1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikke_dirk

dikke_dirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel meevallen op dat forum, op elk gameforum komt wel af en toe zo'n fanboy langs maar ik vind dat je wel wat overdreven slecht praat over ps3only

2. Cybercon

Cybercon Guest

Ik praat helemaal niet overdreven slecht over het Gamingonly forum van hun, want op het forum is het daar gewoon een regelrechte bende. Opmerkingen die echt geen hol te maken hebben met het topic en serieuze discussies? Ho maar...en dan vraag je je ook nog af wat de administrator nou aan het doen is als we 4 pagina's verder zijn met reacties van bedroevend niveau. Hier wordt tenminste nog normaal gediscussieerd over de dagelijkse onderwerpen en wordt er nog ingegrepen, maar daar dus echt niet. Daar discusseren ze niet, maar daar flamen ze.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de discussie zo'n beetje gevolgt had, dan wist je dat we het over de problemen van de hardware hadden. En dan is ps3 superieur zoals ik al zei, en xbox 360, een klein rampje...
    Trouwens, als je de beste ontwikkelaar(s) een game voor xbox 360 laat maken en een game voor de ps3. Dan zijn beiden games niet mogelijk op de concurrerende console. Dat is toch logica zelf...:{ beiden systemen geraken heel anders op hun max. Dus uiteindelijk zal het om de echte firtst party games gaan. Maarja, sommige ontwikkelaars vinden het echt wel spijtig dat men niet standaard in de xbox 360 een HDD heeft gestoken. Dat vonden de makers van Saint's row, Rockstar nu met GTA, en nog meerdere ontwikkelaars. Sterker nog, ze vinden de dvd ook niet voldoende. Rockstar heeft trouwens gezegd dat ze zich moeten inhouden DOOR DE XBOX 360, allé, daar kwam het op neer, letterlijk hebben ze het zo niet gezegd natuurlijk.
    Dus kort samen gevat:
    Qua stukken/problemen is ps3 gewoon beter dan xbox 360, veel beter zelfs.
    Qua totaal pakket is ps3 ook veel beter(blu-ray en standaard HDD, en natuurlijk de andere zaken zoals Wifi enzo, maarja, dat is alleen als je het nodig hebt,...)
    Qua Software daarentegen zit Microsoft een dikke streep voor zoals ik al een paar keer in mijn laaste berichten heb gezegd. Maar dat is natuurlijk logisch :).

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    niet helemaal waar. op de ps3 zijn echt geweldige kut games. en op de xbox echt fantastische games. Als het andersom was had ik zeker een ps3 gekocht. Ohja nog een ding. 1 woord voor de ps3: Controller...

5. dikke_dirk

dikke_dirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ochja, ieder zijn eigen ding. Sommige vinden het fijner als het wat minder streng is en andere niet.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wel een beetje overdreven hoor. Het zijn misschien niet jouw type games, maar dat wil niet zeggen dat het daarom allemaal verschrikkelijke kut games zijn. Is een kwestie van smaak.

7. Cybercon

Cybercon Guest

*Nomineerd opmerking voor opmerking van de maand :thumbs:

8. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat totaal pakket is 200 euro duurder...dat vergeet je voor het gemak even ;)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, snap je reactie niet. Ik zeg toch dat xbox 360 op dit moment een streep voor heeft qua games. Maar is ook logisch, das was met ps2 t.o.v de xbox ook zo. Maar binnenkort komen de toppers op de ps3, waarvoor de ps3 in je living staat natuurlijk :).
    Bye the way, Op E3 komt er een nieuwe controller met rumble in,... dus dat wordt opgelost(allé, denk ik toch he :))

10. Cybercon

Cybercon Guest

Oke tijd voor een nieuwtje!

Bron

Sounds good! :thumbs:

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ^^Dat klinkt zeer goed. Laatste trailer was bom!

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Geweldig, hahaha |:-

Alsof de Xbox 360 zulke geweldige games had bij de release, of de Wii, of de PS2, of de -noem maar op- (op de N64 na :+)

Oh, en Cybercon: Nomineert is met een T :+

13. dikke_dirk

dikke_dirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit: oops, sorry

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch gewoon een feit dat Sony de boel overdreven laat lijken, en dat je na de tijd zegt van het valt tegen.

- Killzone E3 trailer (2005/2006?). Later hoor je dat er niet zo mooi uit gaat zien.
    - Alle spellen worden backwards compatible. Is ook niet waar.
    - Rumble is lastgen, de mensen willen rumble, dus heeft Sony nu een nieuw soort rumble. Wat dan wel nextgen is. (whatever).
    - Heavenly sword ziet er ook niet zo verrassend mooi uit als belooft.
    - Tekken 6 ook niet.

En zo kan ik nog wel even door gaan. Allemaal bullshit. Eerst zien dan geloven.

Als je denkt dat de ps3 geen hardware problemen heeft check ps3only.nl. Onder hardware staat genoeg.

De kracht van de cell is gewoon overdreven. (Ik zie de ps3 geen dingen doen die de 360 niet kan, het is allemaal afwachten) De cell klinkt heel mysterieus. Als MS zijn processor "the cell" had genoemt, klonk het ook allemaal veel interessanter.

15. Cybercon

Cybercon Guest

Lees jij überhaupt wel? Je hebt zelf toch wel door dat zijn opmerking nogal overdreven is hé? En huilen om één spelfout, grow up :'-(

16. Cybercon

Cybercon Guest

:)

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er al mensen die de game daadwerkelijk hebben gezien / gespeeld? Nope, beetje lastig oordelen dan of iets tegen valt.

In Japan en Amerika is de PS3 volledig backwards compatible. De EU PS3 niet, deze speelt rond de 75% van de PS2 games. Nog steeds een stuk meer dan de 360.

Is inderdaad een vaag standpunt bij Sony geweest.

Hoezo? De game is alleen maar mooier geworden en beter geworden.

IGN zegt er het volgende over:

Men heeft toen overduidelijk en CG filmpje laten zien. Als je gelooft dat het ingame was, dan ben je wel heel erg naief.

En zo kan ik nog wel even door gaan. Allemaal bullshit. Eerst zien dan geloven.
    Daarnaast is het nog altijd Namco die de beelden toont en niet Sony.

18. Cybercon

Cybercon Guest

http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=5270

Moest je het zonodig delen met de users daar Kaj? Ik geef mijn mening over het forum en met name het beleid daar, maar ik spreek nog altijd voor me zelf. Zo denk ik er nou eenmaal over en dat wil niet per direct zeggen dat het daar ook voor de users geld.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die BC updates, daar zou ik niet zo zeker van zijn ..

Mededeling van Sony ten tijde van firmware 1.80 ..
    Met andere woorden, de focus ligt niet (meer) bij de BC, je moet er niets meer van verwachten. Dit is trouwens de 2e keer dat ze met een soortgelijke mededeling komen.

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Zoals?
    Oh laat maar, ik weet al wat je gaat zeggen: MGS4, GT4HD.
    yeheee!! 2 spellen!! Cool! daarvoor koop ik wel even een apparaat van 600euro.|:-
    Zeggen ze dat al die exclusive games (en franchises) voor de ps3 dus niet op de 360 zouden komen.
    * Kuch * GTA. * Kuch * Ridge racer.:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina