Deze vond ik ook goed pittig. Je moet (weet niet of ik het goed heb) deze turrets aanzetten (* zijn de turrets), vanwege low power. De rest van de gebouwen moet je aanzetten.
* *
/---- -----\
| |*
Basis
*| |
\---- ----/
* *
Wat ik deed:
Als eerste: nooit vergeten om de turrets te repareren!!!!
Pak de Pitbull die je krijgt, en zet hem rechtsboven in. Bouw als een speer een leger Predators en zet ze zowel boven als rechts neer. Links en onder komen alleen maar mannetjes, dus wees daar niet bang voor ( Die turrets maken ze af ).
Ik ging dus de basis rechtsbovenin bestormen met 20 predators ofzo. De basis zelf is niet zo gevaarlijk, dus gewoon bestormen. Maar blaas alleen de tanks en verdediging op. Ga met een stapel engineers even die basis jatten. (Dit heb je nodig voor de volgende bonus objective).
Als je dit namelijk hebt volgehouden, moet je die MCV naar je basis zien te brengen....en hij mag niet 1x geraakt worden. De NOD mag dus ook geen scheet tegen de MCV laten, want dan is de BO weg.
De hele stad zit gegarissoned, dus knal er een paar Venoms op af om ze uit te roeien (Flame Tanks willen ook werken, weet alleen niet of je die daar al kon bouwen).
En vanaf hier kan je ze systematisch uitroeien.
Kijk, ik kon hem weer tevoorschijn halen
EDIT: Oh....m'n mooie ASCII basis doet het niet....
Turrets die aanmoeten:
2 noordelijke
2 zuiderlijk
van de westerlijk de onderste
van de oosterlijke de bovenste
Laatst bewerkt: 12 jun 2007