De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Die Nasri (Frankrijk) is een fenomeen zeg, en dan is ie nog maar 19 jaartjes jong :eek: Geweldig talent, verstandig dat ie voor Frankrijk heeft gekozen in plaats van Algerije :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben voor een 4-4-2 opstelling en dan idd van Nistelrooy met van Persie die een iets vrijere rol krijgt en zich een beetje om Ruudje heen beweegd. En dan gewoon echt eens proberen om een middenveld met Seedorf, van der Vaart en Sneijder neer te zetten, en dan nog een verdedigend ingestelde speler als Schaars. Verdediging is moeilijk omdat we daar geen echte uitblinkers hebben, keepertje is voorlopig nog natuurlijk 100% duidelijk.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van Persie in de Bergkamp rol vind ik een prima idee.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Kwam deze opstelling tegen op een forum:

http://xs116.xs.to/xs116/07234/41212.JPG

Helemaal niet zo slecht idee! Die middenveld is van wereldniveau als je het mij vraagt met Seedorf, Davids, Van Bommel en Sneijder.

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook een hele schappelijke opstelling

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Van der Vaart speelt te goed de laatste tijd om op de bank te zetten.
    Maar dit ziet er goed uit ja.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Ja maar Sneijder ook....

Persoonlijk zie ik Sneijder liever in de basis, want hij was tegen Thailand toch weer van grote waarde met zijn geniale passes.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar dan heb je het wel over Thailand he.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hij wel nog wat mag doen aan zijn verdedigende kwaliteiten trouwens, verder doet hij alles top. Maar ik zie ze toch liever beiden in de basis, ook al lijkt dat niet te werken. Ik had van Bommel als DMF erin gepleurd Sneijder als RMF en VDV als AMF en dan Seedorf dus als LMF, wat echt zijn plekje is for sure. Maar met onze zeedorp mag meneer van Basten wel wat meer vertrouwen geven hoor. Als er 1 speler in het team zit die ervaring heeft en nog een beetje kan voetballen is hij het.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38

Als ik bondscoach was, dan zou er dit verschijnen op Euro 2008.

Babel is een groot twijfelgeval. Het is of Robben of Babel. Robben maar even de voorkeur van de twijfel gegeven.

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  11. Cybercon

Cybercon Guest

Ja das waar, maar een speler als Sneijder vind ik een nuttiger speler dan Van der Vaart. Sneijder kan met zijn traptechniek de spelers op het juiste moment laten vertrekken en op het juiste moment de bal geven. Dat heeft ie het gehele seizoen wel laten zien, bij Ajax en bij het Nederlands elftal. Dat heb je zelf ook wel door neem ik aan?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Uiteraard, maar Rafael van der Vaart is natuurlijk een heel ander type voetballer dan Sneijder. Rafael is een beetje een valse spits. Ook veel te vinden in het strafschopgebied. Sneijder is meer een middenvelder die schoten lost vanaf de tweede lijn.

13. Cybercon

Cybercon Guest

Dat snap ik ook wel ja :+, maar ja het ging om de keuze tussen Raffie en Sneijder waarbij ik dus voor Wesley zou kiezen.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of van Basten uberhaupt nog wel eens aan Davids denkt.. Ik zat te denken gisteren dat, als hij er bij is, je een 'AC-Milan middenveld' kunt proberen te maken. De Zeeuw als Pirlo, Davids als Gattuso, twee van Seedorf/Sneijder/van der Vaart als Seedorf en Kaka. Maar goed, ik vraag me af of hij ooit een echte 4-4-2 zal proberen. Het is ook niet makkelijk neer te zetten moet ik zeggen.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Er is afgesproken met Kessler dat Oranje 4-3-3 moet spelen, ofzo. Dat terwijl Oranje altijd beter speelt in 4-4-2. (Wederom voorbeelden 1988, 1998 en 2000)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als Van Basten zich nou eens bezig hield met een goeie formatie voor de basis ipv continu mensen te laten debuteren.. ok de eerste jaren vond ik het nog goed maar nu moet ie toch eens een goede basis neer gaan zetten.

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien moet hij eens de kerstboom proberen, dan maak je wel gebruik van de sterkste punten, namelijk van persie en van der vaart.

----------------------Van der Sar---------------------------

heitinga-----boulahrouz-------mathijssen---------gio

van bommel--------de zeeuw-----------seedorf

--------van persie-----------van der vaart---------------

----------------van nistelrooij-----------------------

Alleen mis ik sneijder nu nog maar die kan op veel plekken spelen in dit systeem.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Messi scoort met de hand [​IMG]

Hij heeft nu de twee beroemdste goals van Maradona weten te imiteren [​IMG]

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja. :emo:

Maar wat een zooi. Ik ben gewoon zwaar pist op het team. Waarom kunnen ze nu niet gewoon winnen? Ik bedoel, Espanyol?:emo: En Real Madrid deed precies wat ik hoopte dat het zou doen, gelijk spelen... We hadden totaal het kampioenschap in eigen handen. Overigens vind ik het ook best smerig dat Espanyol ons zo naait. Volgens mij hadden ze nog een kleine kans op EUFA cup voetbal, en dat je daar dan eventueel voor gaat strijden is logisch, en ja het is natuurlijk een "derby", maar ons zo omver naaien voor 1 rottig puntje.:emo: Ik geloof er niks van dat er nog wat gaat gebeuren komende zondag, Real Madrid kampioen, dat is eigenlijk wel duidelijk.

20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Espanyol was er bij voorhand al op gebrand om Barcelona dwars te zitten. Vorig seizoen kwamen ze elkaar ook tegen vlak voor het einde van de competitie, toen Espanyol tegen degradatie streed en Barcelona al kampioen was. Barcelona won als nog, en de Barcelona aanhang zong 'naar de tweede divisie' en dat soort dingen. Blijkbaar heeft dat de Espanyol spelers zo erg geraakt dat ze dit jaar, met nog weinig om voor te spelen, Barcelona dwars wilden zitten in het kampioenschap. Dus vandaar. Dat heb ik althans ergens gelezen, maar ik ben vergeten waar precies.

Maar goed, ik ben sinds gisteravond een hartverzakking rijker. Zaragoza was overduidelijk een hele moeilijke tegenstander (gezien hun plaats op de ranglijst voornamelijk is te danken aan hun geweldige thuis-resultaten), en ik was geduderende de hele wedstrijd ook nerveus, vooral met het oog op de andere resultaten. Echt wonderbaarlijk wat er gebeurd is, de opluchtig was dan ook groot. En nu gewoon thuis het kampioenschap uitspelen tegen Mallorca, en dan kan ik eindelijk weer eens een prijs vieren. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina