Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    koop die album gewoon.........moeite waard en je helpt de artiest
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik begrijp je punt, heel goed! maar als arme student moet je prioriteiten stellen. Ik zou dan moeten kiezen, of "tussen licht en lucht" van onze vriend Ty, of "Puur kultuur" van onze vrienden DuvelDuvel. Srry maar dan krijgt "Puur kultuur" wel voorrang.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    DAT album :+

    iedergeval, heb in de buurt rond gekeken, maar kon em niet vinden.
    En ik ga niet heel arhem, nijmege of Den bosch in de hoop van om dat album ergens te vinden. Anders zou ik em best wel kopen, net als learning curve van bangbang & kubus...
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    give the artist some respect.........zo maak je maar de nederlandse hiphop sceene kapot
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zo maak je iemand kei hard blut. :p
    geloof me, als ik hem echt digg, haal ik hem ook nog echt wel. Maarheb gewoon niet zoveel geld.
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar eh... in die docu over hem legt hij heel duidelijk uit dat de politiek en de meeste media het straatleven in Nederland ontkennen en dat is nu wat jij zelf ook doet, je hebt hier heus wel een straatleven maar het is minder erg als in andere landen maar het is er nog steeds wel.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft hier niet zo te leven; er wordt wel voor je gezorgd hier als je het zelf niet kan. En ja, als je het dan nog verknalt, dan is het compleet je eigen schuld.
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Smoken smaar, shit werkt slopend als ik fit ben
    en waanideeën komen als ik smokend een gedicht breng \o/

    smoke dit, ik zie hoe lang je al droog zit
    dagelijks onder invloed vind je het gek dat ik dope spit \o/

    Meesterlijk nummer dit :thumbs:
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge jij woont zkr nog tehuis waar je moeder elke dag je eten op tafel brengt....doe je ogen open soms krijg je geen baan in nl wegens discriminatie en dan kies je voor het hustle leve en geloof me dit is waar wat ik zeg
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat is toch het makkelijkste wat ze kunnen doen; "Ze mogen me niet, dan ga ik maar op de straat leven" Nee dan wordt het beter? Zo komen ze puur in een visuele cirkel terecht waarbij de maatschappij hun alleen maar meer afsluit en de probleemjongeren alleen maar verder in de shit komen. Ze hebben gewoon niet het lef of verstand om instanties te gebruiken die het leven aanzienlijk verbeteren :)
     
  11. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    gozer mijn neef is fucking 2 jaar afgewzen door allerei werkgevers.......stel je voor dat jij 2 jaar geen baan kan krijge terwijl je een hbo diploma hebt wa ga je dan doen
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nou ik kies niet voor de drugs of de straat, en JA ik kan het niet geloven dat je in 2 jaar geen werk kan vinden.
     
  13. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitkering, etc. De staat zorgt wel voor je hoor. Doe niet zo zielig.
     
  14. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    harXcore zegt van dat je hier niet zo hoeft te leven. En jij zegt dat je om bepaalde redenen kiest voor het hustle leven. En alsof het voor elke blanke makkelijk is om een baan te krijgen. En tsja, discriminatie vind ik ook een slecht excuus. Je gaat mij niet vertellen dat je neef elke keer daardoor niet is aangenomen oid. Je moet volgens mij 1 x per week soliciteren, in 2 jaar tijd zou je neef dan minstens 80 x hebben gesoliciteerd. Je maakt mij echt niet wijs dat hij 80 x is afgewezen vanwege discriminatie. Bovendien roep je dingen ook vaak over je af, nou zeg ik niet dat dat in dit geval ook zo is, maar in sommige wel.

    Ik ben het dan ook met harXcore zelf dat je in Nederland geenbad leven om het zo te zeggen hoeft te hebben. Als je dat wel hebt doe je in principe het zelf verkeerd, of je weet er gewoon niet mee om te gaan. Het leven is wat je er zelf van maakt.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ga jij dan hosselen? neej, tuurlijk niet. Het is natuurlijk wel erg als hij gediscrimineerd werd. Maar dan zou ik proberen zelf iets op te zetten en anders niet opgeven, en gewoon door proberen! Als je dan ineens op "straat" gaat leven ben je echt dom, dus fok dat.
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn ook mensen die geen hbo-diploma hebben en daarvoor is het dan dus nog moeilijker om een baan te krijgen, als je dan al een strafblad hebt voor iets wat je vroeger een keer gedaan hebt word het al helemaal moeilijk.
    Die gasten krijgen ook wel een uitkering maar soms zijn die uitkeringen gewoon te laag om goed van te leven.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, ik heb een vmbo diploma, en weliswaar geen strafblad, maar ik solliciteer 3 keer, en ik word 3x aangenomen.. catch my drift?
    misschien is het discriminatie, maar de fout ligt bij jezelf, als jij zwaar stoned op een gesprek komt, onderuit gezakt zit en je niet openstelt.. Bijvoorbeeld ;)
    Zolang je het zelf wilt, zien ze dat echt wel.
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en over wat voor een werk hebben we het dan?
    vakkenvuller o.i.d. dan kan je nog beter van een uitkering gaan leven.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je dan?
    Een Kempi waar we het over hebben, heeft geen opleiding genoten zover ik weet.. Dus veel verder dan vakkenvullen of magazijnwerk zal ie niet komen, helemaal niet met zo'n instelling.
    Wil jij graag van een uitkering leven? Geloof mij, je wordt er niet blij van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina