De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het nou met hoeveel CL-plaatsen elk land krijgt? Ik vind dat Nederland er wel een plek bij mag, ik bedoel Portugal heeft 2 vaste CL-plekken en nog een voorronde CL en ik denk dat de competitie van Nederland toch wel gewaagd is aan die van Portugal.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit wordt door het succes van de clubs in Europese wedstrijden bepaald. Porto heeft bijvoorbeeld in 2004 de CL gewonnen, en daardoor stijg je als land enorm in rang.

Edit/ Om het even te verduidelijken kun je hier de ranglijst vinden tot 23 februari van dit jaar:
    http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=73002/sc=fdfa67

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vanavond moet Jong Oranje tegen Jong Engeland, maar in de tv gids staat niet aangegeven hoelaat, alleen dat ze beide halve finales uitzenden. Iemand die weet hoe laat Jong Oranje moet spelen?

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    18:45 begint volgens mij de wedstrijd

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Halve finale
    20/06 Nederland Engeland 18:15 uur Abe Lenstra Stadion, Heerenveen

O-)

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
  8. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland gewonnen :D fukking vette omhaal en spannende penalties!!

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja, ik trok ut bijna niet meer :'-( 32 fucking penalty's , hahahaha! 8)

Geniale wedstrijd vanaf de 60e minuut en een gekkenhuis natuurlijk vanaf de 89e ! Damn, wat een droge omhaal!

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het recordaantal penalties is 48. Moet je nagaan hoe saai dat is om te zien.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat is Riquelme lekker bezig in Argentinië.
    8 keer gescoord in de Copa Libertadores, waarvan 2 in de finale tegen Gremio.
    Deze is werkelijk prachtig: 1-0

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    stom van villareal om hem weg te pushen.......prachtige speler met helaas irritante trekjes.....

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat ie na de zomer weer terug komt naar Villareal. Hij was verhuurd namelijk aan Boca.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze hebben volgens mij al aangegeven dat hij geen toekomst meer bij Villareal heeft en dus een andere werkgever mag zoeken

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als ze dit serieus bieden vraag ik me af of ze bij Feyenoord echt niet, zoals ze zelf zeggen dat ze dat niet zullen doen, voor de duiten gaan kiezen. Maar ik hoop ook niet dat Drenthe überhaupt interresse heeft, anders vergooid hij wellicht zn carrière.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Las vandaag ook ergens dat Real Madrid interesse in Drenthe heeft als opvolger voor R.Carlos. Ik denk dat het voor hem het beste is om iig nog een jaar bij Feyenoord te spelen. Voor Feyenoord zou waarschijnlijk het beste zijn om Drenthe te verkopen en maar dat hij dan nog een jaar op huur basis in Rotterdam blijft spelen

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou tieten, ze zeggen net op het sportjournaal dat De Cler naar Feyenoord gaat. Zou wel fijn zijn, dan hofland erbij en je heb weer een redelijke verdediging.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De Cler gaat waarschijnlijk niet naar PSV dús zou Feyenoord misschien in aanmerking komen. Hofland is trouwens ook nog lang niet zeker. Kijk VI maar eens, het zou namelijk moeilijk gaan worden. Marja, hoop het voor Feyenoord natuurlijk.

Ben benieuwd wanneer PSV nou weer eens een écht goede centrale verdediger aan gaat trekken. Rajkovic is dan misschien wel een groot talent, maar ik denk dat ze meer nodig hebben.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wolfsburg wil €4 miljoen voor Hofland hebben en ik kan mij goed voorstellen dat Feyenoord dit niet wil betalen. Aan de andere kant denk ik niet dat je een redelijk goede nederlandse verdediger vor veel minder kunt krijgen

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft PSV geen geld meer over na Lazovic beetje dom, met perez hebben ze moeite en met de cler nu ook.

Ik heb er wel vertrouwen in dat hofland komt, maar niks is zeker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina