Morgen avond is mijn eerste creatie klaar , wie mag ik toevoegen voor Live? Ik ben van plan dit veel te gaan spelen. Ik ben niet super goed, maar kan toch vaak redelijk meekomen
Oh, ik heb (nog) geen mail gehad! Ik was er dan ook al bijna vanaf het begin bij met pre-orderen. Balen voor je zeg!
Oja iedereen die een "casual driver" aan zijn lijst toe wil voegen is van harte welkom om mij toe te voegen. Misschien dat ik over een aantal weken klaar ben om op het "scherpst van de snede" te racen maar ben op het moment nog lekker aan het ontdekken en plezier maken.
Voeg mij maar toe .. ik ga deze game spelen todat ik van me stokkie ga Chrizzle NL is mijn gamerstag !
Lees het kaartje ff waar de 3 wagens opstaan Je moet in je dashboard zijn (Marketplace). Ik heb m zo niet voor me maar daar moet je zijn
Het is niet speciaal ofzo, maar ik heb even snel van mijn eerste auto iets in elkaar geflanst. Morgen ga ik een paar uur achter een speciale wagen zitten. Eerst even wat racen, en dan een Munchkin bak maken
Dit spel raced echt heerlijk. Vooral met manual shifting en assists uit is het gewoon smullen. En de graphics zijn ook echt wel beter dan in de demo. Dit blijft wel een tijdje in mijn 360. Wat ik ook echt een verbetering t.o.v. deel 1 vind is dat je nu als je online een match aanmaakt ook kunt verbieden dat mensen met de raceline etc racen. Je kunt echt alles wat je maar wilt instellen, zoals het hoort.
yep, hij rijdt heerlijk! ik heb de grootste maat gepakt.. Staat ook bij de omschrijving dat t bij sommige auto's betere prestatie geeft.. bij de mijne dus wel! auto zit nu op lvl 5. Ik ben vanaf het begin bezig geweest met alles behalve power toe te voegen. Dus de banden, rims(grootste maat en de lichtste gekocht), de spoilers(sideskirt werkte bv weer negatief dusdie zitten er niet op!) etc etc. Hierdoor handelde de auto als een dikke tiet!! Heb alle assist (op abs na, dan is me dan toch net iets te gortig, die blokkerende remmen!) uit staan, damage en tires op simulatie. Tegenstanders op medium, nog ff verder oefenen om op hard te komen. Daarna pas luchtfilter/uitlaat/turbo/intercooler geplaatst. Voorlopig is ie snel genoeg, zeker na die turbo.. moet nog even kijken of die turbo wel blijft... vette tip trouwens over die gif bestanden via usbstickie! trouwens.. ben t helemaal eens wat hier boven gezegd is van dit deel tov van deel 1! alles is mooier, strakker, levendiger.. en daarnaast rijdt t gewoon écht super.. En als je t vergelijkt met de demo, dan is in dit geval de final version écht wél beter! Ook voor mensen die meer van arcade houden is dit okay, dan zet je toch alle assist aan tot je voldoende "vertrouwen" hebt in je eigen kunnen!? Vindt t erg laagdrempelig opgebouwt..
Ik heb het spel net bij een vriend gespeeld vond het erg vet. Alleen jammer dat je bijvoorbeeld niet de achetrlichten en koplampen kan veranderen van de auto's of kan dat pas verder in de game? voor de rest toppie!!!
Aaah ik denk dat ik maar eens ga slapen.. morgen vroeg op.. Maar al wel op 17% van de career mode Top spel!
Morgen deze game halen als 'ie er is! Vraagje; Kan in de volledige game wél zowat alles aan je auto kapot en ziet het er ook mooier uit? (De brokstukken enz)
Nou en maar hopen dat de winkels het spel vandaag wel verkopen... En dat ze niet nog lastiger gaan doen na de ellende van gisteren.
Idd, v'daag moet ik hem gewoon hebben... Dus als iemand hem ergens vind? Graag ff waar??? Grtz LamsteL Jackal