1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tg I Tactical Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door wesmaster4, 8 jun 2007.

1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Die plaatjes heeft IntenZz idd gemaakt, die zijn nergens op internet te vinden, alleen op onze site, jullie site en die van xAoDx.
    Lol, zal ik het ff aan Christian vragen trouwens, of hij een FM2 plaatje wil maken? :9

Hij heeft wel een beetje gelijk, het is toch best nutteloos als je maar opnieuw blijft beginnen, RL bestond nog helemaal niet lang.

2. Zowiezo zitten er totaal andere spelers in, andere sponsoren, want RL was inactief geworden omdat veel leden van de clan een gemodden 360 hadden. En we hebben een goed WCG team dat onder de naam Tg ook speelt.

3. Tg I Commando

Tg I Commando Active Member

Leuk Bevonden:
    0

moeilijk plaatje maken

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik begin geen ruzie? Ik zeg hem dat DKS z'n beste clan is en dat hij die in mijn ogen niet had moeten stoppen. En natuurlijk zijn het niet dezeflde spelers, de heflt van DKS en de heflt van RL heeft geen 360 meer.

5. OMG, dat is ff google.nl --> afbeeldingen --> Forza 2 lol

6. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog makkelijker www.consolegaming.eu en dan naar forum en dan bij Forza staat da plaatje ervoor

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging over ons plaatje, wat heeft die er mee te maken? Doe is origineel en maak zelf plaatjes in plaats ze overal vandaan te jatten.

8. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    weet nie wa jou probleem is maar we hadden een plaatje voor forza nodig en dat is een plaatje dus nie zeike

9. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij moet niet zijken

kap is een keer met mijn plaatjes te jatten zeg, dit is nou al de zoveelste clan die mijn plaatjes jat, leer zelf is wat maken man! ik word hier ziek van!!

btw: wij spelen geen Forza dus wij hebben dat plaatje niet, die zul je dan zelf maar in elkaar moeten flutsen met paint ofzo, noob

10. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    jullie maken ook overal problemen van wordt een keer volwassen klein kind

11. Nah alleen op forums hoor, in het echt durven ze geen problemen te zoeken met me ;)

12. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    zo zijn de meeste mensen op forums op forums durven ze van alles te zegge maar in echt rennen ze meteen naar hun mammie

13. Haha precies, achja, op de wcg zullen we eens zien welk gezicht er achter de gamer zit ;) Ik herken wel veel mensen denk ik, maar niemand mij dus das wel chill :p

14. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hier nou een klein kind, jij kan niet eens eigen plaatjes maken, had het gewoon gevraagd! TJAPPIE!!!

15. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel me eigen plaatjes maken maar waarom zou je ermaken als je een goeie heb gevonden?

16. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch geen reden om ze zomaar te jatten? vraag het op z'n minst. doe niet zo stiekem om ze zonder te vragen zomaar op je site te zetten.. copyright schender

17. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor moe je nie bij mij zijn en ik had het hier ofzo dat forza plaatje

18. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

en toen was het raadsel opgelost over waar haal je je plaatje vandaan;)

19. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

neej, fokking ***** waarom. Ik geef ze nog effe de tijd..
    Maar niet al te lang.

Dus AoD komen jullie je belofte nog na???

20. Jaa idd, report gewoon op die beta dan, maar ik ga niet weken w8ten. we spelen volgende week ook meteen tegen alpha

Deel Deze Pagina