Het meest voorkomende probleem zijn DNS problemen. Vaak is dan ICS niet goed geinstalleerd. Installeer deze dan opnieuw. Lukt het dan nog niet. Richt dan je PC opnieuw in en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk lukt het dan wel! Als je een melding krijgt als "Check Cable" heb je vermoedelijk een verkeerde netwerk kabel gebruikt. Vervang deze voor de juiste kabel.
     
  7. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat stukje ook gelezen maar ik heb geen van dit volgende

    [​IMG]

    ik zie geen selectievakje of andere dingen ivm netwerkgebruikers mogen bekijken

    + ik heb de IP adres en heleboel adressen van de "uitvoeren => cmd => config/all" al maar is die DHCP noodzakelijk? want bij me staat dat die niet ingeschakeld is, dus uitgeschakeld

    over dat ethernetkabel aansluiting op PC, dat heb ik JA, ik had dit ook gedaan met X360 en PC verbinden maar altijd weer van dat IP adres failed
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je thuis netwerk in gesteld? Kan je beide connecties selecteren en dan de rechtermuis knop (netwerk brug maken) .. kom je dan een stap verder
     
  9. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    thuis netwerk? ik ben niet zo erg goed in dit zulke dingen, ik heb weleens geprobeerd om wizard netwerk verbinding te maken maar ik zou niet echt risico nemen
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    anders krijg je het niet aan de praat :) .. je moet een thuis netwerk internet delen instellen :) ... anders ziet je pc de xbox niet en ziet de xbox de netwerkverbinding niet
     
  11. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke, hoe of waar moet ik dat doen? om die LAN te laten werken

    ik heb ook laatst toegevoegd aan die ander bericht van me:

    + ik heb de IP adres en heleboel adressen van de "uitvoeren => cmd => config/all" al maar is die DHCP noodzakelijk? want bij me staat dat die niet ingeschakeld is, dus uitgeschakeld

    over dat ethernetkabel aansluiting op PC, dat heb ik JA, ik had dit ook gedaan met X360 en PC verbinden maar altijd weer van dat IP adres failed

    Fardo, hopelijk maakt jij mijn dag voor de eindelijkst goed met de xbox live want ik heb maandne moeten wachten om te doen lukken, hopelijk vandaag
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Probeer deze stappen eens:

    Before you begin. Ensure that any bridged connections are un-bridged and you have removed the bridge itself. If you do not see anything relating to bridged connection continue on. This is just a warning for people that might have had a dabble already.
    Follow this guide carefully and you will have no problems.
    To set-up ICS on XP follow these steps:-


    1) Ensure you are connected to the Internet
    2) Start/Control Panel/Network Connections
    :cool: Change your view to Tiles if its not already on this setting​
    Here you must identify which of the connections listed is your connection to the internet.
    If you are using a USB modem to connect to the Internet it will be listed in the "Dial-up" section its very important that you make sure you get the correct one otherwise this wont work.
    The USB modem is highlighted with a red box in the picture below.
    [​IMG]

    4) Identify your LAN connection to your Xbox.​

    Your list should be similar to that above, although you may not has as many network cards. You must identify your Network Card that has the connection to your Xbox.
    Ignore the 1394 connection and if your set-up is simple there should only be one left. The network card normally has a manufacturers description to help you. Again this is very important that you identify the correct card.
    It should be labelled as Local Area Connection followed by a number. See the connections highlighted in the green boxes above.
    Ensure your chosen Local Area Connection is Enabled if it is Disabled, right click on the Local Area Connection and choose Enable.
    5) Left click once on your Dial-up Network Connection to highlight it, the one you use to connect to the Internet

    6) Right click the mouse, and select properties

    7) Click on the Advanced tab at the top to bring up the dialog box below
    [​IMG]
    8) Tick the Allow other network users to connect through this computers Internet connection.​
    Please Note:
    If the option to "Allow other network users to connect through this computers Internet connection" does not exist, this will be as a result of one of the following:-​
    • You don't have a network card installed in your PC
    • You are sharing the wrong connection, it needs to be the connection that connects to the internet, not a local area connection
    • You have a network card but it is disabled
    • You have a network but it is not functioning correctly (possible driver problems)

    9) On the "Home Networking Connection" drop down box select the Network card that is connected to your Xbox from the list, remember it will be listed as Local Area Connection followed by a number if you have a few network cards. You wont need to choose at all if you only have one network card - Note this option will only appear if you have more than one Local Area Connection. So do not worry if this setting is not present.

    10) Tick Establish a dial-up connection whenever a computer on my network attempts to access the Internet​
    The dialog box should look similar to the below. The areas highlighted in red are of importance ​
    [​IMG]
    11) Click on OK and wait (this will probably disconnect you from the internet)

    12) Disconnect from the Internet anyway

    1:cool: Connect to the Internet again

    Now your network connections should look similar to below, note that the Dial-up connection should say Connected, Shared.
    [​IMG]
    14) Now left click the mouse on the network connection that links to your Xbox. Highlight it and right click and select properties.

    15) Scroll down the list to the bottom and double click on Internet Protocol(TCP/IP) to bring up its properties
    It should look exactly like the picture below, if it does not, you have done something wrong.
    [​IMG]
    16) Click on OK (or cancel if you didn't need to change anything)

    17) Make sure the ethernet cable is connected to your Xbox and start it up.

    18) On your Xbox Dashboard, go into Settings/Network Settings

    19) Select IP Addresses, switch to Manual Settings and enter the following information

    IP Address: 192.168.0.2
    Subnet Mask: 255.255.255.0
    Default Gateway: 192.168.0.1

    20) Press Back on the controller, now select DNS, switch to Manual settings and enter the following information

    DNS Server 1: 192.168.0.1

    21) Press Back on the controller. Now select Connect and you should be able to connect to Xbox Live ​
     
  13. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb nog nooit engels geleerd hmm zoveel versta ik niet echt van maar ik ga wel kijken en proberen
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm misschien kan een ouder iemand je helpen ... ICS is ook de lastigste optie :eek: ... dus misschien kan iemand je assisteren'?
     
  15. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ouders kennen niks van PC, ik ben de enige maar ik heb babelfish gebruikt en het lukt tot nu al beetje alleen zit ik weeral vast bij stap 7

    [​IMG]

    maar ik heb

    [​IMG]

    zie linkerkant is voor dat stap 3 voor de lijst dus Dial up heb ik ook, zie verbonden groep
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Lan verbinding moet je nog enabelen :) ... maar die instellingen zijn okay .. heb je ethenet kabel al in de 360 gedaan?
     
  17. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    de ethernet kabel wordt nu aangesloten, maar de xbox ligt in mijn zus hare kamer omdat mijn schoonbroer (dus de lief van mijn zus) daar speelt

    en als ze aangesloten zijn wat gebeurt er dan? moet ik dan verder met stap 8?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ... je moet alle stappen volgen :)
     
  19. Tomkroes

    Tomkroes Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik werd vanmorgen gevraagd naar mijn gamertag....mijn xbox is vorige keer voor het eerst aangesloten op een router bij een vriend van mij. Daar heb ik toen gelijk een account aangemaakt.

    Nu heb ik een probleem. Hier thuis kan de xbox geen verbinding met live krijgen.

    het is geen draadloze router. Er word vermeld bij het testen van de connection dat hij geen ip adres ontvangt (DHCP enabled) heb de router al gereset maar hij geeft de xbox geen ip adres door....

    kan iemand mij hiermee helpen?

    mvg, Tom
     
  20. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    FAARDOOO mag ik antwoord aub :p pagina 59 inmiddels volgus mij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina