[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nog niet aangekondigd, ik vermoed een aantal weken voor seizoen 2.

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    geld een week als genoeg tijd voor een dubble post?

iig, Een paar spoilers van volgend seizoen :)

Kleintje
    # I'm hearing we'll meet a new character who's been alive for 1,000 years. [Source: Kristin from E!]

Groots:
    # So there he was at Global's fall TV launch: Adrian Pasdar, Nathan Petrelli on Heroes. In a hurried dressing room conversation he said "Apparently not!" when asked if he died in the season finale, after blasting into the stratosphere. [Source: The Star]

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vanaf volgende week
    heroes op tv! ben op internet tot de 9de aflevering gegaan omdat ik het op tv wou zien.

4. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op 24 september begint seizoen 2 maar in de zomer komen er nog een anntal speciale episodes

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    We hadden 't een tijdje geleden over 't nummer Make Your Own Kind Of Music dat een aantal keren in Lost is gebruikt. Ik hoorde laatst op Fresh FM een lekkere mix/edit ervan: Mathieu Bouthier - Make your own kind of music

Ter uw informatie... :)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :confused: komt dat nummer dan ook in Heroes voor?

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dan pas:'-(
    Zo'n geweldige serie dit, kan niet zo lang wachten!

8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Oeps, verkeerd onderwerp... :p

9. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komen in de zomer ook nog (ik dacht) 6 afleveringen met helemaal nieuwe heroes en die komen als het goed is terug in seizoen 3. en op 24 september gaan ze verder met de oude heroes

10. Shizzel

Shizzel Guest

Ik dacht vanochtend nog te horen dat Heroes vandaag om half 10 op RTL5 zou zijn, zie ik nu dat er een film op komt? Net ff op Tvgids.nl gezocht, maar ook niks gevonden :confused:.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Morgen. ;)

12. Shizzel

Shizzel Guest

Omg, je hebt gelijk.
    Dacht gisteren dat het donderdag was, en vandaag dacht ik dat het woensdag was.

Dus vanavond Heroes, morgen 2 PW´s die te doen zijn, en daarna weekend.
    Alright, ik snap het weer :9.

Edit: Het begint zo!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2007
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helemaal vergeten door Halo dat heroes gisteren weer gestart is :eek:

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net even gekeken, was wel aardig maar nog niks bijzonders. Verhaal moet weer helemaal op gang komen, hoop niet dat het weer zolang duurt als in seizoen 1.

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond het een goede aflevering, ze onthulde niet teveel maar knoopte gelukkig wel wat eindjes van de season 1 ending dicht :)

Alleen was Hiro in Japan wel een beetje een domper vergeleken met de cliffhanger van S01 xD

Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hiro in Japan is één grote flop, heb me daar echt mateloos aangestoord.
    Vervolgens heb je de emo cheerleader, weer 1 dude die niks met de "populaire" mensen te maken heeft die weer maten met haar wordt en zij die precies weer hetzelfde gedrag vertoond. Moet dat nou echt weer?
    En alle actie ontbreekt nog, dus daar wacht ik nog even op voordat ik besluit de serie te lozen. :+

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hiro in Japan vind ik erg op een soort van standaard 'Amerikaanse' humor lijken die ze er maar in moeten stoppen voor de kijkcijfers ofzo..

Bijvoorbeeld Kensai die dan een of andere britse punk blijkt te zijn, waar slaat dat nou weer op :mad:

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Waarom de spoiler tags? We hebben het toch over Heroes in de US??

Ja dat stukje in Japan was echt een beetje jammer. Waarom die gast nou niet briljant is en Hiro gaat onderwijzen in de martial arts begrijp ik niet. Dat zou ook redelijk standaard zijn, maar toch een betere standaard dan dit. Die Hiro is dan natuurlijk weer de held en Kensai-dude wordt voor de mensen de held...maar het einde vond ik wel weer gaaf. Peter die opeens kort haar heeft en een gast zomaar effe omver blaast in Ierland...

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Spoiler tags voor de mensen die wel Heroes US volgen maar nog niet de nieuwste epi hebben gezien. :)

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Voor het geval je het niet door had, dat nieuwe vriendje van de cheerleader kan zelf vliegen.. Hij voelt dat zij ook krachten heeft en wil dat ze die laat zien.

Oh en syler leeft nog, zit te chillen op een tropisch eiland.

Deel Deze Pagina