1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met die halo 1 AR vind ik dit wel meevallen eigenlijk... Als je bijvoorbeeld een paar kogels schiet op iemand en hij rent de bocht om. Moet je wel herladen om hem daarna nog te kunnen killen zonder granaten. Ik hou altijd maar een paar rounds over als ik iemand met die AR kill... Met die BR is het idd geen probleem omdat headdies daar altijd wel goed aankomen.

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    OMG svennies, ik was nummer 1 v/d wereld met RTCW, heb de betste clans van europa verslagen met counterstrike, was 1e van europa met rb6 vegas (als clan) en met halo2 stonden wij als clan ook lange tijd zeer hoog aangeschreven. GA niet beginnen over gebrek aan skill, mijn beste.... VErder geef ik GEEN andere vorm van auto aim aan, slechts het feit dat de spread van de kogels minder groot moet zijn zodat het op de initiele aim van iemand aankomt, die ZONDER auto aim is! ook moet de burst sneller zijn zodat je kogels op de plek aankomen waar je mikt... Wederom heeft dit NIETS met autoaim te maken!

Verder begin in Godsnaam niet over realisme of iets dergelijks, want halo is niet realistisch, tenzij jij het realistisch vind dat een robot op een ringvormige zwevende "planeet" aliens afknalt met een opgevoerde zaklamp.... |:-|:-|:-

En nogmaals, wapens liggen NIET voor het oprapen, want het principe uit halo2 geldt nogsteeds, wie de sniper heeft, houdt dat ding ook vast want er komt geen nieuwe tot hij de sniper gedropt heeft. In halo1 was dit anders en zou je idd kunnen zeggen dat je dan maar wapens op moet pakken, maar voor halo2 en ook halo3 gaat dit niet op. Wie het dichste bij de sniper, rocket of laser spawnt heeft dat wapen en er is voor de tegenstander dan niets meer aan te doen door het gebrek aan een goed en betrouwbaar all round wapen waarmee je spawned. En waarmee je altijd, mits je goed genoeg bent, een KANS hebt tegen elk ander wapen....

Verder is de radar gewoon een ongelooglijk ******ding dat voorgoed uit de halo serie verbannen zou moeten worden, maar dat even terzijde.

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  3. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    PS. ik ga uiteraard halo3 toch wel spelen en zal er heeeeeel veeeeeeel plezier aan beleven, en het is gewoon de beste live shooter... Maar daarom ben ik nog steeds kritisch, want in vergelijking tot halo1 stelde halo2 teleur en de beta van deel 3 ook....

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Genien denken hetzelfde

Wie geeft er een fok om als de br nu slecht is, hij was dat in h2 toch ookal?? ;)
    Ik zou veel liever met een carbine lopen als er niet zo weinig ammo in zat...
    Heb ook gemerkt dat de carbine nog beter is dan in h2

Paradox, eerlijk zou ik eerst h1 campaign uitspelen, wel wat makkelijker (of je wilt het best voor het laatste bewaren :+). Hopelijk word de SP wel van het niveau uit die van H1.

Edit; Blackhawk, volgens mij spawnde de sniper op High ground ook op timers? Misschien kan dat worden aangepast in de Multiplayer options in de volledige versie?

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SMG was het startwapen idd, maar was niet het allround wapen helaas, dat was de battle rifle die later ook altijd als startwapen gebruikt werd.

maar we gaan het wel zien in halo3, carbine is idd ook goed wapen, alleen niet bijster veel kogels erin.

6. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in halo3 een carbine op pakt krijg je 2 keer zoveel kogels als in deel 2 en hij schiet naar mijn indruk iets trager... dus het is wel een beter wapen geworden. Ook is het wapen op best veel plekken te vinden. Airwave je hebt idd gelijk dat in bepaalde gametypes de sniper op vaste tijden spawned, maar dat is d8 ik alleen bij 1 flag ctf op high ground en op die map is de sniper lang niet zo belangrijk als in bv. valhalla, waar er 2 snipers tevinden zijn en een laser, wat betekend dat het team dat als eerste de andere sniper killt gewoon met 50-4 ofzo wint omdat ze rustig met 3 man op afstand iedereen kapot kunen knallen en iemand dichtbij met een shotgun en br hebben staan die als er een lucky spawn van de tegenstander is ze even afrost.... beetje klote vind ik eigenlijk....

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat het ook op TS was op High ground ( ik heb er een gameplay van gezien). Hopelijk kun je dat wel aanpassen, zou wel relax zijn als je het mij vraagt.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wtf de radar moet uit halo??? Ga jezelf slaan!!! Dat ding vind ik onmisbaar!! Ik kijk maar naar die radar dan naar het scherm 8) Wanneer volgde ik gewoon de tegenstander omdat hij er gewoon niet opkeek :p Super hilarisch heb het ook opgenomen!! Dus die radar blijft punt uit. En zoniet zet jij hem maar uit maar ik kan niet meer zonder!! En eh als je beste was met RTCW? En met counterstrike? Waarom zeur je dan over halo3 want nu snap ik je dan ffkes niet :p

9. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    De radar is een rot ding, elke speler die enigssinds normaal het spelletje snapt zal je dit vertellen. Verder even ter correctie ik zeg niet dat ik de beste in die spellen was, slechts dat ik nummer 1 heb gestaan en dat ik de beste team verslagen heb met mijn teams... (dat was ook puur en alleen maar om aan te geven dat ik niet een noob ben die totaal niet kan schieten zoals svennies probeerde te suggereren, niet omdat ik een arrogante klootzak zou zijn)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em liever uit, vooral met teamgames...

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ok Blackhawk ik snap je punt wel, en ik snap dat echt niet waarom jullie die radar zo kut vinden? Ik vind hem super handig! En ga nou niet zeike van ja maar dan zie je toch waar iedereen is enz enz, dat vind ik juist wel vet :p dan zie je soms mensen gewoon met jouw meelopen als je ergens om heen loopt ofzo :p en dan draai je tegen de richting in zie je dat stipje gewoon dom nog steeds die kant oplopen 8)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb de Campaign van deel 1 al eens uitgespeeld, het is alleen ff geleden ;)

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ooohhh zeg dat dan...

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik ook, lees maar ff terug ;)

Moet wel zeggen dat ik de A.I. van de tegenstanders in de SP altijd het beste aspect heb gevonden aan de Halo reeks. Zelden heb ik in een shooter zo'n tergend goeie A.I meegemaakt als in Halo, (alhoewel F.E.A.R. in dat opzicht ook wel een behoorlijk eind meekan, alleen is dat weer een heel ander sfeertje).

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Verdorie gast, wanneer dringt het eindelijk eens een keer tot je hersens door,dat het op dit gebied voor iedereen hetzelfde is,Jij doet hier nét alsof jij de enige bent die hiermee te maken krijgt.Het lijkt wel dat jij in plaats van met een BR zoals iedereen met een katapult aan de slag bent.
    En waar jij die spread vandaan haalt is mij een raadsel aangezien 3 schoten op het hoofd van een stilstaand doelwit dan ook drie voltreffers zijn.
    Je kogels vliegen net achter elkaar en slaan op dezelfde plaats in.
    Het lijkt me erg onzinnig dat de eerste burst volledig op een bewegend doelwit moet inslaan dat druk doende is om jouw salvo te proberen te ontwijken.Dit zou impliceren dat de tweede en derde kogel lichtjes van hun baan moeten afwijken om dit bewegend doelwit op dezelfde plaats te raken .
    Dat is dus auto-aim mijn beste.Als je nu onder vuur genomen wordt ,heb je tenminste nog een kans om dit te overleven en je aanvaller zelf af te slachten.Bij halo 2 was je dan al bijna kansloos aangezien je mocht springen naar waar je ook wou,de kogels je toch troffen.
    Nu moet je beter mikken en sneller op de bewegingen van je tegenstander anticiperen en de zuiverste schutter wint dan ook het duel....terwijl het in halo 2 vrijwel altijd de eerste die begon met schieten diegene was die het duel won....
    Dat er nu bij jou 2 van de drie kogels naast gaan kan betekenen dat ofwel je nét niet zuiver genoeg gemikt hebt,of wel dat je tegenstander zo alert gereageerd heeft op het moment dat je afdrukt dat hij via zijn snelle reactie de tweede en derde kogels kan ontwijken....
    En voor diegenen die hier een groot probleem met hebben of er een van maken, blijf halo 2 spelen en het probleem is opgelost....

Hoezo mijn beste, lees mijn twee laatste posts er maar eens op na.
    Nergens ben ik óók maar over het vetgedrukte in jouw quote begonnen...
    Jij begint er telkens over om dit als verwijt naar mij toe te gebruiken...|:-|:-

Met een br héb je kans tegen elk ander wapen mijn beste.En wat lig je te zeuren over een goed all round wapen mijn beste,iedereen krijgt dezelfde kansen en respawnwapens.Of je er iets van maakt of er niets van bakt ligt volledig aan jezelf .

Hopla, weer wat anders om over te zeuren,Smile kerel, het leven is te kort om over alles en nog wat te zeuren, keep on smiling en bekijk het positief ...
    Het is niet omdat jij het met bepaalde zaken in de game niet eens bent dat wij dan óók dezelfde mening moeten toegedaan zijn.

16. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Jij denkt volgens mij egt dat jij een goede speler bent die er verstand van heeft, terwijl in werkelijkheid je slechts de campaign 10 keer hebt uitgespeeld en online nooit op het hoge niveau actief bent geweest:confused:

17. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je het mij vraagt stelt die hele campaign geen flikker voor, ik speelde halo/halo 2 puur voor de multiplayer en ik heb 1x de campaign gedaan maar ik speelde wel op een hoog niveau online (niet op xboxlive maar op XBC). Dus kan je daar niet op beoordelen hoe iemand speelt.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    shit, hoe bedoel je kinderachtige post. Jij doet net of je alles weet van Halo, tis jou mening... ik neem mijn spelletjes niet zo serieus, ik doe het als hobby en probeer er niet mijn werk van te maken, dus wat boeit het mij als ik een paar potjes verlies omdat er geen "good all-round" wapen is?

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @dave123: Halo 1/2 alleen voor multi? hehe...hoe deed je dat dan met halo 1? :p Die kon niet online?? En ik vind persoonlijk de campaing altijd super vet :D Co-op online en offline :D En hou eens op met dat gezeik over de game, zoals al eerder gezegt is begin je eigen game studio en maak het beter! Ive you dont like it, dont play it

20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    @Blackhawk EM
    Sorry hoor gast, maar jij komt over als een vreselijk fundamenteel mannetje.
    Tegen de rest zou ik dan ook graag zeggen: 'Stop wasting your time.'
    Het heeft geen enkele zin om met die gozer in discussie te gaan of te proberen em iets aan z'n verstand te brengen.
    Daar is tie veels te eigenwijs voor.:'-(

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina