Fahrenheit sinds kort, maar ik heb 'm al uitgespeeld. Het spel valt me toch een beetje tegen: verhaal is een beetje halfvol, speelduur is minder dan 10 uur, besturing in combinatie met de camera is kut. Ook zou emotie hoog in het vaandel zitten in Fahrenheit, maar die heb ik niet gevoeld. Je moet heel vaak van die combinaties maken met die twee pookjes, dan heb je helemaal geen mogelijkheid om de actie te bekijken op je scherm. De emotie is dan moeilijk over te brengen. Toch is het best een uniek spel, dus ik heb me wel vermaakt.
Fahrenheit heb ik gedeeltelijk gespeeld, maar vond het wel erg vet. Je hebt op een of andere manier toch echt het idee dat je zelf de controle hebt over de game, alsof je in een film zit. Maar persoonlijk kan ik niet tegen die tijdsdruk die je bij sommige stukken hebt, maar dat erbuiten gelopen heb ik me hee lerg vermaakt met deze game.
ja die tijdsdruk was ook niet echt aangenaam, maar over het algemeen heb je wel genoeg tijd om alles wat te ontdekken. Die tijdsdruk was vooral in het begin zo.
Net PGR1 (ja de hele oude) ff uitgespeelt op gold. Superspel, alleen jammer dat alles maar dan ook echt alles om kudos gaat. Voormij niet erg gezien ik online een kudoshoer wordt genoemd, maar snelheid is ook leuk. Ik geef het spel een verdiende 9.
Ik pak Burnout 3: Takedown nog weleens op alleen jammer dat de servers zo verlaten zijn. Deze game is wat mij betreft nog steeds de beste uit de reeks!
Ik weet niet of je Splinter Cell 1 bedoelt maar die ben ik nu ook aan het spelen. Simpelweg omdat ik 'm nooit heb uitgespeeld.
Halo1 uiteraard, in mijn ogen nog steeds de beste game ooit... De SP was/is meesterlijk en de MP is zoooooo fokking goed in balans, daar wordt je serieus gewoon bang van!
zooo goed in balans dat iedereen altijd het pistool neemt. wow heb gister weer halo 1 gespeelt en zonder psitool was je kansloos, zoooo goed in balans. whaha. campaign is wel meesterlijk btw.
klopt blackhawk... Halo 1 is alles behalve in balans Typerende van halo games MP zijn dat het vooral om het controleren van de powerups gaat, dus als je eenmaal die rockets en onzichtbaar heb dan moet je wel met gemak winnen. Maargoed blackhawk zal het wel beter weten want hij is veteraan in halo1
Gaat me zeker aan, ben een groot fan van de Halo serie en heb mijn deeltje er wel in bijgedragen via MP games. Ben momenteel weer de Campaign van Halo aan het spelen, (meesterlijk) maar de Mp met pistool is zo ongelooflijk ongebalanceerd dat iedereen geforced wordt het pistooltje te nemen. Waarom zou het mij daarom niet aangaan?