SjO
@pG @pGh
Seal jongen, ik heb het forum even door gespit en ben blij met je dedication voor pG. Ik kan je melden dat als je ideeen hebt je me altijd kunt bellen of een e-mail kunt sturen. Ik zal heel kort en bondig uitleggen dat beslissingen door iedereen gemaakt worden en ik merk dat het hoog tijd word dat ik weer terug achter het stuurwiel kom. Rem en ik hebben duidelijk afgesproken dat wat er gebeurt we dat gezamelijk doen.
Ik vind het fantastisch om te zien dat mensen van pG ook kansen krijgen in andere skilled clans als NG en ik kan EVIL R A A M ook niets kwalijk nemen, ik vind het een fantastische gast en een goed besluit, ik weet echter dat ik hem wel had kunnen houden. Dit heeft echter niets met het UK team te maken. Het UK team heeft nog niet de aandacht gehad die ik nodig vind, gewoon omdat ik het nog niet nodig vind. Jamie en ik bellen bijna elke dag en ze hebben de laatste 6 maanden de naam al 22x veranderd, eerst wil ik weten wat ik in de kuip heb voordat we plasmaatjes, LCD's xboxpuntjes en de hele ram bam gaan versturen etc. Ik ben toch geen mongool of wel? Kijk naar de echte dedicated members van pG, nog nooit is er één geweest die heeft lopen zeiken. Moet je dan eens zien hoe blij de jongens van BETA en Alpha zijn met een nieuwe LCD, die jongens gaan er voor en maken een succes van wat ze doen.
Het feit dat alpha in de re-organisatie gaat moge duidelijk zijn. Zoals iedereen weet is de harde kern (want die is er wel degelijk) PHILOSOPHER, NAD3R, J-CON, Rem NL, CWMWL bijna geheel op non-actief, vergis je niet, dit is nog steeds het team wat op gamebattles ook 3e stond, zelfs 1e gestaan heeft. Ik kan ook niet ontkennen dat er harde klappen gaan vallen in Alpha en dat er mensen zullen verdijnen, ben ik nu oprecht eerlijk en duidelijk in. Jij bent er geen van, vind je een plesante, toffe, gekke belg en ben blij dat je er bent. Wil alleen dat je jou rol met Rem gaat bespreken en uitbreiden. Wil geen mooie verhalen maar mensen die actie met succes ondernemen.
Ik ben het hele gezeik rond Alpha zat, iedereen moet begrijpen hoe dat team en door wie dat is opgezet. Rem en ik zijn buddies en al iets ouder dan de meeste macho kindjes die nog geen piemelhaar hebben, dus die zijn op sommige momenten nog iets gemotiveerder dan bijv Rem, want zij hebben nog zoveel te bewijzen. Alpha blijft bestaan maar zal terug gebracht gaan worden naar de harde kern +++ nog wat (ook die +++ mogen zich dan harde kern noemen, die horen er ook daadwerkelijk al bij. (klinkt rotter dan het is) Ik heb vandaag een uur gesproken met CWMWL, NAD3R en PHILOSOPHER en zij zijn helemaal geared en ready voor de nieuwe games en J CON en ik zullen elkaar nooit verlaten (WIJ ZIJN OPPERMACHTIG met zijn 2'en) Begrijp goed dat deze tezamen met Rem NL AlPha core is, een vreselijk sterk team wat jullie gaan tegenkomen op games als wellicht MOHAA en zeker UT3. SEAL hoort daar nu immers al bij.
@3Kings, keep up the good work
@smartieZ waar is jullie UK team eigenlijk op gb.com? (weg?)
@B U U (was jij niet eerst MAJIN B U U? en ik kan nog wel wat namen bedenken) hou ff lekker op over die simpele namen, verander anders je naam naar qG EVIL MaUp3Rd of pG EVIL SMARTIE ofzo
@qG 2-1 gewonnen? nice! Quadhost? waarom geen best of 5?
@iedereen, zoals jullie kunnen zien zal de vervelende battle tussen qG en pG altijd blijven voortduren. Ik zou jullie allemaal willen vragen dit niet te ondersteunen. Velen van jullie joinen onze lobbies en kennen ons goed. Ik wil dat dit KK gezeik stopt. We hebben de pep talks echt niet nodig, de shit en onnodige flames tussen qG en pG los ik geheel persoonlijk en highly effective zelf op.
Tot snel
Laatst bewerkt: 18 jun 2007