1. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog andere mensen die het zijn opgevallen dat iedereen in deze tijd veel scheld en onveilig is... ik bedoel mensen in de bus kunnen geen zinnen meer zonder ****** (sorry) erin zeggen en elkaar te slaan en als je er iets over zegt.. nou dan krijg je een mesje ergens in geduwd :confused: En ik wou ff weten of er nog normale mensen op de wereld zij :confused:

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de wereld is kut, leer er maar mee leven :mad:

Haha maar je het wel gelijk, ik zelf merk het ook dagelijks in het ov.

3. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Jep en daar heb jij weer gelijk de wereld is kut .. hehe zag op TV wel eens een interview met kinderen ... hoezo zeggen jullie die slechte woorden; omdat het een gewoonte is... maar hoezo zeggen jullie het dan niet als er volwassenen bij zijn ?? :) En dat wisten ze niet he :lol:

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat zo vaak hier in Rotterdam. En ik gebruik ook nooit van die woorden zoals ******, fuck you etc,.Laatst kwam er zo een jongen naar me toe lopen en die zei tegen me ik sloop je uit het niets. En daarna lachte die met zo een gemene lach en liep die vrolijk door, hij was me aan het testen ofzo. MAAR WAT MOET IK DAARMEE ?!?! Soms als ik in een bad mood ben dan zeg ik er wat van en word ik boos en dan lopen ze me met een paar man te bedreigen en zeggen ze dat ze messen bij hun hebben terwijl ik geen vlieg kwaad doe.

ER zal vast een keertje komen dat ik moet gaan vechten met ze hoe vaak ik het ook probeer te ontwijken en op een dag zal er heus eentje zijn met een echte mes en dan lig ik daar op de grond dood te bloeden.... but thats life hehe.

Ik merk ook dat ze alleen jongeren (van 12 t/m 22 jaar) kwaad willen doen die zogenaamde ''gangsta'' typetjes. Volwassenen mensen laten ze meestal wel met rust.

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  5. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort kinder opvoed programma's keek ik wel eens beneden als mn ouders er naar aan het kijken waren en dan zie je gewoon kinderen die hun ouders de baas zijn. En dan zijn ze pas 6 jaar oud " Mama ik vind je een kut wijf, je moet dood ". En de arme moeder durft haar kind niet eens een corrigerende tik te geven |:- Als ik zo'n kind had had ik het al lang aan een boom gebonden :cool:

6. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he ... altijd maar stoer doen de gasten :{ Maarja dat doen ze alleen in groepen... alleen durven ze niks :thumbs:
    Maare hehe dapper hoor dat je : zeg ik er wat van _O_

7. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Jep :D Gaat er shit aan toe in de wereld ... ik ben 15 en ik snap het al O-) Maarja 6jarigen die dat doen dat heb ik nog niet gezien :p Ligt vast ook wel een beetje aan de opvoeding van de ouders ook

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De maatschappij is kapot=(

9. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Of de verstanden van 10 miljoen kinderen en vast nog een paar miljoen volwassenen :'-( En ze zeggen nog dat het aan de buitenlanders ligt ook nouja ik hoor genoeg *echte* nederlanders ook VEEL TE VEEL schelden 8) It's Crazay!

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Als het bij schelden blijft, boeit het me niks. Heb er niet zo mega veel last van, meeste mensen die bij de eerste indruk, "gemeen" en "agresief" overkomen blijken later toch nog fatsoenlijke mensen te zijn die even in een fase zitten. Een maat van mij heeft ook veel fouten gemaakt, heeft daar ook echt voor moeten boeten, maar is nu afgekoeld en denk dat het met zeker meer dan drie-kwart vvan de jeugd gebeurt.

11. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jongens, jullie hebben het zo zwaar.

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zou dit aan kunnen ligen dan ? Ik denk niet aan de opvoeding want de marokkaanse ouders bijvoorbeeld, schelden niet zo vaak volgens mij. Grotendeels komt het gewoon door verkeerde vrienden en heel de dag/nacht buiten rond slenteren.

tja en wat kan de overheid hier tegen aan doen he, of wij de burgers... is dit een teken dat we onze kinderen verwaarlozen of dat we niet meer naar andermans kinderen kijken. Als zij wat verkeerds doen bijv stiekem een stickie roken waar de ouders niet erbij zijn dan zeggen we er niks meer van dat het niet goed voor je is omdat we zo geïndividualiseerd zijn :confused: MAar aan de andere kant als je ermee bemoeit dan kunnen ze agressief worden en je uit gaan schelden.

Dus ik begrijp ook wel van die ouderen dat ze er liever niet mee willen bemoeien en bang voor ze zijn. Vroeger ging het er wel zo aan toe hier in Nederland door de sociale controle die we hier hadden en toen was het ook een stuk veiliger. Nu als ik buiten loopt voel ik me zelfs in mn eigen straat niet meer veilig. Dat komt omdat jongeren ontspoord zijn en weten dat er toch niemand op hun let en dat ze kunnen doen en maken wat ze maar willen.

En als je tegen de politie zegt dat die jongens me lastig vallen dan zeggen ze daar kan je niks aan doen behalve als ze je fysiek lastig vallen ( dan is het natuurlijk al te laat) en bovendien kan je ze niet verbieden om in deze buurt te komen. HEt lijkt wel alsof ze het probleem willen vermijden :b:

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hier in Limburg valt dat nog reuze mee hoor. Allemaal vrij rustig hier. :)

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke opmerking, maar dit topic heeft wel een goed punt. Dat schelden daar is nog overheen te komen zeker omdat dat vaak een 'fase' is. Wat erger is is dat je vaak inderdaad nodeloos bedreigt of beledigd worden, vaak door groepen. Dit is gewoon nergens voer voor maar zodra je op het punt komt van ik zeg er wat van volgen nog meer dreigementen en soms gevechten waarbij mensen het met de dood hebben moeten bekopen. Dit gaat gewoon veel te ver en ik vind echt dat de Nederlandse samenleving als geheel hierbeter tegenop zouden moeten treden.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, hier in het hoge noorden ook wel. Dat soort scheldwoorden hoor je hier maar zelden.

16. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar kan ik het me voorstellen maar ik zit vlakbij Rotterdam |:- Enja je hebt een level 70 Druid op WoW .. komt vast niet veel buiten :D

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    waar je je als 15-jarige druk om kan maken zeg.. =( laat die mensen lekker schelden en trek je er niks van aan, doen zij ook niet.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ik ken het (zie mijn locatie :9). Maja je kan er niks aan doen, vind het ook erg irritant dat iedereen die ziekte echt overal tussengooit...

19. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he ... als je er iets van zegt dan doen ze net of ze een punt hebben van hij lokte het uit of ze verzinnen iets anders... ik vind dat op scheldwoorden zoals KK een boete ofzo moet komen want het is gewoon misselijk! 8) En dan al dat geweld nog :confused: Kluizenaar worden klinkt niet slecht *)

20. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het soms gewoon niet uitstaan dat mensen zo gek kunnen doen en als ik er iets over zeg zegt iedereen dat het aan mij ligt :mad:

Deel Deze Pagina