1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit met m'n gedachten bij Alpha hoe het nu verder zal gaan..

    Kan alleen maar zeggen dat ik een nieuw idee heb gekregen.. En het zal voorstellen aan Mauperd en Rem.. Ben er vrijwel zeker van dat het positief onthaald zal worden.. door iedereen ;)
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    SjO

    @pG @pGh

    Seal jongen, ik heb het forum even door gespit en ben blij met je dedication voor pG. Ik kan je melden dat als je ideeen hebt je me altijd kunt bellen of een e-mail kunt sturen. Ik zal heel kort en bondig uitleggen dat beslissingen door iedereen gemaakt worden en ik merk dat het hoog tijd word dat ik weer terug achter het stuurwiel kom. Rem en ik hebben duidelijk afgesproken dat wat er gebeurt we dat gezamelijk doen.

    Ik vind het fantastisch om te zien dat mensen van pG ook kansen krijgen in andere skilled clans als NG en ik kan EVIL R A A M ook niets kwalijk nemen, ik vind het een fantastische gast en een goed besluit, ik weet echter dat ik hem wel had kunnen houden. Dit heeft echter niets met het UK team te maken. Het UK team heeft nog niet de aandacht gehad die ik nodig vind, gewoon omdat ik het nog niet nodig vind. Jamie en ik bellen bijna elke dag en ze hebben de laatste 6 maanden de naam al 22x veranderd, eerst wil ik weten wat ik in de kuip heb voordat we plasmaatjes, LCD's xboxpuntjes en de hele ram bam gaan versturen etc. Ik ben toch geen mongool of wel? Kijk naar de echte dedicated members van pG, nog nooit is er één geweest die heeft lopen zeiken. Moet je dan eens zien hoe blij de jongens van BETA en Alpha zijn met een nieuwe LCD, die jongens gaan er voor en maken een succes van wat ze doen.

    Het feit dat alpha in de re-organisatie gaat moge duidelijk zijn. Zoals iedereen weet is de harde kern (want die is er wel degelijk) PHILOSOPHER, NAD3R, J-CON, Rem NL, CWMWL bijna geheel op non-actief, vergis je niet, dit is nog steeds het team wat op gamebattles ook 3e stond, zelfs 1e gestaan heeft. Ik kan ook niet ontkennen dat er harde klappen gaan vallen in Alpha en dat er mensen zullen verdijnen, ben ik nu oprecht eerlijk en duidelijk in. Jij bent er geen van, vind je een plesante, toffe, gekke belg en ben blij dat je er bent. Wil alleen dat je jou rol met Rem gaat bespreken en uitbreiden. Wil geen mooie verhalen maar mensen die actie met succes ondernemen.

    Ik ben het hele gezeik rond Alpha zat, iedereen moet begrijpen hoe dat team en door wie dat is opgezet. Rem en ik zijn buddies en al iets ouder dan de meeste macho kindjes die nog geen piemelhaar hebben, dus die zijn op sommige momenten nog iets gemotiveerder dan bijv Rem, want zij hebben nog zoveel te bewijzen. Alpha blijft bestaan maar zal terug gebracht gaan worden naar de harde kern +++ nog wat (ook die +++ mogen zich dan harde kern noemen, die horen er ook daadwerkelijk al bij. (klinkt rotter dan het is) Ik heb vandaag een uur gesproken met CWMWL, NAD3R en PHILOSOPHER en zij zijn helemaal geared en ready voor de nieuwe games en J CON en ik zullen elkaar nooit verlaten (WIJ ZIJN OPPERMACHTIG met zijn 2'en) Begrijp goed dat deze tezamen met Rem NL AlPha core is, een vreselijk sterk team wat jullie gaan tegenkomen op games als wellicht MOHAA en zeker UT3. SEAL hoort daar nu immers al bij.

    @3Kings, keep up the good work

    @smartieZ waar is jullie UK team eigenlijk op gb.com? (weg?)

    @B U U (was jij niet eerst MAJIN B U U? en ik kan nog wel wat namen bedenken) hou ff lekker op over die simpele namen, verander anders je naam naar qG EVIL MaUp3Rd of pG EVIL SMARTIE ofzo

    @qG 2-1 gewonnen? nice! Quadhost? waarom geen best of 5?

    @iedereen, zoals jullie kunnen zien zal de vervelende battle tussen qG en pG altijd blijven voortduren. Ik zou jullie allemaal willen vragen dit niet te ondersteunen. Velen van jullie joinen onze lobbies en kennen ons goed. Ik wil dat dit KK gezeik stopt. We hebben de pep talks echt niet nodig, de shit en onnodige flames tussen qG en pG los ik geheel persoonlijk en highly effective zelf op.

    Tot snel
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  3. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet erg vinden als iemand zich pG ZlaTanS SlaAfJe zou noemen :p
    dan mag je mijn naam wel rippen ^^
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jij bent ook een leuke gast!
     
  5. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Mod/ laatste waarschuwing. Geen vieze taal op dit forum en niet schelden.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kap maar weer even met nutteloos posten. :thumbs:
     
  7. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry? Wellicht kun je even een PM sturen met wat je nou eigenlijk wilt en bedoelt!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had het tegen eVe FuSionZ die een beetje nutteloos aan het posten is vandaag. ;)
     
  9. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    JAh ik denk laat ik eens meedoen met de rest..

    @Mauperd, je ziet toch die quote die Goiz geeft van mij???
    maar ga maar weer door met die lange verhalen:b:
     
  10. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    tja inderdaad ben er na 2 weekjes geen xbw niet echt meer bij!
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken je geheel niet Mauperd maar hoop een keer gears of shadowrun met je te kunnen spelen eindelijk iemand op dit xboxworld forum die wel serieus is.

    Ik begon me echt oud te voelen op live maar ben blij dat er nog iemand is die niet meer in de luiers zit :thumbs:
     
  12. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    haha wie wil er nou niet in de clan omdat het te serieus is??
    Wes ik snap jou soms niet:9 met je booooommaids8)
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe oud is priest dan?
     
  14. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fusionz ik wil niet in JULLIE clan omdat jullie a) niet team spelen b) veel ruzie hebben c) een aantal mensen in jullie clan niet mag O-)

    Verder geef ik toe ik ben ook niet altijd serieus maar kan tenminste als het erop aankomt wel serieus zijn.

    Nog even iets waaruit mijn vorige post maak jij op dat ik Uberhoud pG wil joinen kwil alleen een keer met Mauperd gamen thats it.

    Ps: je moet echt stoppe met die domme en irritante post Fuzions ik begin me eraan te ergeren }:]

    Ik word binnekort 20 en ik weet heus wel dat er meer mensen zijn die al rond die leeftijd hangen maar weinig mensen gedragen zich ernaar.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  15. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    haha lol
    zal ik me inbox op xbox live hier eens posten:9:lol: - die ruzie makers zijn stakker en ik maak geen ruzie.. maar ik weet alllang waarom je niet bij ons gebleven bent.. Ik weet dat je een paar mensen niet mag. En ik zeg niet dat je pG wilt joinen want je wil clanloos zijn..
    Teamwork wordt steeds beter, die kan je van je lijstje schrappen..:9
    Soms vind ik het ook niet vet om in een clan te zitten want je moet constant presteren, al ben je aan het kloten( lol maken) wordt je meteen door iedereen uitgemaakt door noob.. en zit hij nou in.....
    Clanloos is lekker vrij dat is zeker wel chill
    Maar ik wil toch iets bereiken, daarom is het niet nutteloos
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag je me niet kwalijk nemen ik heb nu al 5 weken geen xbox en ik krijg ehm over anderhalve week pas terug.Puur uit frustratie dat jij wel kan gamen en puur uit verveling af en toe stuur ik jou laten we zeggen apparte berichten;)

    En nou back on topic voor we deze gehele topic voor niets vol spammen.
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we zeker eens doen man! En we wonen nog geen 300 mtr van elkaar af. als je bij jou vanaf de ringvaart richting de MC rijd rechtsaf slaat richting de A4 en dan de eerste links! THATS ME en ik ben 32 en gedraag me als 20 LOL
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  18. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok das gewoon eng maar dat blijkt maar weer hoe klein de wereld kan zijn :thumbs:
     
  19. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    lol dan woon je ook dicht bij mij.. :9

    @ Priest AKA WEsley berichten zijn soms wel vet:thumbs: maar met die boom waren vetter:9
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    yes yes, mijn ex komt nog uit hillywood! en mijn neef woont er nog steeds! Ikzelf zit nu in Getsiewood en ben nu druk bezig mijn huis te bouwen op de bennebroekerweg! heb een drie onder 1 kap villa laten bouwen daar!
     

Deel Deze Pagina