1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    En zonet voor 15 euro Splinter Cell Double Agent gekocht bij bol.com
     
  2. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik Mario Tennis, Mario Party 2 en Diddy Kong Racing gespeeld op de N64. :9
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Fahrenheit sinds kort, maar ik heb 'm al uitgespeeld. Het spel valt me toch een beetje tegen: verhaal is een beetje halfvol, speelduur is minder dan 10 uur, besturing in combinatie met de camera is kut. Ook zou emotie hoog in het vaandel zitten in Fahrenheit, maar die heb ik niet gevoeld. Je moet heel vaak van die combinaties maken met die twee pookjes, dan heb je helemaal geen mogelijkheid om de actie te bekijken op je scherm. De emotie is dan moeilijk over te brengen. Toch is het best een uniek spel, dus ik heb me wel vermaakt. :)
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Fahrenheit heb ik gedeeltelijk gespeeld, maar vond het wel erg vet. Je hebt op een of andere manier toch echt het idee dat je zelf de controle hebt over de game, alsof je in een film zit. Maar persoonlijk kan ik niet tegen die tijdsdruk die je bij sommige stukken hebt, maar dat erbuiten gelopen heb ik me hee lerg vermaakt met deze game.:)
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die tijdsdruk was ook niet echt aangenaam, maar over het algemeen heb je wel genoeg tijd om alles wat te ontdekken. Die tijdsdruk was vooral in het begin zo.
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Net PGR1 (ja de hele oude) ff uitgespeelt op gold. Superspel, alleen jammer dat alles maar dan ook echt alles om kudos gaat. Voormij niet erg gezien ik online een kudoshoer wordt genoemd, maar snelheid is ook leuk.
    Ik geef het spel een verdiende 9.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik pak Burnout 3: Takedown nog weleens op alleen jammer dat de servers zo verlaten zijn. Deze game is wat mij betreft nog steeds de beste uit de reeks!
     
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Turok Rage Wars (n64), ik kijk al uit naar de Xbox360 versie van Turok,
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Net nog eventjes Warcraft 3: The Frozen Throne tegen een maat van me gespeeld.
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    SC1, Doom 1 op nightmare :)
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je Splinter Cell 1 bedoelt maar die ben ik nu ook aan het spelen. Simpelweg omdat ik 'm nooit heb uitgespeeld.
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Counter-Strike 1.6 is nog altijd erg populair.
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Met SC1 bedoel ik Starcraft
     
  14. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm alleen halo 2 en tijd terug wat fun matche sop rainbow six 3 en rainbow six 3 black arrow.
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo1 uiteraard, in mijn ogen nog steeds de beste game ooit... De SP was/is meesterlijk en de MP is zoooooo fokking goed in balans, daar wordt je serieus gewoon bang van!
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zooo goed in balans dat iedereen altijd het pistool neemt. :lol: wow heb gister weer halo 1 gespeelt en zonder psitool was je kansloos, zoooo goed in balans. whaha. campaign is wel meesterlijk btw.
     
  17. Towel

    Towel Guest

    klopt blackhawk... Halo 1 is alles behalve in balans:) Typerende van halo games MP zijn dat het vooral om het controleren van de powerups gaat, dus als je eenmaal die rockets en onzichtbaar heb dan moet je wel met gemak winnen. Maargoed blackhawk zal het wel beter weten want hij is veteraan in halo1:)
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit niks aan gaat, post dan aub niet :b:
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Gaat me zeker aan, ben een groot fan van de Halo serie en heb mijn deeltje er wel in bijgedragen via MP games. Ben momenteel weer de Campaign van Halo aan het spelen, (meesterlijk) maar de Mp met pistool is zo ongelooflijk ongebalanceerd dat iedereen geforced wordt het pistooltje te nemen.
    Waarom zou het mij daarom niet aangaan? ;)
     
  20. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Alert 2 online multiplayer FTW! \o/
     

Deel Deze Pagina