De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    De Cler wordt medisch getest bij Feyenoord. En Pocognoli is defnitief naar AZ. Op zich een goede zaak, hoewel er wel ervaring verdwijnt en weer talent komt.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Officiële Feyenoord website.

das mooi, goeie linksback erbij en ervaring. Als hofland komt is er weer een goede verdediging, nog een paar ervaren spelers erbij en je heb theoretisch gezien een eftal waar je kampioen mee kunt worden al zie ik het niet gebeuren.
    Hoop wel dat ze wat aanvallers kopen zodat harry op kan zouten.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :eek: Ik wacht eerst dinsdag maar eens rustig af. Kan natuurlijk ook gewoon BS zijn.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Die panenka van die italiaan was zo gruwelijk \o/_O_

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De Cler is een Feyenoorder geworden dus. (Of volgens zijn verhaal is hij dat altijd geweest). Ik kijk nu al uit naar de Klassieker in de Arena:lol: Ben benieuwd naar de strontkarren die hij straks over zich heen krijgt:emo:

:lol:

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nu dus wel eigenlijk 100% zeker. :D Nu hopen dat hij niet zo flopt bij ons zoals hij deed in Italië. En Laporta zei dat Ronaldinho en Eto'o sowieso blijven, vraag me af hoe ze het team dan in gaan delen. Misschien wel een 4-4-2, ik vind die zogenaamde heilige formatities toch BS.

EDIT: Bedacht me net dat ik voor de grap deze soep had gemaakt een jaartje terug. Zou het nu wel beter kunnen denk ik, maar was wel aardig gelukt.

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mis wel het Unicef logo ;)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn twijfels of hij het goed doet want Henry is een spits die op bepaalde dingen heel goed is maar ook minder is op andere plekken. Bij Arsenal deed ie het goed omdat de coach dat elftal aan hem had aangepast. Als Barcelona dat ook doet kan het wel lukken.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dan waarschijnlijk het voorlopige einde van Arsenal bij de top 4 van Engeland.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Who cares? Jaartje oud hè, die pic. Net ff snel deze gemaakt. Maarja, verhouding blijft moeilijk. Lijkt toch ergens net iets niet te kloppen.

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik gister al tegen Pascal zei, het lijkt me echt een godswonder als dat zou werken, Messi, Ronaldinho, Eto'o en Henry in één team.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die 24mil redelijk weinig vind voor Henry? volgens mij hadden ze veel meer kunnen vangen.

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Volgens mij bracht zelfs Darren Bent meer geld in het laadje.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoofd is droog terwijl de rest zeiknat is ;)

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als het door gaat hebben we de transfer van het jaar binnen. Nogal vroeg:+

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=53497&c=1

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm ja, minor detail.8) Dat ik daar niet aan gedacht heb. Maar ik heb dan weer geen idee hoe ik dat moet gaan simuleren. Zo'n natte knar.

En @ Tediz: Zoals ik al zei, met een 4-4-2, en een ruit op het middenveld met 'Dinho op de 10 is het echt wel mogelijk. Zou echt een ongelovelijke plaag zijn voor defensies, Eto'o en Henry samen naast elkaar, met 'Dinho er vlak achter. Als je dat doet heb je eigenlijk trouwens al weer een soort 4-3-3 doordat Ronnie zo ver naar voren staat dan. Ofja een 4-3-1-2 eigenlijk. Ik ga er iig van uit dat Laporta zijn woord houd en spelers als Eto'o of Ronnie niet gaat verkopen.

Zo, en nu naar m'n werk.:emo:

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en wat doe je met messi?

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Rechts in de ruit, kan hij denk ik wel uit de voeten. Snel en goed loopvermogen natuurlijk, dus lijkt me geen probleem. Alleen zal hij dan wel minder zelf voor de goal terecht komen, en nog meer voorbereidend werk moeten verrichten. Denk dat dat voor hem geen probleem hoeft te zijn.

EDIT: En anders zet je 'Dinho links en Messi op de tien, ook dat lijkt me wel werken. Maarja tot ze het uit proberen blijft het gissen.

Laatst bewerkt: 24 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina