1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ooh man...

Laten we de grote jongen er buiten laten ;). Ook zie ik het probleem ook niet als de grote jongens de kleinere plaagen. In mate natuurlijk.

Als nooit iemand jouw lastig valt leer je nooit voor jezelf opkomen. In de 'volwassen' wereld moet je dat ook kunnen. Ik kom zelf uit een bouw wereld en als je daar niet voor jezelf kan opkomen hoef je op geen enkel contract te verwachten. Het is gewoon iets waar je mee moet leren omgaan.

Maar dat natuurlijk in mate allemaal. Het mensen opzettelijk gaan aanvallen, en wapens gebruiken is van de gekke natuurlijk. Maar dat grote jongens de kleinere plagen is zo oud als de wereld.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze zeiken omdat ze een keer wat meemaken, het gelijk uitvergroten en er allerlei niet-bestaande motieven achter zoeken en er misschien ook nogal een maatschappelijke trend of twee bij verzinnen.

En dat is iets van de laatste paar jaren? :{

3. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Dus andere mensen een slecht gevoel geven mag maar met mate :confused:

4. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet van de laatste paar jaren maar het moet OPHOUDEN!

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hieraan kan de politiek ook weinig beleven hoor.
    De maatschappij is zo geworden en ik ben benieuwd hoe je dit asociale gedrag wat vroeger misschien allemaal taboe was wilt gaan veranderen. Het begint bij jezelf, die sire spotjes zijn er niet voor niets.

6. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Je begint bij jezelf ... word uitgelachen en doet weer mee =(

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt uit eigen ervaring? Je kan toch wel voor je eigen mening opkomen?

Edit: dubbelpost.

9. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik kan het me wel voorstellen... niet normaal meer op deze wereld :{ Mischien moeten er geen Aso's meer op dit forum praten :{

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Als 15 jarige maakt hij toch ook deel uit van onze samenleving?
    Hij heeft al het recht van de wereld om een punt van kritiek te openen, en zijn uitspraken kloppen.

Waar je ook komt, je wordt door medemensen (vooral in de categorie 15 tmt 20 jaar ofzo) voor niks boos aangekeken, krijgt middelvingers voor je kiezen, scheldwoorden naar je kop gesmeten en dreigementen daar zijn we ook niet te zuinig mee.

Ikzelf heb er zowat geen last van, maar ik ken genoeg andere mensen waarbij dat wél zo is.
    En waar slaat 't op? Juist, helemaal nergens.

Het 'imponerend kijken naar leeftijdgenoten' kan ik mee leven, ik kijk zelf ook altijd gewoon terug (:+) en speel dat spelletje mee, maar al die rotzooi die daar boven op komt vind ik achterlijk. Maarja, dat is de jeugd van tegenwoordig.

Wat doe je er aan.

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Ben het hier mee eens. Het hoort gewoon bij het leven, als dit je niet overkomt en je komt van school af en word de ''volwassen'' maatschappij ingetrapt hou je het echt niet vol. Tenzij je van die rijkeluis baantjes krijgt. Maarja al wil je zoals ik in het leger en daar ook echt een tijd blijven moet je wel ergens tegenkomen anders red je het echt niet.

En dat schelden met KK is ook normaal geworden. Denk je nou echt dat we (ja ik gebruik het ook dagelijks) die ziekte daar mee bedoelen? Ik heb ervaringen met KK gehad dus ik bedoel daar zeker die ziekte niet mee.. Maarja leer ermee leven, we schelden tog ook met tyves, pest, tering ?

En als er van die zogenaamde linke jongens langs je heen lopen en je aankijken gewoon terug kijken, breed lopen, en een boze blik opzetten. Ik doe het ook altijd en ben nog nooit gepakt.

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei dat je er mee moet leren omgaan ;)

Je gaat je hele leven worden geplaagt door de 'grotere jongens'. Als je ze dat toe laat teminsten. Leer er mee omgaan dat is mijn tip.

Ook in bedrijven zijn er mensen die de grotere jongen willen spelen of denken dat ze je kunnen kleineren. En als je ze dat toe laat dan zullen ze het ook altijd doen. Daarom moet je leren hoe je hier mee om moet gaan.

Het gekke is ook dat wanneer je uitstraalt dat je je laat kleineren, dan wordt je het ook. Denk maar eens na, waarom zijn altijd dezelfde mensen de lul? Je hebt niet 100% alles in de hand, maar door je uitstraling kan er al veel veranderen.

Wordt gewoon niet als die mensen die jouw irriteren, maar laat ze jouw ook niet irriteren/vervelen. En af en toe moet je gewoon ingeven. Baas over Baas.

En nee, iemand neer steken omdat hij tegen je zegt dat je niet op de stoep mag fietsen is natuurlijk ten gekken. Dat slaat nergens op.

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  13. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het toch wel leuker als het zo gaat :
    - Hey Ray hoe gaat het ermee... heb je nog nieuwe games gekocht of ergens heen gegaan ?

Maarja zo is het in het echte leven :
    - Hey KKfakka! Wazzah! Echt een KK wiskunde les!

Maarja pest is iets minder erg omdat die ziekte er al meer dan 100 jaar niet meer bestaat :9 Tyves en Tering vind ik ook niet echt al te leuk om te horen maar KK vind ik toch het ergste :{

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Kk fakka ? wazzah?

Wat denk jij he? Dat iedereen zo praat ?

Bij mij gaat het meestal gewoon zo:
    ewa, ey gast, ey man.
    alles goed?, alles keks?, alles lekker?

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Klootzakken zijn van alle tijden. Omring je met aardige mensen die om je geven en laat de rest maar lekker de tering krijgen.

Ik bemoei me met niemand en ben over het algemeen een behulpzaam persoon, maar als iemand problemen wil kan ie ze zeker krijgen.

/salute

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Marokkaanse opvoeding is toch net een tikkeltje anders dan hollandse :+ Zo is slaan doodnormaal. En owee als je je moeder of vader tegenspreekt dan is er echt heisa. Ik zelf heb nooit tegen mijn ouders een slechte blik durven geven of een slecht woord weten te zeggen. Kan gewoon niet. Ik werd hard gedisciplineerd als ik iets fouts deed. Maar blijkbaar geld voor veel marokkanen de opvoeding alleen voor thuis en niet op straat ;)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan ben jij nog nooit in Oude Pekela geweest:) Ik denk dat Metal Mark wel weet waar ik het over heb:emo:

Goed even mijn visie:

Ik ben over het algemeen erg sociaal tegen mensen. Als iemand iets tegen mij vraagt of zegt probeer ik op de meest passende manier te beantwoorden. Als ze mij naroepen maak ik gebruik van de macht van negeren.

Even over mijn taalgebruik. Ik vloek best veel. Het is mijzelf aangeleerd, en het is helaas nu een beetje ingeburgerd. Als iemand zich stoort aan mijn taalgebruik ben ik ook gewoon vrij mij in te houden.

Over het woord ''******'' (stippeltjes nu maar jullie weten waar ik het over heb). Ik ben zeker geen voorstander van het gebruiken van het woord, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het er simpelweg gewoon uitspreek in de extreemste uitzondering. Ik ben er niet trots op, maarja...soms....

18. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook belachelijk worden, vooral hier in Heerlen/Landgraaf/Kerkrade. De jeugd wat hier rondloopt denkt werkelijk dat ze zich alles kunnen permiteren. Ze lopen erbij als de Terminator en vragen je meteen wat je "moet" als je een halve seconde te lang naar hun achterlijke kop kijkt. Heb een aantal dagen geleden nog zo'n etter gastje voor z'n bek geslagen omdat ie het nodig vond om zomaar tegen m'n vriendin aan te lopen om haar daarna "schele slet" te noemen. Staan z'n 5 vriendjes daar wat dom te kijken terwijl die gozer met tranen in z'n ogen voor me staat, te wachten op nog meer slaag.

Maar het is niet alleen de jeugd tegenwoordig. De "volwassenen" onder ons worden ook steeds erger, vooral in het verkeer...echt te achterlijk voor woorden. Tijdje geleden stond hier in de krant dat een 40 jarige gast een 18 jarig meisje uit een lesauto trok en haar gewoon op d'r gezicht sloeg omdat ze volgens hem niet fatsoenlijk voorsorteerde.

Ook heb ik zelf een aantal weken terug een dergelijk incident gehad met de auto. Reed op een smalle weg met geparkeerde auto's aan beide kanten waar een tegenligger aan kwam rijden. We zetten de auto dus netjes zo ver mogelijk aan de kant maar er was schijnbaar niet genoeg plek aan zijn kant want hij moest het trottoir op. De achterlijke gast draait z'n raampie open en begint gewoon als een mongool te schreeuwen, met een kind naast zich wat hooguit 7-8 jaar oud was. Kereltje bleef ook maar zeggen "Pap, niet alweer, hou nu op"...dus dat spreekt voor zich. We hadden ons raampie ook half omlaag maar verder niets terug gezegd, dus wat doet die lul; smijt ie een half leeg blikje chocomel bij ons naar binnen om daarna snel weg te rijden. Hele bekleding naar de klote en hij was pleite. De idioot was zeker 40 jaar oud, wat een loser.

Persoonlijk denk ik dat dit alleen maar erger wordt. Agressie/irritatie in het verkeer komt steeds vaker voor, echt triest.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    2 Dingen;

1: Let even op je postgedrag en op je dubbelposts (daar is een edit-knop voor).

2: Ik heb gisteren je signature al aangepast omdat deze veel te groot is en nu zet je hem vrolijk weer terug. Zie dit als een laatste waarschuwing.

20. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0

Haha als je een van die gastjes slaat zijn ze gelijk stil he ;) Of ze moeten me 10+ mensen zijn dan heb je mischien een klein probleem :eek:

En welke ''mongool'' gooit er nou een blik chocomel je auto binnen ... al zeker als er een kind naast zit ... lekker voorbeeld :eek: Voortaan je raam op een kiertje houden dus =(

Schelden is je aangeleerd ...
    Maar als een agent je aanhoud omdat je te hard reed dan praat je toch ook beleefd in plaats van : Rij lekker weg mongoolagentje! Bemoei je met je eigen KK zaken... Of je moet wel heel dom zijn :b:

/Mod gebruik de edit knop aub, dubbel posten is niet de bedoeling

Deel Deze Pagina