1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Morgen avond is mijn eerste creatie klaar :), wie mag ik toevoegen voor Live? Ik ben van plan dit veel te gaan spelen. Ik ben niet super goed, maar kan toch vaak redelijk meekomen :emo:
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  2. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag? WTF is het nut van pre-orderen dan?|:-

    Ik wordt hier echt 'doodziek' van !:mad:
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    8 juni release, 8 juni in huis. Vind je dat zo raar?
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Oh, ik heb (nog) geen mail gehad! Ik was er dan ook al bijna vanaf het begin bij met pre-orderen. Balen voor je zeg!
     
  5. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja iedereen die een "casual driver" aan zijn lijst toe wil voegen is van harte welkom om mij toe te voegen. Misschien dat ik over een aantal weken klaar ben om op het "scherpst van de snede" te racen maar ben op het moment nog lekker aan het ontdekken en plezier maken.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe .. ik ga deze game spelen todat ik van me stokkie ga :9

    Chrizzle NL is mijn gamerstag !
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees het kaartje ff waar de 3 wagens opstaan ;) Je moet in je dashboard zijn (Marketplace). Ik heb m zo niet voor me maar daar moet je zijn :thumbs:
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan real life foto's op je autos plakken!!!!

    Probeer het zou ik zeggen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is niet speciaal ofzo, maar ik heb even snel van mijn eerste auto iets in elkaar geflanst. Morgen ga ik een paar uur achter een speciale wagen zitten. Eerst even wat racen, en dan een Munchkin bak maken :) :cool:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel raced echt heerlijk. Vooral met manual shifting en assists uit is het gewoon smullen. En de graphics zijn ook echt wel beter dan in de demo. Dit blijft wel een tijdje in mijn 360.

    Wat ik ook echt een verbetering t.o.v. deel 1 vind is dat je nu als je online een match aanmaakt ook kunt verbieden dat mensen met de raceline etc racen. Je kunt echt alles wat je maar wilt instellen, zoals het hoort.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    yep, hij rijdt heerlijk! ik heb de grootste maat gepakt.. Staat ook bij de omschrijving dat t bij sommige auto's betere prestatie geeft.. bij de mijne dus wel!

    auto zit nu op lvl 5.
    Ik ben vanaf het begin bezig geweest met alles behalve power toe te voegen. Dus de banden, rims(grootste maat en de lichtste gekocht), de spoilers(sideskirt werkte bv weer negatief dusdie zitten er niet op!) etc etc.

    Hierdoor handelde de auto als een dikke tiet!! Heb alle assist (op abs na, dan is me dan toch net iets te gortig, die blokkerende remmen!) uit staan, damage en tires op simulatie. Tegenstanders op medium, nog ff verder oefenen om op hard te komen.

    Daarna pas luchtfilter/uitlaat/turbo/intercooler geplaatst. Voorlopig is ie snel genoeg, zeker na die turbo.. moet nog even kijken of die turbo wel blijft...

    vette tip trouwens over die gif bestanden via usbstickie!

    trouwens.. ben t helemaal eens wat hier boven gezegd is van dit deel tov van deel 1! alles is mooier, strakker, levendiger.. en daarnaast rijdt t gewoon écht super.. En als je t vergelijkt met de demo, dan is in dit geval de final version écht wél beter!

    Ook voor mensen die meer van arcade houden is dit okay, dan zet je toch alle assist aan tot je voldoende "vertrouwen" hebt in je eigen kunnen!? Vindt t erg laagdrempelig opgebouwt..
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  13. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net bij een vriend gespeeld vond het erg vet. Alleen jammer dat je bijvoorbeeld niet de achetrlichten en koplampen kan veranderen van de auto's of kan dat pas verder in de game? voor de rest toppie!!!
     
  14. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Aaah ik denk dat ik maar eens ga slapen.. morgen vroeg op.. Maar al wel op 17% van de career mode :D

    Top spel!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Morgen deze game halen als 'ie er is!
    Vraagje; Kan in de volledige game wél zowat alles aan je auto kapot en ziet het er ook mooier uit? (De brokstukken enz)
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou en maar hopen dat de winkels het spel vandaag wel verkopen... En dat ze niet nog lastiger gaan doen na de ellende van gisteren.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah right, net echt... :emo: Leuk geprobeerd hoor _0/
     
  18. Fifafan

    Fifafan Guest

    zeg maar wie willen er vanavond rijden, zit tot 4 uur op school :mad:

    voeg toe Mars NL :)
     
  19. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, v'daag moet ik hem gewoon hebben... Dus als iemand hem ergens vind? Graag ff waar???

    Grtz LamsteL Jackal
     
  20. Fifafan

    Fifafan Guest

    mooie auto had ik he gister :p

    ben bijna level 28 nu :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina