Nou ik kan dit dus bij deze ook bevestigen, zal gelijk even vertellen waarom Was vanavond gewoon lekker aan het gamen op m'n PC, niks aan het handje. Op een gegeven moment ben ik wat spellen gaan verwijderen die ik toch niet meer speelde, heel onschuldig zou je zeggen, maar goed. Ik reboot, en na de reboot kwam ik terug in Windows en van mijn kleuren klopte geen reet meer. Het was net alsof de brightness ineens heel hoog stond, kleuren liepen ook niet mooi in elkaar over, noem het maar op. Heb daarna van alles geprobeerd, drivers van grafische kaarten opnieuw geïnstalleerd, het mocht niet baten. Systeemherstel, geen effect, etc. Om een lang verhaal kort te houden : ik zocht het niet om verder te zoeken en ik dacht : laat ik de boel gewoon opnieuw installeren, maar dan clean. Ben ik gelijk van een hele hoop troep af.
Heb dus precies gedaan wat jij zei, eerst de PC vanaf de Vista DVD geboot, programma schijf geformatteerd, Vista geïnstalleerd zonder de key in te voeren. Daarna heb ik in Vista vanaf de DVD de "upgrade" uitgevoerd, deze keer met het invoeren van de key en vervolgens activeren van Windows. En alles werkt vooralsnog weer perfect, plus mijn PC'tje is weer lekker schoon
Laatst bewerkt: 11 jun 2007