Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft shadowrun nu ook volgens mij, Ik weet het niet zeker want ik heb de game nog maar net.

Over halo (beta): het spel wist mij niet echt te boeien en ik was er dan ook snel klaar mee. Het leukste vond ik nog wel om die custom game aan te maken en vervolgens maffe dingen aanzetten zoals 3 keer runspeed.

Ik denk dat deze game voor veel mensen gaat tegenvallen.

Wat zei ik ook alweer waarom jij er zo diep op ingaat ? :+ :9

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    halo is zon fantastisch spel, omdat de Sp (halo1) GE-WEL-DIG was, het verhaal, de sfeer en de AI.. Dat waren dingen die nog niet eerder zo goed bij elkaar zijn gekomen. De MP was ook super, de balans tussen de wapens, de continu stijgende leercurve, de levels. Allemaal SU-PER!!!

Toen kwam halo2 waar de sfeer er nog steeds geod in zat, de graphics zijn goed, de MP kan namelijk in mijn ogen nog steeds perfect mee omdat de graphics doen wat ze moeten doen. Het halo universum neerzetten en de gameplay ondersteunen.. Ik vind het ook prettiger om naar te kijken dan bv. rb6 vegas... (neit flamen) De balans in deel 2 is een stukje minder en de SP praten we niet over.. Maar de gameplay is nog steeds ZOOOOOO verslavend, als er dan weer triple kill uit je speakers knalt:p

De enigste game die qua verslaving dat bij mij heeft gedaan was RTCW... Maar elk potje in halo2 is anders en daarom blijft het leuk. Aleen jammer dat je niet egt heel veel beter kan worden...

Maar halo3 heeft de beta de sfeer egt goed ingezet en de wapens lijken beter in balans dan bij deel 2, dus dat beloofd heel wat geods:p

3. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RTCW op xbox of PC?

Als je PC bedoeld? Naam online? _O_

4. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
  5. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens, zo gebalanceerd zijn de wapens bij H3 toch niet , die warthog turret ownt te zwaar net als de needler...

6. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het kort bij iemand anders kunnen spelen en een aantal potjes gekeken, en ik vond dat de BR, carbine, AR, sniper enzo een stuk beter gebalanceerd waren dan in halo2, beetje de halo1 richting op... Over die turrets kan ik niet egt veel zeggen, maa rik ga ervan uit dat ik toch vooral de kleinere maps zal gaan zpelen en daar zijn die dingen toch niet te vinden.. Verder hebben ze de wapens al weer 5 keer bij getuned, dus dat komt wel goed...

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Halo heeft vooral die lan-party opzet vind ik je kunt halo 1 non-stop ene hele avond spele en de hele avond halo 2 spele en waarschijnlijk (100% zeker) de hele avond halo 3 spele zonder dat jeje verveeld.

Dus altijd vet :D.

8. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De halo filmpjes zijn in engine filmpjes, en worden niet opgeslagen als beelden, maar als routes die de poppetjes lopen, waar ze lopen en wat ze noog meer doen. Dit verklaart ook dat ze nogal weinig geheugenruimte innemen.

Ik hoop niet dat dit al 100x is gezegd 9 heb nog niet alles bijgelezen) anders srry voor mn onnodige post

Edit: Ik zou graag met nog wat mensen een grote custom game maken op vrijdag of zaterdag of zondag (dan heb ik zeeën van tijd)

Jesse ik heb jou net toegevoegd in me lijst.

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh ik vind alles vet! Maar dat knappertjes pistool in halo2 en die zit dus nu ook weer in halo3! Maar dat geluid is zooo bruut 8) Dat viel me meteen op :p Ik wacht nu met smart op de single :D

10. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo is gewoon de shit.. het heeft gewoon iets dat andere games niet hebben waardoor het zo verslavend is.:thumbs:

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft zeker die Xfactor, iets wat niet te programeren is, dat zit er gwoon in. Halo heeft dat en er zijn meerdere spellen die dat ook hebben (CS GTA Warcraft bijvoorbeeld) het blijft iets voor de smaak van iemand, maar dat is niet erg.

Wel erg is dat Blackhawk positief is en dat niemand dat opmerkt :9

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Halo 3 de X Factor? Helemaal mee eens. Ik koop die game toch, ook al zou die kut worden. Ik heb de andere delen ook, helaas beide met lelijke classic doosjes. We kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat Halo 3 niet kut word, maar als fan koop je de game toch, kut of niet. Dat is toch zo? ;):9

13. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Aad

14. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik d8 ook dat er wel mensen positief zouden reageren dat ik het een keer zie zitten met halo3, maar dat valt erg tegen... Volgende keer maar weer zeiken dus:p

15. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
  16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    die kerel in het rode team is echt helemaal afgemaakt.

17. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt op mods, maarja, zal wel niet he....zo snel kan je niet respawnen voor een kilimanjaro

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het grappig dat halo 3 net als halo 2 en halo begint..

op een ruimteschip !!!

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat? :p

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heb jij halo 2 niet uitgespeeld ofzo..

het eindigde aan boort van een ruimteschip