Het is toch gewoon een feit dat Sony de boel overdreven laat lijken, en dat je na de tijd zegt van het valt tegen.
- Killzone E3 trailer (2005/2006?). Later hoor je dat er niet zo mooi uit gaat zien.
Die kwaliteit gaan ze niet halen, tenminste dat acht ik hun niet in staat. Is inmiddels alweer twee jaar geleden, over oude koeien uit de sloot halen gesproken.
- Alle spellen worden backwards compatible. Is ook niet waar.
Klopt, echter het overgrote deel is wél BC en Sony blijft wel updates uitbrengen. De BC op de Xbox 360 hoef ik het niet over te hebben, want die is goed voor boekdelen.
- Rumble is lastgen, de mensen willen rumble, dus heeft Sony nu een nieuw soort rumble. Wat dan wel nextgen is. (whatever).
Sony gaat naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe controller (met rumble dus) op de E3 aankondigen. Als dat zo is, problem solved.
- Heavenly sword ziet er ook niet zo verrassend mooi uit als belooft.
Heavenly Sword was het spel op de E3 die het dichtst bij de trailer in de buurt kwam. Net iets minder dan de trailer, hetgene wat vanzelfsprekend is.
- Tekken 6 ook niet.
Kijk eens, voor het eerst ben ik het met je eens.
En zo kan ik nog wel even door gaan. Allemaal bullshit. Eerst zien dan geloven.
De opmerking die ook opgaat voor de 360 Elite waarbij MS beweerd dat de mankementen zich nu niet voordoen. Tot dusver klopt daar geen snars van. Want de fiasco gaat nóg steeds door.
Als je denkt dat de ps3 geen hardware problemen heeft check ps3only.nl. Onder hardware staat genoeg.
Wat zal het percentage zijn? 0,5%? De PS3 hardware staat tot dusver als een huis en op diverse fora hoor je amper wat over problemen.
De kracht van de cell is gewoon overdreven. (Ik zie de ps3 geen dingen doen die de 360 niet kan, het is allemaal afwachten) De cell klinkt heel mysterieus. Als MS zijn processor "the cell" had genoemt, klonk het ook allemaal veel interessanter.
The dev has spoken Klik om te vergroten...