Ja dat wel, maar alleen van Bayern Munchen is de naam kloppend :/, komt dus doordat FIFA (van EA) de licenties van de Duitse competitie in handen heeft en niet wil delen zoals ik het heb begrepen
Gelukkig dat er wel een uitgebreide edit-mode inkomt, dan kan je het gewoon zelf aanpassen. Het zou nu wel dom zijn als ze in deeltje 7 weer een kleine edit-mode stoppen, of is er al een zeer uitgebreide edit-mode bevestigd door Konami ?
In de masterleague zit ik in 2009. En ik zie dat er een fout erin zit. En dat is dat ze alleen hetzelfde shirt dragen elk jaar van 2006/2007/. Zou wel een vette feature zijn als je elk nieuw seizoen een nieuw shirt van adidas, nike en umbro kan ontwerpen.
Ach, wat boeit die licentie nou? Met een iets uitgebreidere edit-mode verander je die clubnamen toch zo?
Maandag 25 juni 2007 - PES-fans kunnen hun hartje weer ophalen, want er staat een nieuw deel in de Pro Evolution Soccer-reeks aan te komen. De game zal gelijktijdig op zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 uitkomen. Vandaag is er wat nieuwe informatie vrijgegeven over het nummersysteem van de game. De reden waarom ze niet voor de titel "PES 7" hebben gekozen, is vanwege het feit dat PES 2008 makkelijker geïdentificeerd zou worden bij het grote publiek. Ze streven ernaar om de kwaliteit nog meer te verbeteren, zodat PES eindelijk de grote verkoopcijfers krijgt, die de rechtstreekse concurrent (lees: Fifa) op dit moment wel heeft. Nieuwe details zullen binnenkort worden vrijgegeven. De game staat gepland voor een herfst-release.
Han heb je mailtje ontvangen maar hij is nu weg!!! En ik weet het adress van die site niet meer. Kan je me ff pmen???
Ja, ik heb hem ontvangen. Het forum zag er alleen nog wat leeg uit, maar dat is logisch Wanneer verwachten jullie de nieuwe site klaar te hebben ? Ze zijn dus erg met marketing bezig, ik hoop dat ze dan ook eens wat aan de interface van het spel gaan doen. En de ML natuurlijk Ik denk dat ze dan veel meer mensen trekken. Ze concentreren zich nu alleen maar op het voetbal, het zou wel goed zijn om ook eens op de andere modes/interface te concentreren.
Neeeeeeee wat boeit mij de massa!! voetbal is wat ik wil zien en daar mee basta , leuk al dat fancy gedoe om fifa heen maar ik speel PES om de ongeëvenaarde voetbal simulatie.
Er wordt aan gewerkt en daarvan zal het portal het meeste werk worden, grafisch gezien, omdat we dat heel mooi willen maken. De grafische kenners van het oude PESlive gaan 2 juli bij elkaar komen en tot die tijd worden de andere zaken gedaan. Dus nog even afwachten EDIT: Het form zèlf zal misschien dit weekend al open gaan, dat had ik dus niet goed gezegd!
me 360 is dood, dus ben nu voorlopig Winning Eleven 2007 voor de pc aan het spelen. En ik moet zeggen.... Het speelt lekkerder dan de 360 versie. Het lijkt gewoon alsof er meer animaties inzitten, het vloeiender loopt, realistischer speelt. Bovendien ziet het er op de pc niet eens zo heel veel slechter uit dan de 360 versie. Blijkt maar weer eens hoe ^&$$#* de 360 versie is....