Roland Garros 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Prev, 27 mei 2007.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd :) Nadal speelde goed. Stond voor de laatste match 25 fouten van N tegen 55 van F. Een keer zoveel :eek:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Federer speelde inderdaad ondermaats, vond het wel een goede finale though. Met uiteindelijk een terrechte winnaar.

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, Federer verloren. Ik heb weinig gezien maar ik baal er wel van. Ik wil gewoon dat Federer alles wint wat er te winnen valt. Het zal wel terecht zijn geweest, hoewel ik zag dat Federer in de eerste set 0/10 break-kansen had en Nadal 2/2. Eigen schuld natuurlijk, maar wel zonde.. Wanneer begint Wimbledon?

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat heeft toch niets te maken met hun Belgische nationaliteit. Natuurlijk vind ik het raar dat Belgen series zoals Baantjer ondertitelen terwijl er perfect Nederlands wordt gesproken. Maar daar gaat het niet over. Ten eerste staat het karakter van Henin me niet aan. Als ze verliest geeft ze nooit de credits aan een ander. Altijd was ze dan ziek, zwak of misselijk. Maar zeggen dat een ander gewoon beter was, hoor ik zelden of nooit. Over het karakter van Ivanovic heb ik niets te klagen. Vorig jaar was ik op de Ordina Open en daar was ze ontzettend vriendelijk tegen iedereen. Ook kom ik af en toe op haar website waar ze regelmatig een dagboek post wat ze heeft gedaan. Het is gewoon een leuk, aardig persoon. Geen arrogant prinsessengedrag zoals Sharapova. Ik volg haar al sinds 2004, het toernooi van Linz. Daar zag ik haar voor het eerst op tv, waar ze in de eerste ronde direct won van Golovin en in de tweede ronde net aan verloor van Venus Williams. Ze stond toen nog ver buiten de top 100. En natuurlijk hoopte ik dat Ivanovic won. Heb je die twee wel eens naast elkaar gezet? Ana is ontzettend knap en dat Henin niet moeders mooiste is, is een understatement ;) Bij een close-up van Henin doe ik mijn ogen dicht. Natuurlijk kan Henin fantastisch tennissen, ze is een klasse apart bij de dames. Maar goed, ik kies mijn eigen favorieten, daar hoort Henin zeker niet bij. Dan maakt het me niet uit hoe goed of slecht ze het doen. Safin tennist al twee jaar dramatisch, maar ik verheug me er altijd weer op als hij op tv komt.

Ik zat vorige week in het Sport1/Film1 boekje te bladeren, daar zag ik dat ze alle 8 de kanalen in gaan zetten tijdens Wimbledon. Dus dan kan je gewoon schakelen tussen 8 banen. Dat is echt briljant, zo kan ik al mijn favoriete spelers/speelsters zien. Het is dan toch vakantie, dus vooral de eerste week van wimbledon met veel partijen wordt genieten geblazen :)

5. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. dat weet ik zo net nog niet.. Laten we de 2 vergelijken..

Redelijk moeilijk nog.. :'-(

6. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .. Henin .. iel.. :'-( Maarja, ze tennist als een kanjuuur.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :D Haha, het glazuur sprong van mijn tanden af van die bovenste foto :lol:

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk vindt jij dit raar,net zoals jij het normaal vindt dat vlaamse series in nederland ondertiteld worden terwijl er perfect vlaams/nederlands in wordt gesproken.
    Blijkt dus dat ons vlaams voor jullie niet goed te verstaan is,mooi zo,aangezien dat hollands/nederlands voor ons óók niet altijd even verstaanbaar is....

Verwar je hier niet met Serena Williams , dat is de kampioene van zulke uitspraken....Dat Henin verleden jaar in de Australian open moest opgeven was maar logisch mijn beste...Vele speelsters zouden met zo'n virus niet eens het terrein betreden hebben.Dat Henin het toen toch nog geprobeerd heeft ligt typisch in de lijn van haar vechtersmentaliteit en dit tegen het advies van haar coach in....
    Het gevolg hiervan was wel dat ze zich daardoor zodanig geforceerd heeft en daardoor de hele tijd out is geweest tot net voor roland garros begon....
    Ik lees anders genoeg in de belgische kranten als ze verliest van een tegenstrever waarbij ze toegeeft dat haar concurrente die dag wel beter was dan zij zoals tegen Kuznetzsova in de voorbereiding op roland garros van dit jaar.
    Dat jij naar de schoonheid van de tennisters op zich kijkt is jouw keuze mijn beste.
    Maar hier gaat het niet om schoonheid,dat is iets voor de catwalk,op de court gaat het om tennis,de perfekte techniek gecombineerd met een vechtersmentaliteit ...
    En daarin is Justine groots ondanks haar beperkte lengte en gewicht tegenover de reuzinnen die allemaal ondanks hun powertennis overklast worden door Justines technische kapaciteiten

Laatst bewerkt: 12 jun 2007

Deel Deze Pagina