@Airwave , mijn punt is tweeledig ,ten eerste na de update schiet de BR geweldig en daar was mijn punt dan ook op gebaseerd , ten tweede heeft iedere speler met dezelfde beperkingen in de game te maken.Ik kan er hoogstpersoonlijk niet bij dat een goede speler als blackhawk hier een punt van maakt.Zelfs met een spread van de kogels uit de BR heeft de betere speler nog altijd de grootste kans om te winnen.
Het is alleen de stelling die blackhawk gebruikt die stelt dat als je eerste kogel een voltreffer is de andere twee óók automatisch hun doel horen te treffen ongeacht of het doelwit in beweging is of niet.Machinegeweren blijven helaas wat ze zijn dodelijk en inefficiënt tegelijk omdat tijdens het afvuren ervan en de terugslag van het wapen voor een natuurlijke spread van de kogels zorgt.
Voor mij telt alleen , een betere speler klaagt hierover, what the fuck I did.de grote massa heeft hier véél meer problemen mee dan hij,dus waarom klaagt hij eigenlijk.......
Niemand wil toch terug naar het gegeven dat in halo2 doorslaggevend was...namelijk dat de eerste die begint te schieten in een duel met gelijke wapens automatisch de grootste kans heeft om te winnen dank zij de auto-aim.Nu krijg je tenminste een eerlijke kans om de rollen midden in een gevecht om te draaien....
Laatst bewerkt: 17 jun 2007