Die plaatjes heeft IntenZz idd gemaakt, die zijn nergens op internet te vinden, alleen op onze site, jullie site en die van xAoDx. Lol, zal ik het ff aan Christian vragen trouwens, of hij een FM2 plaatje wil maken? Hij heeft wel een beetje gelijk, het is toch best nutteloos als je maar opnieuw blijft beginnen, RL bestond nog helemaal niet lang.
Zowiezo zitten er totaal andere spelers in, andere sponsoren, want RL was inactief geworden omdat veel leden van de clan een gemodden 360 hadden. En we hebben een goed WCG team dat onder de naam Tg ook speelt.
Ik begin geen ruzie? Ik zeg hem dat DKS z'n beste clan is en dat hij die in mijn ogen niet had moeten stoppen. En natuurlijk zijn het niet dezeflde spelers, de heflt van DKS en de heflt van RL heeft geen 360 meer.
Het ging over ons plaatje, wat heeft die er mee te maken? Doe is origineel en maak zelf plaatjes in plaats ze overal vandaan te jatten.
weet nie wa jou probleem is maar we hadden een plaatje voor forza nodig en dat is een plaatje dus nie zeike
jij moet niet zijken kap is een keer met mijn plaatjes te jatten zeg, dit is nou al de zoveelste clan die mijn plaatjes jat, leer zelf is wat maken man! ik word hier ziek van!! btw: wij spelen geen Forza dus wij hebben dat plaatje niet, die zul je dan zelf maar in elkaar moeten flutsen met paint ofzo, noob
zo zijn de meeste mensen op forums op forums durven ze van alles te zegge maar in echt rennen ze meteen naar hun mammie
Haha precies, achja, op de wcg zullen we eens zien welk gezicht er achter de gamer zit Ik herken wel veel mensen denk ik, maar niemand mij dus das wel chill
Wie is hier nou een klein kind, jij kan niet eens eigen plaatjes maken, had het gewoon gevraagd! TJAPPIE!!!
dat is toch geen reden om ze zomaar te jatten? vraag het op z'n minst. doe niet zo stiekem om ze zonder te vragen zomaar op je site te zetten.. copyright schender
neej, fokking ***** waarom. Ik geef ze nog effe de tijd.. Maar niet al te lang. Dus AoD komen jullie je belofte nog na???
Jaa idd, report gewoon op die beta dan, maar ik ga niet weken w8ten. we spelen volgende week ook meteen tegen alpha