Natuurlijk vindt jij dit raar,net zoals jij het normaal vindt dat vlaamse series in nederland ondertiteld worden terwijl er perfect vlaams/nederlands in wordt gesproken.
Blijkt dus dat ons vlaams voor jullie niet goed te verstaan is,mooi zo,aangezien dat hollands/nederlands voor ons óók niet altijd even verstaanbaar is....
Verwar je hier niet met Serena Williams , dat is de kampioene van zulke uitspraken....Dat Henin verleden jaar in de Australian open moest opgeven was maar logisch mijn beste...Vele speelsters zouden met zo'n virus niet eens het terrein betreden hebben.Dat Henin het toen toch nog geprobeerd heeft ligt typisch in de lijn van haar vechtersmentaliteit en dit tegen het advies van haar coach in....
Het gevolg hiervan was wel dat ze zich daardoor zodanig geforceerd heeft en daardoor de hele tijd out is geweest tot net voor roland garros begon....
Ik lees anders genoeg in de belgische kranten als ze verliest van een tegenstrever waarbij ze toegeeft dat haar concurrente die dag wel beter was dan zij zoals tegen Kuznetzsova in de voorbereiding op roland garros van dit jaar.
Dat jij naar de schoonheid van de tennisters op zich kijkt is jouw keuze mijn beste.
Maar hier gaat het niet om schoonheid,dat is iets voor de catwalk,op de court gaat het om tennis,de perfekte techniek gecombineerd met een vechtersmentaliteit ...
En daarin is Justine groots ondanks haar beperkte lengte en gewicht tegenover de reuzinnen die allemaal ondanks hun powertennis overklast worden door Justines technische kapaciteiten
Laatst bewerkt: 12 jun 2007