De 013 ging lekker gisteravond met Non Divine, Chimaira en Lamb of God. Zoals gewoonlijk stond ik weer ergens voor aan, maar ze begonnen een pit op te zetten. Stelde geen ruk voor met al die pubers dus bleef gewoon bij het podium naar de bands luisteren. Af en toe werd ik van achter geduwd dus even flink terug duwen. Die gastjes kunnen ook niks hebben. 1 duw en ze liggen al op de grond. Waren ook nog een man of 2 die bijna flauw vielen vanwege zuurstof gebrek en iedereen die op elkaar geplet stond. Nauwelijks ruimte om fatsoenlijk te bangen e.d.
Op het einde was er zelfs iets wat door moest gaan als Wall of Death.
Gelukkig was de muziek wel goed en ook de sfeer
Top avond
Op de weg er naar toe in de auto Nile opgezet met hun laatste album. Dacht ik geef ze nog eens een kans. Maar dit is echt een band waar je eerst 2 albums van anderen voorgeluistered moet hebben anders kan je er gewoon niet in komen, het is niet echt hard noch snel en het mist gewoon net dat beetje om er van het begin af aan al in te kunnen zitten. En die paar minieme egyptische elementen die ze er in gestopt hebben vallen nauwelijks op. Aangezien er weinig andere Egyptische "bands" zijn is het dan niet vreemd dat er niemand is die zo goed egypte in hun spel hebben verwerkt. Het is dat ik wist dat het er in zat anders had ik in 1 gitaar spel niet herkent dat er een egyptische fluit met bijbehorende melodie nagespeeld werd en er was nog 1 moment dat me op viel, maar als er nog meer in zat op die cd is het me niet opgevallen. Ik sta nog steeds bij mijn mening dat het zwaar overrated is.
Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2007