halo is zon fantastisch spel, omdat de Sp (halo1) GE-WEL-DIG was, het verhaal, de sfeer en de AI.. Dat waren dingen die nog niet eerder zo goed bij elkaar zijn gekomen. De MP was ook super, de balans tussen de wapens, de continu stijgende leercurve, de levels. Allemaal SU-PER!!!
Toen kwam halo2 waar de sfeer er nog steeds geod in zat, de graphics zijn goed, de MP kan namelijk in mijn ogen nog steeds perfect mee omdat de graphics doen wat ze moeten doen. Het halo universum neerzetten en de gameplay ondersteunen.. Ik vind het ook prettiger om naar te kijken dan bv. rb6 vegas... (neit flamen) De balans in deel 2 is een stukje minder en de SP praten we niet over.. Maar de gameplay is nog steeds ZOOOOOO verslavend, als er dan weer triple kill uit je speakers knalt
De enigste game die qua verslaving dat bij mij heeft gedaan was RTCW... Maar elk potje in halo2 is anders en daarom blijft het leuk. Aleen jammer dat je niet egt heel veel beter kan worden...
Maar halo3 heeft de beta de sfeer egt goed ingezet en de wapens lijken beter in balans dan bij deel 2, dus dat beloofd heel wat geods
Klik om te vergroten...