Majoor Bosshardt (94) overleden.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Timmeh, 25 jun 2007.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

Zojuist een paar minuten geleden, dit komt pas net op teletekst, lees ik dit nieuwtje. Majoor Bosshardt is overleden, wat moet ik nog meer zeggen? Wie kent haar niet? Zoals je al leest zette zij zich al haar hele leven in voor de minder bedeelden.

RIP en ik hoop met al mijn hebben en houden dat haar werk maar voortgebracht mag worden, en laat zij een voorbeeld zijn voor de samenleving zijn geweest.

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ken haar niet, maar als ik zo lees op internet wat ze heeft gedaan hoop ik dat dit ook door andere mensen wordt voortgezet. R.I.P.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een groot en warm mens is heengegaan.

Rust in vrede.

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van gehoord.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus kinderen, ik spreek hier dan als een 16-jarige maar ik vind het beschamend als je haar niet kent. Deze vrouw is 1 van de grootste Nederlanders zoals je ook in de startpost ziet. En dat verdien je niet zomaar.

6. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de startpost wordt mij niet echt duidelijk dat ze 1 van de grootste Nederlanders was.

/edit : Ik heb even wat gekeken, en rond 2005 is ze gestopt met haar werkzaamheden. Dat is 2 jaar geleden, toen was ik 14. Toen was ik een stuk minder geinteresseerd in wat er in de wereld rond ging, daarom zie ik ook niet waarom het beschamend is mocht je haar niet kennen.

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde niet op jou leeftijd, leeftijdgenoot.
    Het gaat meer om het feit dat het echt een grootheid was, en dat wij trots moeten zijn opdat er nog überhaubt zo iemand geleefd heeft de laatste tientallen jaren. Dit soort personen zijn helaas schaars op de wereld, ik doe het haar niet na.

8. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik ken haar ook niet=(
    maar ik ben ook nog maar 14

R.I.P

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 17 jaar en heb wel eens van haar gehoord en haar op tv gezien. Ach 94 is een mooie leeftijd. RIP.

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ze was toch iemand die veel heeft betekent voor daklozen en het leger des heils?
    RIP

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zo veel haar niet kennen... Ze was een goed mens en 94 is een erg mooie leefdtijd dacht ik zo. R.I.P.

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken haar ook niet maar ze verdient in elk geval een betere startpost als deze. Geef een beetje meer info over haar in je startpost als je wilt.

Maar in elk geval dat ze voor de arme mensen opkwam vind ik een goede zaak ze zal vast een heel goed mens zijn geweest. Jammer dat je haar naam nooit meer zo vaak hoorde, vandaar dat de meeste jongeren haar niet kennen. Maar goed R.I.P. Majoor Bosshardt we zullen nooit vergeten dat je ingezet hebt voor de arme mensen.

13. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Zij was die tog van de leger des heils? of heb ik het mis?

14. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken haar ook niet..

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Deze vrouw heeft inderdaad een hoop mooie en goede dingen gedaan. 94 jaar is een mooie leeftijd, maar alsnog blijft het natuurlijk een verlies voor de samenleving. R.I.P.

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel eens van gehoord, ze heeft inderdaad veel goede dingen gedaan!
    R.I.P

17. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    en zelfs hier ontstaat een disscusie over, Rip, en ook ik kende haar niet (k ben 20)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even wat informatie dan maar plaatsen van Wikipedia:

Nationale heldin imo.

19. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    respect voor majoor Bosshardt, ze was oud, maar erg chill en een hart van platina met diamanten.

Zij verdiendt zeker 72 maagden...als ze wil.
    rust in vrede...

20. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Why do the good people die and not the bad ones?!!! Rest In Pease major we will miss you!

Deel Deze Pagina