OMG svennies, ik was nummer 1 v/d wereld met RTCW, heb de betste clans van europa verslagen met counterstrike, was 1e van europa met rb6 vegas (als clan) en met halo2 stonden wij als clan ook lange tijd zeer hoog aangeschreven. GA niet beginnen over gebrek aan skill, mijn beste.... VErder geef ik GEEN andere vorm van auto aim aan, slechts het feit dat de spread van de kogels minder groot moet zijn zodat het op de initiele aim van iemand aankomt, die ZONDER auto aim is! ook moet de burst sneller zijn zodat je kogels op de plek aankomen waar je mikt... Wederom heeft dit NIETS met autoaim te maken!
Verder begin in Godsnaam niet over realisme of iets dergelijks, want halo is niet realistisch, tenzij jij het realistisch vind dat een robot op een ringvormige zwevende "planeet" aliens afknalt met een opgevoerde zaklamp....
En nogmaals, wapens liggen NIET voor het oprapen, want het principe uit halo2 geldt nogsteeds, wie de sniper heeft, houdt dat ding ook vast want er komt geen nieuwe tot hij de sniper gedropt heeft. In halo1 was dit anders en zou je idd kunnen zeggen dat je dan maar wapens op moet pakken, maar voor halo2 en ook halo3 gaat dit niet op. Wie het dichste bij de sniper, rocket of laser spawnt heeft dat wapen en er is voor de tegenstander dan niets meer aan te doen door het gebrek aan een goed en betrouwbaar all round wapen waarmee je spawned. En waarmee je altijd, mits je goed genoeg bent, een KANS hebt tegen elk ander wapen....
Verder is de radar gewoon een ongelooglijk ******ding dat voorgoed uit de halo serie verbannen zou moeten worden, maar dat even terzijde.
Laatst bewerkt: 14 jun 2007