Xbox 360 is gewoon zwaar k.. een heel slechte console waar Microsoft zich geen raadt mee weet. iedereen die een nieuwe wil kopen moet zich afvragen of het niet beter is om 300 of meer in de zak te houden, vroeg of laat gaat het ding kapot. Niet allemaal maar een heel groot aantal wel. Het feit blijft dat het een slecht ontwikkeld console is.
Ook al zegt de wet dat je mag verwachten dat je een degelijk ding mag verwachten en dus recht hebt op een nieuwe of een reparatie (ook na het 1ste jaar van garantie). Jammer genoeg werkt dit voor de gewone man niet zo.
Je kan de zaak aanvechten en de rechter zal voor 100% achter je staan. Maar ga maar eens een procedure starten. daar heeft niemand zin in. en zeker niet tegen een multinational zoals MS.
Ik heb me ook afgevraagd of ik er een zou kopen na het lezen van dit maar doorgaand topic. Toch maar 1 gekocht. Nu na een 1/2 jaar de eerste rode lampjes gezien, hij doet het nu weer, maar ik ga er vanuit dat dit binnenkort een aflopende zaak is en ook mijn 360 opgestuurd moet worden.
Het is te belachelijk voor woorden dat een bedrijf als MS, zulk slecht spul levert en dan ook nog eens reparatie kosten durft te vragen.
Eigenlijk zouden we massaal deze console in de schappen moeten laten liggen en naar de concurent moeten gaan.
Peace,
Rich_Art.
Laatst bewerkt: 25 jun 2007