MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat hij het heeft over de USB-chargers en niet over de Meizu zelf. :)
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dat is bij elk duur merk... Je betaald veel, maar kun je er meestal van uit gaan dat je daarvoor prima kwaliteit krijgt, goede service, veel extraatjes etc. Bij iPod is dit ook het geval, het is gewoon echt een goed apparaat(verschil met de creatives is niet te vinden,of je stelt de equalizer niet goed af), de service is ook prima(een jaar lang gratis reparaties/nieuwe oordopjes etc.) en in extra's en design blinkt de iPod al helemaal uit.

    Ik heb hem helemaal niet voor het merk gekocht, maar vond het apparaat (nano) gewoon echt heel mooi en uitgebreid\o/
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nano is niet veel uitgebreider dan anderen in zijn soort en mist zelfs een aantal dingen die andere MP3 in die prijsklasse wel hebben (voice functie en zelfs een radio ontbreken). Wat versta jij trouwens onder extra's?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor iPod's betaal je alleen voor het merk en voor de rest is het troep. Ik heb een iPod (een van de eerste modellen) gehad en daarvan was de HDD heel snel kapot en verder vond ik het geluid verschrikkelijk slecht. Verder heb ik nog het eerste model iPod nano gehad en na een paar weken zag ik alleen nog maar krassen. Geef mij maar een Samsung MP3-speler; die zitten bomvol extra's, hebben supergeluid (SRS) en zijn robuust. Ik heb er nu 3 van en ze doen het nog allemaal zoals het hoort!
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met die Samsung YPT7X die jij mij een aantal jaar geleden aanraadde heb ik ongelooflijk veel luisterplezier beleefd. Heerlijk dingetje. Heb nu sinds een paar weken een nieuwe omdat 512mb gewoon te weinig werd. Maar qua MP3 spelers blijven samsung en creative mijn favoriet. Heb ooit de ipod mini gekocht en wat een verschrikking was dat idd zeg. Gelijk terug gegaan en mijn geld teruggehaald, 3x niks dat ding. Welke MP3 je zelf koopt moet je natuurlijk zelf weten maar ik zal nooit meer aan een ipod beginnen.
     
  6. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vooral voor de Creative gekozen omdat hier een FM-radio inzat.. wat voor mij erg belangrijk is, en een iPod heeft dat niet..:x
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eigenlijk is een telefoon zoals de SE W810i (die ik zelf heb) ook een goede oplossing. Een telefoon + camera + veel extra's + MP3-speler + verwisselbare geheugenkaart + het belangrijkste de in-ear hoofdtelefoon (HPM-70) met een geweldige geluidsweergave. Die gebruik ik eigenlijk nog steeds het meeste.
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    :)
    de iPods zijn echt wel een stuk mooier dan die logge creatives en andere mp3-spelers.

    Strak design, mooi slank. heel makkelijk te gebruiken en gebruiksvriendelijkk.
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan, hij zit toch in je zak.
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    .....en er zitten geen uitsteeksels aan(strak design dus ook). Hij is lekker smal (slank dus) en hij is nog eens ontzettend plat (i.t.t. creative)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]

    8 gig, video functie, fm radio etc. en 40 euro goedkoper dan de nano (dit is de 2 gig versie, 8 gig ziet er hetzelfde uit en daar is het groene gedeelte zwart). Erg makkelijk in gebruik. Dus haal log, smal, uitsteeksels en niet plat maar weg. Niet alle creatives zijn zo hoor.... Deze MP3 is een blijvertje :)

    Deze foto zegt alles (hoewel dat aan/uit knop bovenop wel een gigantisch uitsteeksel is :emo:):
    [​IMG]

    Je moet niet alles over 1 kam scheren.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  12. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van smaak..._0/

    Ik ben zelf ook erg blij met het scherm van de Creative.. dat is een stuk scherper dan die van de iPod video. Voor mij redelijk belangrijk aangezien ik er best veel films/tv series op kijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, smaken verschillen alleen vind ik wel dat iPod's wel wat goedkoper kunnen en wat uitgebreider. Het ziet er allemaal mooi uit, maar van binnen laat het nog wel eens te wensen over.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Creative Zen V 4GB €99,- bij Dynabyte!
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig, zulke iPod vs. de rest discussies..

    Ik ben zelf groot voorstander van de iPod.
    iTunes is hemels, echt veruit het beste muziek programma wat ik ken.
    De extra's die je bij de iPod kan kopen zijn zo ontzettend divers, van boxen tot complete DJ-sets.
    De muziek kwaliteit is goed genoeg voor mijn doeleinden.
    Nadeel zijn de oordopjes die altijd al het zwakke punt zijn van de iPod, die bij mij op hun laatste benen lopen, het is dat ze nog fatsoenlijk geluid geven, anders had ik ze al ingewisseld..
    Creative vind ik niet lekker werken, dat touchpad ligt me gewoon niet.
    Beeldscherm boeit me geen fuck, ik heb er 12 video clips op staan, die ik vrijwel zelden kijk..
    krassen op de achterkant (heb de 30GB versie) boeien me geen fuck, gezien het feit dat ik toch liever naar de voorkant kijk..
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb voor het slagen voor m'n examen een Ipod Video van 80 GB gekregen. Ik was hiervoor een Iriver IFP700 van 256 MB gewend, dus het was sowieso al lekker dat hier ineens wél al m'n muziek oppaste. Mijn ouders en broertje hadden al een Ipod Nano, dus ik was al thuis in Itunes (Ik heb de Ipod van m'n ouders moeten installeren), en het duurde dan ook niet lang voordat er flink wat op m'n eigen Ipod stond.

    Wat natuurlijk een groot verschil is is dat je op de Video videos kan afspelen. Van vrienden hoorde ik dat het moeilijk is een converter te vinden. Binnen 10 minuten had ik een goede, genaamd: Free Ipod Video Converter. Hoe moeilijk wil je het maken? 8). Het is echt fantastisch, want als je de ondertiteling erbij downloadt hebt, staan die er na het converten ook gewoon onder. Niet dat ik ze nodig heb, maar het is wel zo leuk als je zusje op vakantie een keer iets kijkt, dat zei het dan ook snapt.

    Wat er imo nog ontbreekt is een recorder op de Ipod, één waarmee je direct van de radio kan opnemen en één waarmee je stemopnamen kan maken. Hiervoor houd ik dan ook m'n oude Iriver nog (wat toch wel een leuk apparaatje is).
     
  17. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga ook binnenkort op vakantie, en voor die tijd wil ik me eigenlijk ook graag een Ipod of iets dergelijks aanschaffen.

    De vorige jaren heb ik altijd met een discman aan het strand gelegen:eek:. Maar dat gesleep met al die cd's elke keer wil ik me dit jaar eigenlijk besparen. Maar nu is het probleem dat ik ongelofelijk veel muziek luister, dus zo'n ipod van 2 GB is voor mij veels te weinig.

    Nu las ik hier ook vanalles over de Creative Zen Vision van 30 GB. Dat is dus al meer iets voor mij:cool: Maar heeft er ook nog iemand een goed apparaatje van 20 GB of iets in de richting?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hey ik heb nu de meizu, echt een prachtding :)
    Maaaaarrr, die video converter. Kan dat echt niet sneller? Want het duurt nu echt zo lang voordat een filmpje is convert is. Gebruiken jullie de bijgeleverde software of een ander programma?
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    omg strant :eek:
    :+
    ik heb al een tijdje de samsung YP-Z5F, dus 2 gb
    ziet er erg strak uit, de menu's vind ik ook wel ok.
    Alleen de touchpad begint een beetje te kutten, als ik naar beneden wil scrollen gaat ie soms omhoog, laat ik zeggen dat omhoog scrollen makkelijker is. en de batter mag wel wat langer meegaan.
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dyslexties O-)

    hehe, heb het veranderd.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina