Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Deze missie is tog met de GDI basis die boven in staat en die je dan veilig moet terug brengen? Deze is op hard ook heel makkelijk te doen als ik de goede voor me heb.
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Na de 5 min. aanval blijven ze idd. van alle kanten aanvallen. Van links en van onder komen alleen mannetjes. Daar zorgen de turrets wel voor (wel af en toe healen). Van rechts en boven komen de heletijd voertuigen. Zet hier tanks neer. Zet zo'n stuk of 7/8 tanks boven je basis neer. Die verdedigen de bovenkant dan goed (af en toe een tank extra neerzetten). Aan de rechterkant zet je ook tanks neer. Hier zet je alleen meer neer omdat het de aanvalsgroep word. Als je er genoeg heb ga je via de rechterkant naar rechts helemaal boven. Daar staat een NOD basis waar de aanval de heletijd vandaan komt. Destroy de basis en je hebt geen last meer van aanvallen van boven en rechts.

    Nu je eigen mobiele hoofdgebouw. Val met een groep de soort van turrets aan die ervoor zorgen dat je hoofdgebouw niet verder kan. Daarna zorg je ervoor dat alle NOD uit de flats zijn waar ze in zijn gaan zitten. Nu kan je je hoofdgebouw naar je basis rijden. Zet wel genoeg tanks langs de rechterkant van de weg zodat je hoofdgebouw niet geraakt word (dat is een bonusmissie)
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik hem dan ook eindelijk!

    missies zijn natuurlijk weer erg leuk om te doen, maar ik schok me kapot toen ik ff een live wedstrijd ging doen.. dat kan volgens mij neit echt meer leuk worden... sta ik daar beetje mijn basis rustig te maken en binnen no-time staan er 25 tanks en van de ander 25 vliegtuigen op mijn dak. Leek me echt onmogelijk binnen die tijd!
     
  4. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Als je niet van rushes houd he? Ga dan gewoon Siege spelen...als je tog zo graag een kamp opbouwd..en onmogelijk is het niet..Met veel geld en een crane kan je al veel doen;)
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik moet die andere speelopties nog ff gaan checken. maar t was de eerste online match die ik speelde, en k schrok me echt dood. Had daar net 10 tanks staan, en redelijk wat defence. komen ze vies met 2 teams mij aanvallen LOL. was wat overweldigend.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Vandaag dus weer die missie in Kroatie gedaan. De eerste van de GDI in Oost Europa. Wat een kleremissie zeg. Je kan echt niet fatsoenlijk die Objectivs of Bonus Objectivs halen. Damn, iemand een suggestie/tip?
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ben daar nu ook, gvd net zo ver dat ik mijn basis kan gaan bouwen, wordt mijn mcv op het laatste moment gesloopt door zelfmoord mannetjes :confused: :confused: :confused: en was daarvoor al 2 keer opnieuw begonnen om die turrets etc. heel te laten.
    laat hem maar ff een paar uur liggen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Een paar weken zul je bedoelen. Ik heb echt geen idee hoe ik die fuckes mission moet halen.

    Met die missie daarvoor in Cairo wist ik wat ik moest doen, maar daar zat een bug bij mij in. Je moest die 3 powerplants vernietigen in die groene vakjes om die bonus objectivs te halen. En ho maar, geen pop up dat ik het gehaald had. En dus blijf ik steeds met die GDI missie steken op 3/4 van de objectivs.
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb de rest redelijk eenvoudig allemaal in een keer kunnen halen met de ribbons op hard. Maar deze valt tegen, ga het vanavond weer proberen.
     
  10. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    aha das een andere invalshoek, tis namelijk toch wel moeilijk om met de 360 versie op 2 plekken tegelijk te letten.
    Ga het is proberen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
     
  13. Nitramuse

    Nitramuse Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0


    Deze vond ik ook goed pittig. Je moet (weet niet of ik het goed heb) deze turrets aanzetten (* zijn de turrets), vanwege low power. De rest van de gebouwen moet je aanzetten.

    * *
    /---- -----\
    | |*
    Basis
    *| |
    \---- ----/
    * *

    Wat ik deed:

    Als eerste: nooit vergeten om de turrets te repareren!!!!

    Pak de Pitbull die je krijgt, en zet hem rechtsboven in. Bouw als een speer een leger Predators en zet ze zowel boven als rechts neer. Links en onder komen alleen maar mannetjes, dus wees daar niet bang voor ( Die turrets maken ze af ).
    Ik ging dus de basis rechtsbovenin bestormen met 20 predators ofzo. De basis zelf is niet zo gevaarlijk, dus gewoon bestormen. Maar blaas alleen de tanks en verdediging op. Ga met een stapel engineers even die basis jatten. (Dit heb je nodig voor de volgende bonus objective).
    Als je dit namelijk hebt volgehouden, moet je die MCV naar je basis zien te brengen....en hij mag niet 1x geraakt worden. De NOD mag dus ook geen scheet tegen de MCV laten, want dan is de BO weg.
    De hele stad zit gegarissoned, dus knal er een paar Venoms op af om ze uit te roeien (Flame Tanks willen ook werken, weet alleen niet of je die daar al kon bouwen).

    En vanaf hier kan je ze systematisch uitroeien.

    Kijk, ik kon hem weer tevoorschijn halen :)

    EDIT: Oh....m'n mooie ASCII basis doet het niet....
    Turrets die aanmoeten:

    2 noordelijke
    2 zuiderlijk
    van de westerlijk de onderste
    van de oosterlijke de bovenste
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  14. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen de mannetjes niet van boven en links, en de tanks van rechts en onder ? :D
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nope van onder en links mannetjes
     
  16. Nitramuse

    Nitramuse Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, onder komen altijd van die Fanatics...en links een mengelmoes van alles en nog wat.

    Wat ook nog wel wilt helpen is die APC die je krijgt vol te stouwen met mannetjes....
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Even over die Skip The Tutorial Suggestion achievement. Hoe kan ik dat het beste aanpakken als ik al wel die tutorial gedaan heb. Ik moet toch niet overnieuw en mijn savegames deleten of wel? Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?
     
  18. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat nu al niet meer, als je die tutorial ( helemaal ) VOOR de eerste missie hebt gedaan.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Weet je dat 100% zeker?

    Kan iemand anders mij dat misschien bevestigen?

    En welke ruk gast heeft die belachelijke achievements uitgevonden? Man, als ik zelf die achievements mocht verzinnen deed ik het ook. Ik heb liever standaard achievements dan deze rukdingen. ;):mad:
     
  20. Wie wilt nou persee een negative achievement halen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2007

Deel Deze Pagina