[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vond DMC maar matig. Idd mooie tekeningen en heftige actiescenen, maar het verhaal is echt ontzettend brak en slaat soms ook nog een nergens op. Het lijkt meer gebruikt te worden als excuus voor de actie.

Ik wacht wel tot alle eps uit zijn en kijk of de reviews ok zijn.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Hebben jullie wellicht een link om DMC te downloaden?

En wat is Black huppeldepup serie waar ik iedereen over hoor? Waar gaat het over e.d.?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon even googlen op kuro hana, voor black lagoon even googlen op shinsen subs.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, dat gevoel had ik ook.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ook mee eens, nog maar even paar weekjes aanzien maar het mag wel flink verbeteren.

En vanmiddag even epi 10 van Lucky Star gezien, te hip als ze aan het eten zijn met die pa. :D

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    this is a dream come true :9

kan niet wachten op vakantie, flink wat serie's kijken

-Inukami
    -Prince of tennis
    -GUMS
    -Witchblade
    -Ergo Proxy
    -Kujibiki unbalance (oude)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er is een animesectie op marketplace....alleen in usa :mad:

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Witchblade en Ergo Proxy kan je wel aan je voorbij laten gaan, zijn geen bijzondere series.
    De Kujian OVA is btw wel top, vooral die 2e ep is geweldig, nog nooit zoveel en zo hard gelachen tijdens een anime ep.

En Manabi Straight is natuurlijk ook erg goed, prima einde(laatste 2 eps) vooral, probeer trouwens ook 2x2=Shinobuden van dezelfde studio(ufotable).

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kheb 2x2=shinobuden al gekeken GEWELDIG gewoon ik moet nog steeds lachen als ze gaan eten bij die restaurant en de steak gaan verdelen of als de gele bol die meisje belt en vraagt of ze ondergoed draagt _O_

10. Ashavan

Ashavan Guest

Het is wel uitputtend al die One Piece te kijken. zit nu pas op Ep 150 :eek: En daarna heb ik nog Trinity Blood en Gad Guard hele serie te kijken :eek:

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga als ik vakantie heb eindelijk weer ff wat kijken...

iig:

Darker Than Black
    Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto
    One Piece (zit pas rond episode 30)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er is zoveel alleen op de USA Marketplace. Waarom ze dat hier niet uitbrengen is mij een raadsel. Echt té lame. Maar een anime sectie, wat moet ik me daarbij voorstellen? Elke week anime downlaoden? :D

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist de Zone of the Enders anime uit gekeken.

In het begin miste ik een beetje de actie van de ZOE OAV (tevens ook een aanrader). Alhoewel de actie nooit op het het niveau van de OAV is gekomen, was die uiteindelijk toch vrij goed :).

Deze anime moet het echter vooral hebben van z'n verhaal en dat is zeer goed imo. In het begin valt het een beetje tegen en is het net nog boeiend genoeg om entertainend te zijn. Van zodra ze echter op *minispoiler--mars--minispoiler* aankomen (nja, misschien iets ervoor) wordt het verhaal pas echt boeiend.

Kortom: Alhoewel het niet een top reeks is, is het toch een zeer goede reeks die ik aanraad om toch eens te bekijken. Voor ZOE fans is dit zeker een must-see, alhoewel het zo goed als niets met de games te maken heeft (de OAV echter wel meer).

Tip: bekijk eerst de OAV aangezien er in de reke personages uit terug komen en naar gebeurtenissen wordt verwezen. Alhoewel ze redelijk worden uitgelegd en je niet echt iets van het verhaal zal missen, is het toch leuker om echt te weten waarover ze bezig zijn.

Voor verduidelijking ff de volgorde van de verhalen uit het ZOE-universum neertypen:

OAV
    Serie episodes 1 - ongeveer 13 \ Zone of the Enders 1 (loopt parallel met (een stuk van) het eerste deel van de serie)
    Serie episodes ongeveer 13 - 26
    Zone of the Enders: The 2nd Runner
    Zone of the Enders 3?

Btw, de RAW van Devil May Cry episode 2 is al een tijdje uit. Er zijn echter nog geen subs op het moment van typen (denk ik). Van Darker than Black episode 11 is er ondertussen al wel een sub uit (werd tijd) en deze ga ik zo meteen zien :D.

DtB 11 was vet. Eindelijk krijgen we wat meer te zien van de Hell's Gate, kan niet wachten op episode 12 :D

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oeh gaaf, ga vanmiddag ook even DtB kijken, heb epi 9 en 10 ook nog klaarliggen. :cool:

Ook begonnen aan Heroic Age. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van deze anime. Echt prachtige animaties kom je tegen en het verhaal is redelijk goed (enigzins filosofisch getint).

Te vinden op animesuki. :)

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag begonnen met Dennou Coil, geweldige serie.
    Na Tengen Toppa Gurren-Lagann het beste wat Spring '07 te bieden heeft.

Veel Miyazaki-achtige dingen erin en superieure cyberspace-stuff.
    De setting en verhaal zijn echt geweldig en lijken best diep te gaan(zijn pas 6 eps gesubt van de 8 oid uit en 26 die de serie telt), ik verheug me erg op de rest van de eps.
    Yasako, Fumie en vooral Isako zijn ook geweldige characters. :D

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    damn net NANA real live action movie gezien en het is echt een goede film _O_

17. Ashavan

Ashavan Guest

Weet iemand hoe je MP4 omzet naar MPG of Divx/Avi? Aflevering 162 van One Piece is opeens in MP4 :mad:

18. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    google maar mp4 to avi converter maar wat is er mis mee? mis je codec?

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen goede player denk ik, welke gebruiken jullie btw?
    Ik tegenwoordig GOM player met VLC en MPlayer als eventuele backup.

GOM Player heeft hippe sneltoetsen, custom subs en betere kleuren. :D

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ach van alles

-BS player
    -Windows media player classic
    -VLC player

met CCCP codec

Topicstatus: