Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen weet ik de weg wel te vinden in de mall, maar ik heb ook wel een handige manier om survivors te vervoeren, met een auto door de maintence tunnel.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan je die survivors gewoon in de auto zetten? :D Ik haat die survivors, vooral die oma's die niet aan je hand willen blijven lopen..8)
     
  3. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in een auto gaat zitten, zitten ze er automatisch bij in.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ow, als je hella copter archievemtn in overtime mode haalt moet je em wel uitspelen met het einde dat je tegen Brock moet vechten. Anders krijg je de special units uniform niet. Ik heb em nu ook gehaald in overtime mode en had me een gevange gemaakt van de special forces en kreeg em dus niet. En ik had em alweer gesaved voor ik er achter kwam dus nu moet ik opnieuw de helicopter neer halen. ><
     
  5. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je die megablaster eigelijk terugvinden? ik heb de perfect gunner achievement dus ik heb hem unlocked... hij zou normaal ergens in de security room liggen maar vind hem niet :confused:. En heb je die dan zowel in overtime mode en als je een nieuw spel begint?
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    1. Je krijgt em met de Zombie Genocider Archievement.
    2. Je moet het spel met een einde hebben uitgespeeld. Maakt niet uit welke zolang je maar eentje krijgt waar de helicopter komt, het maakt niet uit of je dan nog in het centrum bent of op de helipad zolang je maar een filmpje hebt als einde.
    3. Je krijgt te zien als je em hebt geunlocked en de game hebt uitgespeelt. Niet te missen aangezien je op a moet drukken om verder te gaan.
    4. De megablaster ligt dan als je uit de security room komt naar de kamer waar Otis is. Gelijk naar links draaien en dan moet die helemaal in de hoek daar liggen. Haast niet te missen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je PP Collector haalt moet je trouwens toch een Hockey Mask vrijspelen? Ik kan 'm nergens vinden! :{
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je hebt geunlocked ligt in de security room. In het gedeelte waar Otis staat en dan achter de turbines en de kruipruimte. Hier staan allemaal tassen met de ge-unlockte goodies erin.

    Als het hier niet bijstaat heb je het ook nog niet geunlockt. Je bent dan waarschijnlijk vergeten om het spel uit te spelen nadat je het had geunlockt of je had een verkeerd einde.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben gewoon verder gegaan en gewacht op de helicopter. De Real Mega Buster heb ik ook op dezelfde manier vrijgespeeld. Vaag!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ok ik ben geloof ik echt dramatisch slecht in deze game of doe wat fout. Ik moet nog steeds achter Brad aan, zit in de laatste act van een chapter en moet terug naar de securityroom. Echter dan wordt ik door de arrow buitenlangs gestuurd, waar een jeep staat te wachten met psychopaths die me binnen de 20 seconden dood knallen. Ik dacht slim te zijn en binnendoor te gaan, echter dan kom ik, nadat ik in een gang 50 zombies heb afgeslacht dus bij een deur die niet open wil. Wel leuk dat ik de katana heb gevonden, maar hoe los ik dit op?
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de psychopats goed omzeilen door gewoon meteen rechtdoor te lopen naar Paradise plaza ( ik neem aan dat je afloop van de missie ''backup for Brad'' bedoelt iig) Als het goed is val je dan niet op. Als je al een wat hoger level hebt zou ik proberen ze dood te maken. Dit kan goed met een katana of geweren.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ga het proberen, tnx voor je antwoord!
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ok, weet iemand hoe je de unbreakable achievement kan halen?

    Heb me uit de heli weten te wormen zonder doodgeslagen te worden en het spel uitgespeeld, dan moet ik toch die achievement krijgen:confused:



    En wat is de Ture ending?
     
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ture zal wel True zijn. En verder weet ik het ook niet. :+
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    The True Ending is het echte einde.
    die behaal je door de game op de juiste manier uit te spelen.
    ik neem aan dat je wel weet hoe dat moet..
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahah ik kom niet verder als de eerste chapter ofzo! *zucht* krijg je met het concentratie vermogen van een hamster....
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben nu net over de helft van de Cases, maar ik heb een paar keer de telefoontjes van Otis niet aangenomen en nu komt alles tegelijk. Van North Plaza naar Wonderland Plaza binnen zeer korte tijd en weet ik veel wat. Wat ik wel irritant vind is dat die overlevenden totaal niet meewerken. Roep je ze en staan ze als een zoutzak of worden ze weer 's aangevallen door zombies. Volgende keer die gasten maar even een Shotgun geven, daar kunnen ze wel goed mee overweg (pluspuntje). Ik ben ook blij dat ik de Real Mega Blaster heb, want dat gaat een stuk makkelijker! 8)
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die heb ik dus al. Had me gevangen laten nemen en ontsnapt uit de heli en vervolgens het echte einde gekregen waarna je overtime mode krijgt, maar kreeg die achievement niet.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Even een tip: Probeer alle telefoontjes van Otis aan te nemen, want ik heb er een aantal overgeslagen en dan mis je een deel van je game. Bovendien heb je de kans, zoals bij mij, dat je opeens achterelkaar Scoops krijgt zonder al te veel tijd en dat kan soms heel frusterend zijn. Als ik alle Cases heb afgerond, ga ik maar weer een nieuwe 72-uurs mode starten. Eerlijk = eerlijk je blijft wel lekker bezig! 8)
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de unbreakble achievement nog moeten hebben

    Ten eerste het betekent True Ending. De mensen van Capcom hebben gewoon een dikke spelfout in hun achievement lijst gemaakt, maarja dat maakt verder niet uit.

    Ten tweede, je krijgt deze achievement als je zowel de 72 hour mode. Als de Overtime mode uitspeelt zonder knock-out geslagen te worden (lees gevangen genomen te worden). Er zijn op dit moment 2 manieren bekend waarop dit kan gebeuren. En dat is door de Raincot Cult (de kerels in gele jassen in Paradise Plaza). Als deze jou bewusteloos laten vallen met die stof aanval ben je knock out gegaan, dan krijg je dus niet de achievement.

    Wat ook tot Knock-Out gerekend wordt is gevangengenomen worden door SWAT members. Zodra die jou ''neerschieten'' en je krijgt de helikoptersequence dan moet je al restarten.

    Met name die laatste is soms best lastig maar best te doen. Ik startte uit mezelf altijd al de game opnieuw op zodra ik door deze mensen gevangen werdt. Aangezien je hiermee al je items verliest. Hierdoor haalde ik de achievement al na de eerste keer spelen. Let wel even op in het ingame-menu van Dead Rising zit geen load functie. Je zult jezelf dus moeten laten killen om te loaden... Of je moet teruggaan naar het dashboard om de game opnieuw op te starten.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007

Deel Deze Pagina