Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben Vmbo, moet ook tot morgen wachten=(

2. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep me too.

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelfs tot vrijdag ochtend :mad:

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vmbo frans gehaald. Dit vak had ik nog nodig op vmbo niveau om mijn Havo volledig te kunnen halen. De havo volg ik nu deeltijd/avond school. En van een aantal vakken krijg ik morgen uitslag. De rest is volgend jaar. Maar ik ben toch wel beetje gespannen. Al was frans de grootste twijfelaar omdat ik daar echt geen kloot aan heb gedaan dit hele jaar niet en ik vond dat ik het examen zelf iets had onderschat.

Gefeliciteerd iig voor iedereen die vandaag al uitslag heeft gehad en is geslaagd

5. axiK

axiK Guest

Ik heb ze binnen, VWO maar ik ging met 7,5 gemiddeld de examens in en die waren een makkie. Heb geen uitslag meer nodig zit bij elk vak tussen de 6 en een 8,4 - examenfeest morgenavond :-D!

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen die geslaagd is van harte gefeliciteerd! :b:
    Stelletje vakantiegangers, echte studenten bikkelen door tot half juli. :+

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Oh god ik zit em nu wel te knijpen, ik heb een beetje aardige norm nodig voor natuurkunde (vwo) 8)

Ik kan niet slapen en eigenlijk wil ik ook niet dat het zo snel morgen wordt. Nu kan ik nog allemaal theorieën bedenken maar morgen om acht uur is het allemaal zo definitief....:x

Sterkte voor iedereen in elk geval O-)

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga wel gewoon slapen man, je kan nu mooi gaan mokken/stressen/wanhopen maar daar schiet je niks mee op. Wacht gewoon je uitslag af, ga niet van het beste en niet van het slechtste uit, kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen. Aan alle geslaagden; gefeliciteerd! Ik moet ook nog wachten tot morgen, helaas.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De norm van VWO engels is slechts 0,1! Verdomme, dat scheelt me een heel punt op de afronding. :eek: En voor scheikunde ook al zie ik... Zeker voor Engels had ik toch meer verwacht, het was niet moeilijk vond ik, maar er waren toch tegen de 4000 klachten. Ik dacht dat de meesten het dan wel al spittig hadden ervaren.

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de normeringen zijn bekend en daardoor is het er nog positiever uit gaan zien, ak: 1.6, gs: 1.7 ned: 1.6 wisA12: 1.4 eng: 0.0 eco12: 1.2 M&O: 0.4

vooral nederlands en geschiedenis is belangrijk voor mij en daar is de normering dus wel gunstig.

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee Duits 1,2 dan: 0,0

Maar Engels is natuurlijk relatief niet zo heel veel klachten, aangezien iedereen Engels heeft, tegen bijvoorbeeld Geschiedenis 1,2 met anderhalf keer zo veel klachten en minder leerlingen.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die normeringen zijn wel erg hoog :D:D:D Zegt genoeg over de examens =(

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, maar wie doet er nu Duits1,2? ;)

Klopt wel, maar iedereen heeft ook Nederlands en vergeleken daarmee was het toch veel -vond ik-. ach, ik had gewoon gehoopt op meer. O-)

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nou ik vind het behoorlijk tegenvallen, maar 1 normering boven de 1,0 (vwo e&m)

15. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm toch best een strenge normering
    alleen economie 1 valt dan nog mee (1,2), maar verder alles 1,0 of lager.

Ben benieuwd, zeker engels vindt ik jammer 0,1: had net hoop om eindelijk is een keer een voldoende te staan voor engels... Maar zit er toch niet in ben ik bang met deze normering.

16. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg het binnen nu en 2 uur te horen ik word gek hier:mad:

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de normeringen van havo had ipv de normering van vwo (e&m) dan stond ik zo op 3 of 4 vakken een punt hoger. Nu zijn het wat meer zessen dan zevens. Maar ach ja ik ben wel geslaagd denk ik, eerst maar wachten tot vanavond 18.00.

Edit: zo... Econonie 1 havo een normering van 2.3, hoe krijgen ze het voorelkaar. :{
    Edit2: een normering van 0.1 op engels vwo is ook schandalig.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wordt ook aardig gek :mad:

@Gryphon, helft van onze examens waren bijna onmogelijk dus die normeringen zijn meer dan terrecht. Vind het wel raar over jullie engels examen, tuurlijk vallen de klachten relatief mee maar er zijn er genoeg, dan een normering van 0.1 vind ik wel laag...

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de vakken die ik dit jaar heb gedaan op havo. Krijg ik ook vandaag uitslag van. Maar naar vandaag de normering te hebben gekeken valt de stres een beetje weg. Ik moet ze allemaal wel grandioos slecht (meer als de helft van de punten niet halen) gemaakt hebben wil ik niet voldoende halen op de vakken.

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    geslaagd whahahahaha!!!!!!!!:D:D

Deel Deze Pagina