Hey, wat mij hier op het forum opvalt, is dat er nog geen Thread van Unreal Tournament 3 is. Deze game wordt echt zo wreed!!! Hier de trailer: http://www.unrealtournament3.com/video/video.html Greats PatersNL
Ik snap dat niet waarom die thread dood is, want dit is echt éen van de beste shooters die dit jaar uitkomt!
Vet, je ziet ook best wel een Gears of War sfeertje erin terug. Top! Maar ik betwijfel dat ie dit jaar nog uitkomt.
Hehe inderdaad....Maar balen dat die andere thread al dood is? Deze game lijkt mij namelijk wel vet kheb alle andere tournament delen al...
Lijkt me een erg vette game worden, maar ik hoorde dat hij wel word uitgesteld op 360. Dus ik haal hem denk ik voor de pc Als dit echt de nieuwe UT3 thread word moet er natuurlijk wel een mooie openingspost worden gemaakt.
moeten we dan niet de andere thread even bumpen? Want deze openingspost is net niet helemaal de standaard
Wou net zeggen, heb ik a die moeite voor niks gedaan! En ik denk dat de topicstarter niet goed gezocht heeft blijkbaar. En als die topic dood is kan je hem zelf nieuw leven in blazen!