De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Toch wel raar, vorig jaar mocht en wilde Torres voor geen geld weg. Zou er intern wat gebeurt zijn?

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    resultaten die uitblijven waarschijnlijk.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vind je die 2 beter dan Gio? Over het huidige spel van van der Leegte kan ik niet zo heel veel zeggen, omdat ik het Duitse voetbal niet echt op de voet volg en dan al helemaal geen Wolfsburg, maar de Cler vind ik maar een vrij matige voetballer. Vooral in grotere wedstrijden tegen tegenstanders met betere spelers merk je dat. (uitzonderingen daargelaten, zoals die wedstrijd van Oranje tegen Argentinië) Meneer tikkie terug.:emo:

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij zegt ook niet dat Van Bronckhorst slechter is ofzo, maar PSV zal niet meer gerekend hebben op hem aangezien hij eerder zelf aangaf nog niet weg te willen bij Barcelona. Daarom heeft PSV al 2, 3 mensen voor dezelfde positie (Zonneveld, v.d. Leegte, Fagner en misschien De Cler nog). Als ze nu ook nog eens Van Bronckhorst kopen hebben ze teveel spelers voor dezelfde positie.

Wat mij betreft gewoon heel snel stoppen met De Cler en Van Bronckhorst halen. Fagner nog ff in Jong PSV zetten, Zonneveld als linksback/half en v.d. Leegte op de bank. :9

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt. Ik ga er vanuit dat die aankopen niet zijn gedaan voor op de bank. En Gio is (eventuele een keer een blessure buiten beschouwing) gewoon een speler die een heel seizoen kan spelen, volgens mij.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    V.d. Leegte en Fagner zijn volgens mij 100% breedte aankopen. Zonneveld en De Cler zullen denk ik de linkerkant gaan bestrijken dan. Als De Cler niet komt zal Zonneveld linksback gaan spelen denk ik en misschien komt v.d. Leegte dan nog in aanmerking voor linkshalf.

Ik blijf erbij, als De Cler (liever Gio) en Perez nog ff tekenen heeft PSV nog maar één speler nodig en dat is een goede, sterke centrale verdediger. Het liefst zie ik Bouhlarouz ofzo, maar die kans acht ik eigenlijk nog maar klein. Misschien dat ze nog een ervaren middenvelder moeten kopen i.p.v. Cocu, maar ik zie Aisatti die taak wel goed op zich nemen eigenlijk. :)

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nog een centrale verdediger drbij. Je zag vorig jaar dat toen Alex geblesseerd was er haast geen alternatieven waren. Beter komt er een ervaren kracht bij op die positie anders schop je het niet ver in de CL...

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Manuel da Costa wordt panisch als Alex niet naast hem staat. Dat was wel te zien aan het einde van de competitie. Alcides is zwaar beperkt. Eric Addo is een redelijke verdediger, maar ze moeten meer in hun mars hebben, willen ze straks defensief meetellen in Europa. Alleen Gomes is van wereldklasse. En ik wil ook nog wel even zien hoe hij dat gaat managen zonder zijn grote vrind.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oranje is weer gezakt op de FIFA wereldranglijst. 9e nu..

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die lijst neem ik sowieso al jaren niet meer serieus ;)

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Jong oranje heeft de halve finale bereikt en zich verzekerd van de olympische spelen. :)

2-1 gewonnen van Portugal.

En uitblinker vond ik Drenthe die echt goed speelde vanaf het middenveld imo.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik vond Drenthe ook geweldig spelen alleen jammer van die gele kaart. Ik vond de verdediging wat minder, Donk had ook weer een paar foutjes. Maar goed halve finales en Olympische spelen dat is idd nice _O_

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hopen dat GAE Royste Drenthe komend jaar kan huren.. ze schijnen er mee bezig te zijn!

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pffffffffffffggggt, wat denk je zelf? Is volgend jaar bij Feyenoord de beste speler [​IMG]

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    HaHa........:emo:

Nerazzurri zegt het.....beste speler volgend jaar.....

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En als hij toch verhuurd mag worden zijn er denk ik nog altijd wel 5 clubs uit de Eredivisie die hem willen hebben

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een trainer, nu maar hopen dat de spelers ook beginnen te komen.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad. Nice :)

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet haast wel, want van wat ik begrepen heb had van Marwijk een eisenpakket met daarin versterkingen die hij wou hebben. Dus laten we hopen :)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

Het enige hoogtepuntje van vorig seizoen in 010 verhuren ze echt niet:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina