Voor de mensen die de unbreakble achievement nog moeten hebben
Ten eerste het betekent True Ending. De mensen van Capcom hebben gewoon een dikke spelfout in hun achievement lijst gemaakt, maarja dat maakt verder niet uit.
Ten tweede, je krijgt deze achievement als je zowel de 72 hour mode. Als de Overtime mode uitspeelt zonder knock-out geslagen te worden (lees gevangen genomen te worden). Er zijn op dit moment 2 manieren bekend waarop dit kan gebeuren. En dat is door de Raincot Cult (de kerels in gele jassen in Paradise Plaza). Als deze jou bewusteloos laten vallen met die stof aanval ben je knock out gegaan, dan krijg je dus niet de achievement.
Wat ook tot Knock-Out gerekend wordt is gevangengenomen worden door SWAT members. Zodra die jou ''neerschieten'' en je krijgt de helikoptersequence dan moet je al restarten.
Met name die laatste is soms best lastig maar best te doen. Ik startte uit mezelf altijd al de game opnieuw op zodra ik door deze mensen gevangen werdt. Aangezien je hiermee al je items verliest. Hierdoor haalde ik de achievement al na de eerste keer spelen. Let wel even op in het ingame-menu van Dead Rising zit geen load functie. Je zult jezelf dus moeten laten killen om te loaden... Of je moet teruggaan naar het dashboard om de game opnieuw op te starten.
Laatst bewerkt: 27 jun 2007