[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen,
    ik heb soms problemen met GoW om te connecten met vrienden. Dat heeft dan te maken met de host. Als ik mijn network status chek, staat er bij NAT 'strict'. Nu heb ik hier gekeken: http://support.microsoft.com/kb/908880/nl-nl?sd=xbox#appliesto , maar moet ik nou een heel nieuwe apparaat kopen of wat? Ik heb er echt geen verstand van dus ik dacht ik vraag het even hier. Verder heb ik geen problemen met live.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb bij Rainbow six: vegas als ik een game join er last van dat ik voice lag krijg in de private chat. Ik heb in sommige games er ook last van dat als er iemand joined of als de game net gestart is dat ik ineens lag krijg. Ook merk ik dat ik altijd bullet lag heb. Is dit een bekend probleem net zoals in GoW met de hit detection (aangezien het in dezelfde engine draait) of lig dit aan mij?
     
  3. KiLLa Real

    KiLLa Real Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod hier mag niet over gesproken worden op dit forum. Zie de [faq]faq[/faq].
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zie de startpost :) en geef me zo veel mogelijk info anders kan ik je niet helpen adviseren
     
  5. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu mss zooo lange bericht maken over wat ik wil

    ik heb de starterspost gelezen en ik kan alleen zeggen
    - Directe connecties: wordt onmogelijk voor hier aangezien de modem ethernetkabel ofzo te klein is voor de X360