Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedankt

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vergeet vooral niet tegen het eind te luisteren als ze het over mij hebben j/k :)

4. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel, maar alleen van Bayern Munchen is de naam kloppend :/, komt dus doordat FIFA (van EA) de licenties van de Duitse competitie in handen heeft en niet wil delen zoals ik het heb begrepen

5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat er wel een uitgebreide edit-mode inkomt, dan kan je het gewoon zelf aanpassen. Het zou nu wel dom zijn als ze in deeltje 7 weer een kleine edit-mode stoppen, of is er al een zeer uitgebreide edit-mode bevestigd door Konami ?

6. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kun je dan een option-file downloaden :) en die vanaf de memorycard inlezen.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nick.Hoeven, mailtje ontvangen? :)

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    In de masterleague zit ik in 2009. En ik zie dat er een fout erin zit. En dat is dat ze alleen hetzelfde shirt dragen elk jaar van 2006/2007/. Zou wel een vette feature zijn als je elk nieuw seizoen een nieuw shirt van adidas, nike en umbro kan ontwerpen. :D

9. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle next gen versies krijgen een uitgebreide edit mode.

10. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, wat boeit die licentie nou? Met een iets uitgebreidere edit-mode verander je die clubnamen toch zo?:)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...en je krijgt zelfs meer dan een 'iets uitgebreidere editor' ;)

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  12. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 25 juni 2007 - PES-fans kunnen hun hartje weer ophalen, want er staat een nieuw deel in de Pro Evolution Soccer-reeks aan te komen. De game zal gelijktijdig op zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 uitkomen. Vandaag is er wat nieuwe informatie vrijgegeven over het nummersysteem van de game.

De reden waarom ze niet voor de titel "PES 7" hebben gekozen, is vanwege het feit dat PES 2008 makkelijker geïdentificeerd zou worden bij het grote publiek. Ze streven ernaar om de kwaliteit nog meer te verbeteren, zodat PES eindelijk de grote verkoopcijfers krijgt, die de rechtstreekse concurrent (lees: Fifa) op dit moment wel heeft.

Nieuwe details zullen binnenkort worden vrijgegeven. De game staat gepland voor een herfst-release.

13. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten we al. :)

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Idd... Vind het ook een beetje matig nieuws. Wanneer krijgen we nu eens echte details :D

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Han heb je mailtje ontvangen maar hij is nu weg!!! En ik weet het adress van die site niet meer. Kan je me ff pmen???

16. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem ontvangen. Het forum zag er alleen nog wat leeg uit, maar dat is logisch :9 Wanneer verwachten jullie de nieuwe site klaar te hebben ?

Ze zijn dus erg met marketing bezig, ik hoop dat ze dan ook eens wat aan de interface van het spel gaan doen. En de ML natuurlijk :9 Ik denk dat ze dan veel meer mensen trekken. Ze concentreren zich nu alleen maar op het voetbal, het zou wel goed zijn om ook eens op de andere modes/interface te concentreren.

17. Achillias

Achillias Guest

Neeeeeeee wat boeit mij de massa!! voetbal is wat ik wil zien en daar mee basta :mad:, leuk al dat fancy gedoe om fifa heen maar ik speel PES om de ongeëvenaarde voetbal simulatie.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er wordt aan gewerkt en daarvan zal het portal het meeste werk worden, grafisch gezien, omdat we dat heel mooi willen maken. De grafische kenners van het oude PESlive gaan 2 juli bij elkaar komen en tot die tijd worden de andere zaken gedaan. Dus nog even afwachten :)

EDIT: Het form zèlf zal misschien dit weekend al open gaan, dat had ik dus niet goed gezegd!

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan ik je zo ook wel vertellen: http://peslive.yourbb.nl/index.php

20. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me 360 is dood, dus ben nu voorlopig Winning Eleven 2007 voor de pc aan het spelen. En ik moet zeggen.... Het speelt lekkerder dan de 360 versie. Het lijkt gewoon alsof er meer animaties inzitten, het vloeiender loopt, realistischer speelt. Bovendien ziet het er op de pc niet eens zo heel veel slechter uit dan de 360 versie. Blijkt maar weer eens hoe ^&$$#* de 360 versie is....

Deel Deze Pagina