1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laatmaa

laatmaa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel raar dat iedereen een het zelfde probleem heeft en ik heb een berichtje gehad vanmorgen dat hij in de reparatiecentrum staat donderdag opgestuurd :D

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het zou er op kunnen duiden dat de achterstand aan het verdwijnen is. Misschien zaten ze te wachten op een nieuwe lading koelelementen.

3. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een stukje techniek als de Xbox kan altijd stuk gaan, daar ben ik inmiddels wel achter... Feit blijft dat hetgeen wat stuk lijkt te gaan voorkomen had kunnen worden. Als inderdaad het moederbord op een dusdanig wijze bevestigd is dat het onder spanning komt te staan als het te warm wordt. Dat Dvd-lezers worden gebruikt van twijfelachtige kwaliteit. Je na een uurtje of drie gamen je brood in de Dvd-lade kunt roosteren (als deze dan nog open gaat). Dan heeft de R&D-groep van M$ gewoonweg bijzonder slecht werk verricht.
    Ik ben best bereid om een stuk design op te geven voor betrouwbaarheid. Dan maar een stevige fan (of twee) er in. Die zijn toch echt wel 'geruisloos' hoor.
    Maar ja, M$ staat nu niet echt bekend als een consumentvriendelijke organisatie. Een sluwe vos die Bill.

4. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij sommige gaat het inderdaad wel erg snel, die van mij 7 juni in duitsland aangekomen erna niks meer van ze gehoord.

5. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn Xbox360's met een Lot nummer 0645 of hoger, redelijk goed.
    Klopt dit?

6. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nou? ze krijgen 100-en telefoontjes van mensen die compensatie vragen voor het lange wachten en mensen die gewoon boos zijn omdat ze hem al een maand kwijt zijn zoals ik... En ondertussen beginnen ze met het repareren van de xboxen die nog maar net binnen komen en laten de mensen die toch al een maand wachten nog eens 2 week wachten:confused: Halen ze nou gewoon steeds 1 onder aan de stapel weg ofzo?

edit ik bedoelde dus boven van de stapel:9

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  7. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boven van de stapel pakken ze, lijkt wel of ze die wat laatste binnenkomen eerst bekijken. En wij maar w8ten nu , ik ga zo weer eens bellen want dit slaat nergens op

8. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Forza2-pack zit de nieuwste drive toch?

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Is die nieuwe drive dan een stuk beter dan die ouderen? Zou wel mooi zijn, omdat ik denk dat ik er een nieuwe drive in krijg, aangezien bij mij de dvd speler het probleem was.

10. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bij een Forza 2-pack staat een Lotnummer 0718. En aangezien het hoger is dan 06.. ga ik er van uit dat er een nieuwe drive in zit.
    Maar kan het ook mis hebben :)

ps: kan iemand die een Forza2-pack heeft mij vertellen welke drive je hebt, en wat het Lotnummer is.

11. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox 360 is gewoon zwaar k.. een heel slechte console waar Microsoft zich geen raadt mee weet. iedereen die een nieuwe wil kopen moet zich afvragen of het niet beter is om 300 of meer in de zak te houden, vroeg of laat gaat het ding kapot. Niet allemaal maar een heel groot aantal wel. Het feit blijft dat het een slecht ontwikkeld console is.
    Ook al zegt de wet dat je mag verwachten dat je een degelijk ding mag verwachten en dus recht hebt op een nieuwe of een reparatie (ook na het 1ste jaar van garantie). Jammer genoeg werkt dit voor de gewone man niet zo.
    Je kan de zaak aanvechten en de rechter zal voor 100% achter je staan. Maar ga maar eens een procedure starten. daar heeft niemand zin in. en zeker niet tegen een multinational zoals MS.

Ik heb me ook afgevraagd of ik er een zou kopen na het lezen van dit maar doorgaand topic. Toch maar 1 gekocht. Nu na een 1/2 jaar de eerste rode lampjes gezien, hij doet het nu weer, maar ik ga er vanuit dat dit binnenkort een aflopende zaak is en ook mijn 360 opgestuurd moet worden.

Het is te belachelijk voor woorden dat een bedrijf als MS, zulk slecht spul levert en dan ook nog eens reparatie kosten durft te vragen.
    Eigenlijk zouden we massaal deze console in de schappen moeten laten liggen en naar de concurent moeten gaan.

Peace,
    Rich_Art. ;)

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  12. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje ik wil zo bellen gaan of ze iets weten over de status van mijn xbox maar ik heb mijn serienummer nergens opgeschreven,vragen ze dit om te kijken hoe het met de status van je xbox is?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Rich Art ik ben zeer tevreden met mijn console. ik ebn mijn vrienden hebben ook nog geen problemen gehad .. ik ken dus in totaal 10 launch 360's inmijn buurt zonder troubles

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat wil niet zeggen dat de rest van nederland geen problemen kent.

15. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een mail gekregen van MS. Gaan die werkdagen nu in?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat wilt ook niet zeggen dat het een groot probleem is

17. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik ook schreef, NIET ALLEMAAL NATUURLIJK.
    Maar gezien het aantal posts in dit topic en alle voorgaande delen van dit topic, zijn er gewoon veel te veel 360's die kapot gaan.
    In mijn ogen is dit een onaanvaardbaar aantal.
    Natuurlijk zijn er ook een heleboel 360's die het prima blijven doen. En daar hoor je idd niks over.
    Ik snap ook wel dat een dergelijk app, heel ingewikkeld in elkaar steekt en dat er van alles mee mis kan gaan.
    Maar ik blijf bij mijn mening dat dit een onaanvaardbaar aantal is.
    En een bedrijf als MS, zou zijn klanten veel beter moeten helpen dan wat nu het geval is. Je bent gewoon een lastig iemand als je contact zoekt met MS.
    Terwijl wij diegene zijn die de lonen betalen voor MS.
    En ik snap ook wel dat MS niet kan zeggen, jongens kom maar op met die kapotte 360's en jullie krijgen allemaal een nieuw model die wel goed is.

Maar goed, we zullen het hiermee moeten doen. Het is lullen tegen dovemans oren. En als je niet het risico wilt lopen dat je een slecht app koopt, dan is het beter om het maar helemaal niet te kopen.......

Ik zou gewoon tevreden zijn als MS zou zeggen, Ok we hebben een fout gemaakt met de productie/ontwikkeling, maar dit zijn de feiten en hier moeten we het mee doen.
    Maar dit zal MS nooit zeggen natuurlijk.....

Peace,
    Rich_Art. ;)

18. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Zo ontstaat een welles-nietes situatie, want wat is 'groot'?

Denk dat we met redelijke zekerheid kunnen stellen dat het percentage uitval groter is dan de paar procent dat MS beweert. Alleen MS weet exact om hoeveel procent het gaat.

Wij kunnen alleen afgaan op signalen rond ons, als in jouw vriendengroep van 10 consoles er nog geen kapot is, dan is dat in mijn optiek erg zeldzaam. Niet alleen in Oldskool NL is het percentage kapotte consoles 60%, ook in mijn vriendenkring/collega's is zo'n percentage van toepassing.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we hebben gewoon geluk gehad denk ik :) .. maar goed het antwoord ligt ergens in het midden. In amerika is de uit val veel kleiner dan hier. Ik vind het hier trouwens ook erg hoog :eek:

20. lexo18

lexo18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gistere het mailtje gehad dat mijn xbox terug naar huis word gestuurd , alleen ben ik best benieuwd wanneer hij nu precies komt .....
    Ups is toch wel zo snel om hem gelijk vandaag nog te leveren????:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina